quote:Sharon
Sharon zingt een klassieker uit de James Bond-traditie: ‘Goldfinger’ van Shirley Bassey, uit de gelijknamige film. Jurylid Henkjan Smits geeft voor het optreden van Sharon aan dat hij zeker weet dat de zangeres het lied prachtig en sensueel gaat brengen.
Het jurycommentaar
Ook na afloop is Henkjan meer dan lovend: “Bij Sharon vraag je je af waar haar grens ligt. Ik houd niet van het over-the-top theatrale, maar als je het zo doet zoals Sharon het doet dan maakt dat helemaal niets uit.”
Ook Marianne is vol lof over Sharon: “Je bent eigenlijk nog veel te jong om een diva te zijn, maar alle ingrediënten om er één te zijn – de kracht, het drama en de attitude – zijn bij jou al wel aanwezig, en ook nog in precies de juiste verhoudingen.”
Henk, die tijdens eerdere Liveshows vaak kritiek uitte op de zangeres, is weer niet erg onder de indruk van het optreden van de jonge ster: “Ik heb nog steeds het optreden van Anja in mijn hoofd. Daar kwam jij voor mij niet bij in de buurt. De twee laatste noten vond ik wel heel goed.”
Inderdaad hij blijft goed en mooi.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nog een keer gekeken, hoe goed was dit gewoon. Het hele plaatje klopte, haar kleding ook, staat haar erg goed
. Eén van de beste optredens in de idols/xfactor historie.
Die vent is gewoon jaloers. Het was een geweldig optreden van Sharon en het commentaar dat Henk erop had sloeg werkelijk waar nergens op. Ok het optreden van Anja was ook erg goed, maar Sharon raakte me echt met haar performancequote:
Waar haal je al die informatie vandaanquote:Op zondag 14 januari 2007 15:27 schreef goedweer het volgende:
Sharon heeft geen leuke uitstraling is te te. Verwend meisje. Ze zingt als een ekster die op een spiegeltje zit te tikken want zij vindt zich de beste. Een beetje bescheidenheid is wel op zijn plaats. Liedje vond ik een slechte keuze.
quote:Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond in de sing-off moet. Dan kan ik het nog een keertje horen!
Ow ik schrok al van je eerste zinquote:Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik hoop dat ze vanavond in de sing-off moet. Dan kan ik het nog een keertje horen!
Ja ik ook hoor, luister 'm nu al drie keer achter elkaarquote:Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nou, dat doe ik wel op internet gewoon. (Ondertussen al vrij vaak aangezet).
Heuheu, die heb je van mijquote:Op zondag 14 januari 2007 15:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:He's the man, the man with the Midas touch
A spider's touch
Vorige week in het livetopic:quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef BVO het volgende:
Hopelijk zit ze in de sing-off.
Dan horen we haar nog een keer!
goedweer zal wel iemand die bij ja altijd nee zegt. En bij rechts altijd links. Krijg je een grappig vertekenend beeld van.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar haal je al die informatie vandaan?
Hier kun je een aanvraag deponeren.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:19 schreef sharonfactor het volgende:
Ik wil ook zo graag zo'n moving avatar, kan iemand me helpen?
Ha!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pimp *hier* met je XFA-icon! Tevens aanvraagtopique..
Waar basseer je dit eigenlijk op? Hoezo is ze verwend en onbescheiden?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:27 schreef goedweer het volgende:
Sharon heeft geen leuke uitstraling is te te. Verwend meisje. Ze zingt als een ekster die op een spiegeltje zit te tikken want zij vindt zich de beste. Een beetje bescheidenheid is wel op zijn plaats. Liedje vond ik een slechte keuze.
Ze was inderdaad nogal gepikeerd en oprecht verbaasd toen Henk ooit zei haar stem niet mooi te vinden. Viel mij toen ook op.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:36 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
Waar basseer je dit eigenlijk op? Hoezo is ze verwend en onbescheiden?
Ik ben niet echt fan van haar, maar ben het verder wel met je eensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef Jvalini het volgende:
Ik ben fan van Sharon. Erg leuke meid, zingt echt heel goed, een volle stem heeft ze. Optreden van zaterdag was echt briljant! Hulde!
Dat nummer zit gewoon nog steeds in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Woelli het volgende:
Optreden van afgelopen zaterdag blijft leuk om naar te kijken en luisteren![]()
En jij wilt nog serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef goedweer het volgende:
Ik vind Sharon een slechte artiest GEEN XFACTOR. Ze is in werkelijkheid een zeer verwend iemand. Kan heel vervelend zijn tegenover andere personen. Dat ze wordt geprezen door Henk-jan komt omdat hij totaal niet muzikaal is. Hij denkt ouderwets hij is niet van deze tijd en daarom vindt hij ekster Sharon blijkbaar goed.
Hoi, ik ben benieuwd waar je die inside info vandaan haalt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef goedweer het volgende:
Ik vind Sharon een slechte artiest GEEN XFACTOR. Ze is in werkelijkheid een zeer verwend iemand. Kan heel vervelend zijn tegenover andere personen. Dat ze wordt geprezen door Henk-jan komt omdat hij totaal niet muzikaal is. Hij denkt ouderwets hij is niet van deze tijd en daarom vindt hij ekster Sharon blijkbaar goed.
En wie ben jij dat je dit kunt zeggen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef goedweer het volgende:
Hij mag dat best zeggen. Dat is zijn mening. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:45 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
En wie ben jij dat je dit kunt zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |