abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45113323
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Goede timing!
  zondag 7 januari 2007 @ 17:05:59 #262
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45113340
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom is alles zo fucking donker ?
De zon is onder gegaan?
pi_45113367
hebben Bart en Huub al tegen elkaar gesprint?
pi_45113375
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:03 schreef Sonique het volgende:
bosb,

Is het je wel eens opgevallen hoe letterlijk NL zegt wat hij doet?

Echt letterlijk?
Ja, en daarom ga ik me ook steeds meer ergeren aan de mensen die dit niet doorhebben Hij zei ook heel duidelijk dat het een spel was, en dat huub dit niet meer door heeft.
Ilona heeft dit trouwens ook niet helemaal door, en daar sta ik nog wel een beetje van te kijken. Ze begreep alles en vond het maar logisch toch wilde ze nog even met huub gaan praten waarom hij nou zo deed enzo.
Om sylvia mee te krijgen moet hij denk ik wel meer uit de kast halen. Daar ben ik wel heel benieuwd naar.
pi_45113378
Nathanael krijgt in zijn shoot een glas whiskey in zijn hand.....

Iemand van achter gaf aan dat het een "over the top" dynasty achtige shoot wordt.....
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45113418
Normaal is alles heel goed belicht.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:08:40 #267
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45113440
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:05 schreef Sonique het volgende:

[..]

De zon is onder gegaan?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45113449
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat dit iets met de foto's te maken heeft. Ze gaan nu namelijk binnen foto's maken.
pi_45113470
pi_45113480
Nathanael speelt het spel gewoon heel goed. Hij reageert op de zaken die Huub naar voren brengt. Jammer dat Huub door drank en jeugdigheid tot "over the top" wapens en woorden gaat kiezen.

Teken van onmacht.

Maar dat wist ik al een tijdje bij de (door zichzelf) over het paard getilde Huub.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:10:23 #271
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45113500
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef bosb het volgende:

[..]

Ja, en daarom ga ik me ook steeds meer ergeren aan de mensen die dit niet doorhebben Hij zei ook heel duidelijk dat het een spel was, en dat huub dit niet meer door heeft.
Ilona heeft dit trouwens ook niet helemaal door, en daar sta ik nog wel een beetje van te kijken. Ze begreep alles en vond het maar logisch toch wilde ze nog even met huub gaan praten waarom hij nou zo deed enzo.
Om sylvia mee te krijgen moet hij denk ik wel meer uit de kast halen. Daar ben ik wel heel benieuwd naar.
Ik denk wel dat Ilona het één en ander door heeft, maar durft geen keuze te maken omdat ze erg onzeker is over zichzelf. De gedachten die ze heeft zijn waarschijnlijk juist, maar omdat ze op haar onzekerheid is bespeelt twijfelt ze aan haarzelf en durft ze dat niet uit te spreken, banmg dat ze daarmee de volgende is die eruit wordt geknikkerd....

Tis jammer, want als ik iemand iets gun, is het Ilona wel...
pi_45113501
Ze hadden vanmiddag toch een nieuwe leader gemaakt. Waneer denken jullie dat hij in de afleveringen komt?
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 17:10:54 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45113522
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:59 schreef bosb het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het iig ziet als een spelopvatting. En daar mag je idd je eigen mening over hebben.Het lijkt er wel op dat deze spelopvatting werkt dus het zal me niet verbazen dat als huub straks weg is, we deze spelopvatting weer zien richting een andere bewoner.
Ik denk wel dat het bij NL méér is dan alleen spel hoor. Dat blijkt ook wel uit de opmerkingen tegen Bart vannacht, dat hij Huub buiten het huis te grazen zou gaan nemen. Speltechnisch had dat geen enkele functie. Deze opmerkingen maakte hij pas enige tijd na het incident, dus het was niet in de hitte van het moment.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45113527
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef F04 het volgende:
Je wilt bij fotografie alleen het licht van de spot. Geen "ruis" van de andere lampen.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:11:19 #275
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45113538
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

[afbeelding]
En jij vind het erg dat je geen details ziet?

(dit is Natasia toch?)
pi_45113570
  zondag 7 januari 2007 @ 17:13:16 #277
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45113597
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het bij NL méér is dan alleen spel hoor. Dat blijkt ook wel uit de opmerkingen tegen Bart vannacht, dat hij Huub buiten het huis te grazen zou gaan nemen. Speltechnisch had dat geen enkele functie. Deze opmerkingen maakte hij pas enige tijd na het incident, dus het was niet in de hitte van het moment.
Als iemand mijn moeder een hoer zou niemen en dergelijk zou ik dat ook buiten de camera's willen rechtzetten...
  zondag 7 januari 2007 @ 17:13:29 #278
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45113607
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:11 schreef Sonique het volgende:

[..]

En jij vind het erg dat je geen details ziet?

(dit is Natasia toch?)
Ok, was een slecht voorbeeld
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45113641
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:10 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Ilona het één en ander door heeft, maar durft geen keuze te maken omdat ze erg onzeker is over zichzelf. De gedachten die ze heeft zijn waarschijnlijk juist, maar omdat ze op haar onzekerheid is bespeelt twijfelt ze aan haarzelf en durft ze dat niet uit te spreken, banmg dat ze daarmee de volgende is die eruit wordt geknikkerd....

Tis jammer, want als ik iemand iets gun, is het Ilona wel...
ja dit idee had ik ook, ik heb nu alleen het gevoel dat ilona is geknakt, en de "veilige" kant van .nl en co heeft gekozen. Dit zal absoluut te maken hebben met het zoeken naar zekerheid, en ik denk ook dat ze die daar voorlopig heeft. Aangezien er eerst een paar andere targets zijn (joep en sylvia). Het enige leuke wat er nu nog kan gebeuren is een nieuwe bewoner die zorgt voor of nieuwe ruzies en het misschien wel veranderen van het beeld over .nl in het huis.
Of deze wordt het nieuwe pispaaltje en huub heeft even rust om alles op een rijtje te zetten. Het zal mij allemaal benieuwen, ik denk wel dat vers bloed binnen een week zal zorgen voor mooie televisie.
  zondag 7 januari 2007 @ 17:14:59 #280
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45113655
Eetze allemaal, en tot vanavond (ik ben morgen lekker vrij!!! )

Dus redactie, even bijsturen voor vanavond....

pretty pleeeeaaaase?????
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')