Dit maakt Huub meer een winnaar dan de rest. Hij neemt zn verantwoordelijkheidquote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef bosb het volgende:
Huub geeft nu ook aan dat het hem niets oplevert, hij levert alleen maar in voor een kort moment van genoegdoening. Ik ben heel blij dat hij dit zelf wel goed beseft en hoop ook dat hij hier vanavond ook iets mee doet.
Wat de rest van de groep daarmee doet zal mij benieuwen
niet te grappig worden hequote:Op zondag 7 januari 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
Dan lag NL nu in het ziekenhuis.
Ze begrijpt het wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:16 schreef Black_king het volgende:
Sylvia distantieert zich nu toch wel van Huub !
Dit vind ik wel heel naief. Huub nu nog winnaar noemen. Hij geeft toch aan dat hij door zo uit zijn slof te schieten echt alleen maar heeft verloren. Jij lijkt weer een beetje te vergeten dat het een spel is. Huub heeft dat nu ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit maakt Huub meer een winnaar dan de rest. Hij neemt zn verantwoordelijkheid
quote en edit zit wel erg dicht bij elkaarquote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
niet te grappig worden he, zelfs benji kan m (kabouter huub) zonder moeite hebben
![]()
Dat is ook zo, maar daar koop je in het DGK huis letterlijk niets voor...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit maakt Huub meer een winnaar dan de rest. Hij neemt zn verantwoordelijkheid
Welnee, de waarheid mag best eens gezegt wordenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:17 schreef Black_king het volgende:
Sylvia : En laat de alcohol maar staan !
Door jou word ik er gelukkig weer aan herrinderdquote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef bosb het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel naief. Huub nu nog winnaar noemen. Hij geeft toch aan dat hij door zo uit zijn slof te schieten echt alleen maar heeft verloren. Jij lijkt weer een beetje te vergeten dat het een spel is. Huub heeft dat nu ook.
Nouquote:Op zondag 7 januari 2007 16:19 schreef Fikkert het volgende:
[..]
quote en edit zit wel erg dicht bij elkaar
graag gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 16:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Door jou word ik er gelukkig weer aan herrinderd![]()
NL was zo zat + een zere knie + een conditie van niks: vraag het me afquote:Op zondag 7 januari 2007 16:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
niet te grappig worden he, zelfs benji kan m zonder moeite hebben
![]()
Kwestie van ontkennen en een gebrek aan inzicht van de bewoners...quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik niet snap is dit.
Als Huub iets flikt moet de hele groep erover oordelen en staat hij alleen.
Als die andere wat doen is het heel normaal.
Natasia is toch ook bezig tegen Sylvia met hele nare woorden.
Soms vraag ik me af zien wij het zo verkeerd en is Huub slecht.
En is de rest zo aardig.
Natasia speelt het spel richting de persoon. Een manier waarop je het spel kunt spelen, Huub is vanacht een grens overschreden door te vergeten dat het een spel is en de familie van .nl aan te vallen. Dat zorgt er ook voor dat de rest er zo boos om is.quote:Op zondag 7 januari 2007 16:23 schreef rooie3 het volgende:
Wat ik niet snap is dit.
Als Huub iets flikt moet de hele groep erover oordelen en staat hij alleen.
Als die andere wat doen is het heel normaal.
Natasia is toch ook bezig tegen Sylvia met hele nare woorden.
Soms vraag ik me af zien wij het zo verkeerd en is Huub slecht.
En is de rest zo aardig.
Bart is verlieft (3e laag)quote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Day het volgende:
Bart trekt het, volgens mij, ook niet lang meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |