En FOX had toch beloofd ze zonder onderbreking allemaal uit te zendenquote:Op maandag 8 januari 2007 20:59 schreef CloudStrife het volgende:
Leuk nieuws, aflevering 8 en 9 worden op eenzelfde avond uitgezonden ergens in februari!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals ze met season 4 en 5 gedaan hebben jaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:14 schreef tcr het volgende:
[..]
En FOX had toch beloofd ze zonder onderbreking allemaal uit te zendenBeterz dan die gaten in andere series.
quote:Op maandag 8 januari 2007 21:15 schreef Karina het volgende:
Aflevering 1 t/m 4 achter elkaar gekeken. Het is weer top! Vooral het eind van aflevering 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Ik stem voor "Don't get up".quote:Op maandag 8 januari 2007 21:33 schreef Un4 het volgende:
Damn, dit worden twee hele lange weken.
Btw, ik stem voor "Get me Jack Bauer....immediately" als nieuwe TT.
dat was wel cool jaquote:Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik stem voor "Don't get up".
http://img441.imageshack.us/img441/710/bauerdontgetup2pb0.gif
Ik stem voor:quote:Op maandag 8 januari 2007 21:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik stem voor "Don't get up".
http://img441.imageshack.us/img441/710/bauerdontgetup2pb0.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
Die kan ook. Wel een lichte spoiler maar ok.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Ik stem voor:
"I don't know how to do this anymore."
Spoilerig.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef CloudStrife het volgende:
Ik stem voor:
"I don't know how to do this anymore."
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:22 schreef -Mo- het volgende:
Ik stem voor:Ik hoop dat dit niet waar is, anders heel erg bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
[ Bericht 7% gewijzigd door Jump op 08-01-2007 22:55:12 ]Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
As a boss... 'Bit of a ball...quote:
Er moet altijd een ietwat "aparte" analist bij zitten. De o zo voorspelbare 24-formulequote:Op maandag 8 januari 2007 22:28 schreef -Mo- het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het niet erg vind dat Morris terug is he?
Ja inderdaad bedanktquote:Op maandag 8 januari 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet waar is, anders heel erg bedankt.
Hij zal iig géén mol zijn, denk ik zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er moet altijd een ietwat "aparte" analist bij zitten. De o zo voorspelbare 24-formule![]()
Quote het dan ook niet...quote:Op maandag 8 januari 2007 22:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet waar is, anders heel erg bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |