Ik ben niet echt fan van haar, maar ben het verder wel met je eensquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:21 schreef Jvalini het volgende:
Ik ben fan van Sharon. Erg leuke meid, zingt echt heel goed, een volle stem heeft ze. Optreden van zaterdag was echt briljant! Hulde!
Dat nummer zit gewoon nog steeds in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:03 schreef Woelli het volgende:
Optreden van afgelopen zaterdag blijft leuk om naar te kijken en luisteren![]()
En jij wilt nog serieus genomen worden?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef goedweer het volgende:
Ik vind Sharon een slechte artiest GEEN XFACTOR. Ze is in werkelijkheid een zeer verwend iemand. Kan heel vervelend zijn tegenover andere personen. Dat ze wordt geprezen door Henk-jan komt omdat hij totaal niet muzikaal is. Hij denkt ouderwets hij is niet van deze tijd en daarom vindt hij ekster Sharon blijkbaar goed.
Hoi, ik ben benieuwd waar je die inside info vandaan haalt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef goedweer het volgende:
Ik vind Sharon een slechte artiest GEEN XFACTOR. Ze is in werkelijkheid een zeer verwend iemand. Kan heel vervelend zijn tegenover andere personen. Dat ze wordt geprezen door Henk-jan komt omdat hij totaal niet muzikaal is. Hij denkt ouderwets hij is niet van deze tijd en daarom vindt hij ekster Sharon blijkbaar goed.
En wie ben jij dat je dit kunt zeggen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:51 schreef goedweer het volgende:
Hij mag dat best zeggen. Dat is zijn mening. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:45 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
En wie ben jij dat je dit kunt zeggen?
Lovin' You van Minnie Riperton (uit 1975). Zoek maar even op YouTube en je ziet dat Sharon het nóg mooier heeft gedaan dan Minnie het destijds live kon brengen. Ongelofelijk maar waar. Speechless.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe heet het nummer dat ze gedaan heeft...
ben het trouwens wel met een eerdere poster eens dat ze nogal verwend overkomt...
Ow daar let ik nog geen eens meer op.... Maar goed merendeel kijk ik ook naar het beeldscherm tijdens de uitzendigquote:Op zondag 21 januari 2007 09:14 schreef UncleFunk het volgende:
Wat was ze goed vanavond! Alleen aan haar gezichtsuitdrukkingen kan ik me af en toe wel ergeren
Dat zegt wel iets over de zangkwaliteit van de meeste anderen aan 't begin van de showquote:Op zondag 21 januari 2007 11:41 schreef Promiss het volgende:
Sharon is zeker een goede zangeres..
Toch vind ik het ook wel jammer dat ze nu al de gedoodverfde winnaar is, dat maakt het gewoon veel minder spannend![]()
Wat ik wel jammer vind is inderdaad dat ze altijd dezelfde uitdrukking in d'r gezicht heeft, en dezelfde bewegingen met haar armen maakt. Heel theatraal, zoals in de show ook al een paar keer is gezegd. Hoeft van mij niet elke keer, op den duur is het mooie daar wel vanaf.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:27 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind haar te 'happy', haar gezichtsuitdrukking vind ik irritant. Ze moet een keer een verdrietig liedje zingen en dan moet ze droef en serieus kijken, als ze dat kan, dan is ze wat mij betreft de winnaar.
Misschien Hearts welquote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Silver87 het volgende:
Dit wordt vast de floortje van X factor... nét niet
Maar wie de Raffaëla wordt weet ik nog niet (die komt vanuit een onverwachte hoek)
Yup, ze moet dus droevig en serieus kijken, maar niet boos zoals bij de auditie tijdens haar performance van 'I will always love you' van Whitney Houston. Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat niet kan.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind is inderdaad dat ze altijd dezelfde uitdrukking in d'r gezicht heeft, en dezelfde bewegingen met haar armen maakt. Heel theatraal, zoals in de show ook al een paar keer is gezegd. Hoeft van mij niet elke keer, op den duur is het mooie daar wel vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |