in dit kot zijn er 2 kiezelstenen uit het plafond komen zeilen.. en die gaatjes blijf je zien.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:30 schreef richie29 het volgende:
Dat ik geen leidingen oid tegen zou komen had ik ook wel verwacht, als het GOED is lopen die allemaal over de vloer op de eerste verdieping...in de stortvloer.
Kreeg van een vriend van me een tip om het toch goed dicht te krijgen en dicht te houden.
Als je de buis goed inklemt en dicht gipst zou je iets van 2 mm minder diep moeten vullen en dan had hij nog een goedje wat je kon gebruiken om de structuur weer terug te krijgen.
Moet het alleen wel met een tandenborstel aanbrengen dan volgens hem
probeer jij maar boven je hooft een kiezel door te slijpenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:48 schreef richie29 het volgende:
Dat vraag om een foto
Maar van kiezels die uit het plafond komen vliegen heb je toch geen last als je er een haakse slijper oid inzet? Dan slijp je de kiezel ook gewoon door...dacht ik.
Ik ga het vanmiddag eens proberenOp naar de klus weer!
Dit zie ik voor het eerst, waarom kit je tussen de tredesquote:Op zondag 29 april 2007 09:07 schreef richie29 het volgende:
Kleine updeet weer![]()
-- Eerste randen van de trap afkitten
[afbeelding]
-- Dikke smeerbende aan het maken
[afbeelding]
-- Maar onderaan de trap had ik er aardig handigheid in gekregen
[afbeelding]
Joh....ik denk dat 10.000.000 landgenoten je daar al in zijn voorgegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:53 schreef richie29 het volgende:
Ik ben er in ieder geval achter gekomen vandaag dat ik een PRUTS-stucadoor ben voor grote oppervlaktes.
Omdat de trap nu een heel stuk minder kraakt, en omdat m'n verfwerk anders binnen een jaar breekt, scheurt, bladdert, etc langs de randen.quote:Op zondag 29 april 2007 09:50 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Dit zie ik voor het eerst, waarom kit je tussen de tredes![]()
ik had wel een goeie hoor......alleen was de oppervlakte niet groot maar moest wel goed dichtgesmeerd worden!quote:Op zondag 29 april 2007 10:09 schreef sanni het volgende:
[..]
Joh....ik denk dat 10.000.000 landgenoten je daar al in zijn voorgegaan. [afbeelding]
Ik had het gezien ja! Zoals die muren en bij jou uitzien als je er behang aftrektquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik had wel een goeie hoor......alleen was de oppervlakte niet groot maar moest wel goed dichtgesmeerd worden!
Ah weer wat wijzer gewordenquote:Op zondag 29 april 2007 18:27 schreef richie29 het volgende:
[..]
Omdat de trap nu een heel stuk minder kraakt, en omdat m'n verfwerk anders binnen een jaar breekt, scheurt, bladdert, etc langs de randen.
Maar het is wel echt k*twerk!![]()
Neuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:56 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Ah weer wat wijzer geworden. Gebruik je dan speciale 'hout/trapkit' oid ?
Eeh..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:53 schreef Marsepein het volgende:
Ik hoop voor je, en dat meen ik echt, dat die Bisonkit voldoende flexibel is. Ik betwijfel het eerlijk gezegd. Dit kitten van Bison staan niet bekend om hun extreme kwaliteit.
Ik bedoelde eigenlijk wat andersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:00 schreef becky27 het volgende:
heeejj, gaan we katten???![]()
![]()
Dat hebben bewoners voor mij gedaan hoor, way before me, dacht ik zo. Maar tadaaaaaa
*plaatjes*
Huhquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef Vonkenboer het volgende:
Binnenkort allemaal maar in het echt aanschouwen![]()
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:43 schreef richie29 het volgende:
FOK!klussers helpen FOK!klussers: Vonkenboer @ Richie29
Wiehoeeee!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Yes Boss!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:33 schreef AnneX het volgende:
Gewoon doorgaan zoals je bezig bent.
Ziet er prima uit Richard !quote:
Dat was toch een port betaald-enveloppe van *naambedrijf* ? Ik heb er in ieder geval geen postzegels op geplaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ziet er prima uit Richard !Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht
![]()
Ik heb mijn spanningszoeker trouwens ook ontvangen (2 weken terug eigenlijk al) bedankt daarvoor; heb je hem eigenlijk zelf langsgebracht ofzo ? Omdat er geen postzegels op zaten
![]()
Yep, ik heb hulp, maar niet iedere dag en/of avond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef Solingjan het volgende:
Jan febr mrt apr mei 5 maanden. Das niks (ik zelf 4jaar) Je bent een heel huis aan het verbouwen.
Neemt ook nog de tijd om naar Marsepein te gaan. Dat komt best wel goed..
En ja dat schilderen mn schuren neemt veel tijd in beslag. Maar dan word het ook wel een paleisje.
Heb je nog hulp?
Er stond geen port betaald *Bekende elektrotechnische fabrikant in Hengelo OV* opquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:08 schreef richie29 het volgende:
[..]
Dat was toch een port betaald-enveloppe van *naambedrijf* ? Ik heb er in ieder geval geen postzegels op geplaktEn anders krijg je de rekening nog..hehehe.
Heb er ook niet aan gedacht verder![]()
Hij doet 't nog wel? Was bang dat hij misschien stuk zou gaan met de post.
In dat geval ben ik de postzegels vergetenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:44 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Er stond geen port betaald *Bekende elektrotechnische fabrikant in Hengelo OV* op![]()
Het was gewoon een bubbeltjesplastic envelop met daarop mijn naam en adres.
Mijn ouders hebben iemand zien stoppen voor ons huis en een minuut later viel dat ding op de brievenbus.
Hij doet het nog prima hoor![]()
![]()
Ben daar zuinig op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:16 schreef richie29 het volgende:
[..]
Yep, ik heb hulp, maar niet iedere dag en/of avond.
Pa-lief helpt wel vaak mee, bijna iedere avond dat hij kan helpt hij ook. En verder een vriend van me helpt ook 1 avond in de week sinds een paar weken.
Ben ik zekerquote:
Zo kun je het ook lezen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef richie29 het volgende:
Over een weekje kan ik ze ophalen, en ik ga ze niet zelf leggen. Het is niet dat ik het niet durf te proberen, maar vind de tegels eigenlijk te duur om de boel te verprutsen en echt super strak zal het dan nog wel niet worden ook.
Had mezelf trouwens zowiezo bij de start van de verbouwing al voorgenomen om dat NIET uit te besteden.
[
De achterplaat gaat er inderdaad af, roilering aanpassen (want die was op maat gemaakt), bovenste bevestigingspunten losmaken en weer opnieuw vastzetten op lagere positie, achterplaat aanpassen (want het gatenpatroon klopt niet meer), gat van riolering weer dichtmaken en achterplaat weer vastzettenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef AnneX het volgende:
Wel de mooiste pot: helemaal glad rondom en die hangt hier ook.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:12 schreef richie29 het volgende:
En doe es foto plaatsen van die pot dan, ik heb 'm in je verbouwingstopic niet gezien hoor!
Ben erg benieuwd hoe die bij jou staat!
@ SJ:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef Solingjan het volgende:
Met wat Annex schrijft dadelijk ben je blij dat hij zo hoog zit.
45 cm is echt veel te laag.
Heb je zo'n korte onderbenen? Als ik zit meet ik vanaf de grond tot bovenkant knie 61 cm.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
@ SJ:
he he - ho ho : nog eens nagemeten en gezeten.
Zonder schoenen zit ik maar net met de voeten op de grond met een gemiddelde lengte.
Nog hoger ( voor mij) is prima voor het verwerven van bekkenbodem-incontinentie-plas problemen !
ha ha - nog eens gemeten en gezeten :quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Heb je zo'n korte onderbenen? Als ik zit meet ik vanaf de grond tot bovenkant knie 61 cm.
Maar vind je dat nu te laag en heb je hem liever hoger of.....?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
ha ha - nog eens gemeten en gezeten :
met bril is 47 hoog en zonder schoenen is kniehoogte 53,5
zullen we het topic teruggeven aan Ritchie?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Maar vind je dat nu te laag en heb je hem liever hoger of.....?
Het is net aan realiseer ik mij iedere keer.
Vandaar dat ik inga op de niet leuke konsekwenties van een te hoge pot voor mevrouwen (jonger en op leeftijd)
Ritchie moet voor zich de juiste hoogte nemen. En als de huidige hoogte goed is......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff, wat een verhaal!
Dat was het even voor vandaag!Volg mijn verbouwing: Richie's eerste huis. Deel 2 - schilderen en inrichten
En de geweldige hulp: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Vonkenboer @ Richie29
En de return favour: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
Leuke info voor de volgende keer zegmaarquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef Marsepein het volgende:
Richie29, op het frame van het inbouwtoilet staat een streepje wat 1 meter boven je afgewerkte vloer moet komen. Heb je dat wel aangehouden? Je kunt dan best nog 1 a 2 cm omhoog, maar de clou is dat er dus een maatstreep op staat
Dit bedoel ik:quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef Marsepein het volgende:
Richie29, op het frame van het inbouwtoilet staat een streepje wat 1 meter boven je afgewerkte vloer moet komen. Heb je dat wel aangehouden? Je kunt dan best nog 1 a 2 cm omhoog, maar de clou is dat er dus een maatstreep op staat
aah zo , jee, nou ik vind het al knap dat Richie dat kan, mijn wc moet hoger, kan ik je inhuren ?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:54 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Dit bedoel ik:
[afbeelding]
Aan de rechterkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |