Ja Holden en Emily zijn al 12 jaar getrouwd en hebben drie kids.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Vivi het volgende:
Holden heeft irl toch wat met Emily? (Ipv Carly).
Oh dan was ik daarmee in de war... Oh Carly is met Andy Dixonquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Vivi het volgende:
Holden heeft irl toch wat met Emily? (Ipv Carly).
Wat een leuke avatar trouwensquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja Holden en Emily zijn al 12 jaar getrouwd en hebben drie kids.
En Emily? 40 ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Nee joh Casey is inmiddels al een jaar of 20 denk ik.
Misschien krijgt Holden dan wat meer peper in zijn reet. Carlyquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
OMG Emily en Casey![]()
Holden en Carly![]()
ATWT hangt van chaotische liefdesverwikkelingen aan elkaar, dat wist ik al. Maar met de halfbroer van je zoon aanpappen? Het blijft me verbazenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:59 schreef alors het volgende:
En dan nog ditCasey en Emily (je leest het goed) kunnen momenteel niet van elkaar afblijven.
Nee in de 30 is zequote:
Is al geweest ooit. Getrouwd zelfs.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:39 schreef Sk00p het volgende:
Wat is dit allemaal joh!!
Onmogelijke relaties!! Het begint op The Bold te lijken. Het enige wat natuurlijk cool zou zijn is Holden en Emily maar dat gaat waarschijnlijk never nooit gebeuren.
Tonioquote:
ja..en dat bedoel ik dus..Juist nu ze in het echt wel wat met elkaar hebben zou het leuk zin om ze dan nu weer gekoppeld te zienquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:48 schreef maril het volgende:
[..]
Tonio, trouwens die Royce Keller het halfbroertje van lucinda speelde meesterlijk
Over die relatie met Holden in 1987-1988, toen hadden Holden en Emily nog niets in het echie
ow okquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen werd Emily nog door een andere actrice gespeeld.
Het een ketting schatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:58 schreef Burdie het volgende:
Binnenkort in ATWT:
- een zwerver vindt de ring van Carly en Simon en geeft hem aan Sage!
- Casey raakt gokverslaafd
- Gwen en Adam zoenen
- Lucy gaat er vandoor met Jonhhy
quote:
Ik vind het helemaal niet leuk hequote:
Jawel, heel leuk. Maar ik vind het leuk omdat Lily dan weer kan gaan zeiken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:01 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet leuk heZe zijn zo hijgerig, zeikerig samen
Nou idd, Carly en Jack mogen nu wel gewoon weer 'normaal' bijelkaar komen en dan af en toe wat strubbelingen hebben. De schrijvers lijken nu een beetje hard to get te spelen met de kijkers. Wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:48 schreef Sk00p het volgende:
Zo jammer dat ze van Carly en Jack nu in princiepe 2 sletten hebben gemaakt..Als er een stel was die dit helemaal niet nodig had waren het C en J wel. Schijnbaar is ATWT niet meer zo spannend dan.
-edit-quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, Carly en Jack mogen nu wel gewoon weer 'normaal' bijelkaar komen en dan af en toe wat strubbelingen hebben. De schrijvers lijken nu een beetje hard to get te spelen met de kijkers. Wordt op een gegeven moment gewoon vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |