Lovin' You van Minnie Riperton (uit 1975). Zoek maar even op YouTube en je ziet dat Sharon het nóg mooier heeft gedaan dan Minnie het destijds live kon brengen. Ongelofelijk maar waar. Speechless.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe heet het nummer dat ze gedaan heeft...
ben het trouwens wel met een eerdere poster eens dat ze nogal verwend overkomt...
Ow daar let ik nog geen eens meer op.... Maar goed merendeel kijk ik ook naar het beeldscherm tijdens de uitzendigquote:Op zondag 21 januari 2007 09:14 schreef UncleFunk het volgende:
Wat was ze goed vanavond! Alleen aan haar gezichtsuitdrukkingen kan ik me af en toe wel ergeren
Dat zegt wel iets over de zangkwaliteit van de meeste anderen aan 't begin van de showquote:Op zondag 21 januari 2007 11:41 schreef Promiss het volgende:
Sharon is zeker een goede zangeres..
Toch vind ik het ook wel jammer dat ze nu al de gedoodverfde winnaar is, dat maakt het gewoon veel minder spannend![]()
Wat ik wel jammer vind is inderdaad dat ze altijd dezelfde uitdrukking in d'r gezicht heeft, en dezelfde bewegingen met haar armen maakt. Heel theatraal, zoals in de show ook al een paar keer is gezegd. Hoeft van mij niet elke keer, op den duur is het mooie daar wel vanaf.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:27 schreef SpaRood het volgende:
Ik vind haar te 'happy', haar gezichtsuitdrukking vind ik irritant. Ze moet een keer een verdrietig liedje zingen en dan moet ze droef en serieus kijken, als ze dat kan, dan is ze wat mij betreft de winnaar.
Misschien Hearts welquote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Silver87 het volgende:
Dit wordt vast de floortje van X factor... nét niet
Maar wie de Raffaëla wordt weet ik nog niet (die komt vanuit een onverwachte hoek)
Yup, ze moet dus droevig en serieus kijken, maar niet boos zoals bij de auditie tijdens haar performance van 'I will always love you' van Whitney Houston. Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat niet kan.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat ik wel jammer vind is inderdaad dat ze altijd dezelfde uitdrukking in d'r gezicht heeft, en dezelfde bewegingen met haar armen maakt. Heel theatraal, zoals in de show ook al een paar keer is gezegd. Hoeft van mij niet elke keer, op den duur is het mooie daar wel vanaf.
ieuw.... Sharon vergelijken met Floortjequote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Silver87 het volgende:
Qua 'braafheid' zie ik het wel.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ieuw.... Sharon vergelijken met Floortje![]()
Ze mist wel de truttigheid. Gelukkig. En ze kan beter zingen. En heeft een mooiere stem. En is gewoon veel beterquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 21 januari 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze mist wel de truttigheid. Gelukkig. En ze kan beter zingen. En heeft een mooiere stem. En is gewoon veel beter.
Yep, want ze ging bijvoorbeeld nu voor het eerst vals (tijdens de uithaal in de lift-up) en die 2e hoge noot was ook niet helemaal perfect.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Hockeylotje het volgende:
Het was prachtig.. maar ze is nu in het begin zoo goed, dat kan niet minder worden dus daar heeft ze wel een probleem mee..
Waarom niet?quote:Op maandag 22 januari 2007 20:01 schreef poohy het volgende:
Ze is veruit de beste, maar ik kan geen enkele sympathie voor haar opbrengen![]()
Ik heb dat ook, en ik weet niet waaraan het ligt. Ze zingt goed, maar verder voel ik er niets bij.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:01 schreef poohy het volgende:
Ze is veruit de beste, maar ik kan geen enkele sympathie voor haar opbrengen![]()
christian mischien welquote:Op zondag 21 januari 2007 13:02 schreef Silver87 het volgende:
Maar wie de Raffaëla wordt weet ik nog niet (die komt vanuit een onverwachte hoek)
quote:Eerste single met Sharon al uit
De 22-jarige Sharon lijkt de gedoodverfde winnares van X Factor. Dat zou betekenen dat eind volgende maand haar eerste single op 1 staat in de hitlijsten. Maar het talent van Henkjan Smits is al te koop in de winkel. Ze zingt namelijk met William Wixley mee op Dove, een b-kantje van diens eerste single Which Way.
Dat doet denken aan Idols II, toen Nieuwe Revu nog voor de finale een nummer op de markt bracht met een cd’tje van Sofuja, de band waar Boris eerder in speelde. Toen werd er alles aan gedaan om dat niet op de markt te brengen om het maximale uit Idols te halen. Van zulke problemen lijkt nu geen sprake te zijn; in het persbericht wordt William Wixley als ‘goede vriend’ van Sharon aangeduid.
Dove is al te horen op de MySpace van de Afrikaans-Nederlandse artiest (even door drukken op het playertje rechtsboven). Half november zat Which Way in Hit of Shit van NLpop, waar de bezoekers unaniem positief op reageerden.
Ik vind het nogal vervelend en overdreven. In de eerste liveshow had ze dat niet, en toen vond ik haar ook een stuk beterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:07 schreef Jvalini het volgende:
Ze was echt goed weer zaterdag, alleen jammer dat ze af en toe raar kijkt maar zou je ook kunnen zien als in dat ze haar emoties in haar zingen legt.
De kans is toch al heel groot dat Sharon de winnaar wordt. (Al hoop ik op Anja) En als dat niet zo is, komt ze toch wel het verst van alle kandidaten die nu nog over zijn.quote:
Nee, dan loopt ze permanent met een poepsmoel rondquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:19 schreef robert2006 het volgende:
misschien helpt een grote portie botox tegen het gekke bekken trekken, lol
Die moet je uitleggen denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik ben helemaal fan van sharon. hoewel ik de anderen beter vindt
De anderen zijn beter? Nou, ze zal wel blij zijn met zo'n fanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik ben helemaal fan van sharon. hoewel ik de anderen beter vindt
Het wordt er niet duidelijker opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:12 schreef mysteri-Girl het volgende:
de anderen die er al uit zijn
Ik vat hem ook niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Je doet je naam eer aan, mysteri-Girl.
Doe alsjeblieft wat aan je spellingquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik vindt sharon goed maar ik vondt melanie en ruben leuker
zo bedoel ik dat
Leuk om te weten,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:16 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik vindt sharon goed maar ik vondt melanie en ruben leuker
zo bedoel ik dat
Sven word Nederlands-docentquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:20 schreef Svensational het volgende:
Idd.
Ben je nou een jongen of een meisje? In je profiel staat man, terwijl je mysteri-Girl als username hebtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:22 schreef mysteri-Girl het volgende:
sorrie hoor
ben net geregistreert hier snap het nog niet zo geod allemaal
Ja ik heb sowieso al een hekel aan spelfouten en helemaal aan van die stommequote:
dt, knurftquote:
Join the clubquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso al een hekel aan spelfouten en helemaal aan van die stomme![]()
Over Christian kan je hier praten: Christian #2: Rock naar de topquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:26 schreef mysteri-Girl het volgende:
wat vinden jullie van christian? ik vindt het leuk om met jullie hier erover te chatten
In je profielquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:25 schreef mysteri-Girl het volgende:
superheero waar kan ik dat ver anderen
Wat vind je van Anja?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:26 schreef mysteri-Girl het volgende:
wat vinden jullie van christian? ik vindt het leuk om met jullie hier erover te chatten
OMGquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:28 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik vind na sharon anja de leukste die nog over is. anja is echt de tofste
Ik vind je nu al tofquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:28 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik vind na sharon anja de leukste die nog over is. anja is echt de tofste
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG? Wie vind je nu leuker, Sharon of Anja
?
wel zonder fouten trouwens die zin![]()
!
die kun je hier uploaden van je computer http://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:34 schreef mysteri-Girl het volgende:
hoe krijg ik trounens ook een plaatje zoals jullie
Van Anja uiteraardquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:34 schreef mysteri-Girl het volgende:
bedankt bvo van wie ben jij fan
Ben je er morgen weer?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik ga nu slapen. tot morgen allemaal
Welterusten. Ga je morgen eventjes in de goede topics postenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef mysteri-Girl het volgende:
ik ga nu slapen. tot morgen allemaal
Inderdaad, ondanks dat het wat minder was, steekt ze nog steeds ver boven de rest uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dit een van de mindere optredens van Sharon, maar dat wil ook zeggen dat het nog steeds enorm goed was.
Daar is ook niet veel voor nodig, begin ik het idee te krijgenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, ondanks dat het wat minder was, steekt ze nog steeds ver boven de rest uit.
Een matige Sharon is er nog altijd één die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Samen met Anja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vond dit een van de mindere optredens van Sharon, maar dat wil ook zeggen dat het nog steeds enorm goed was.
Ze maakte er deze keer gelukkig niet een heel drama van.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Een matige Sharon is er nog altijd één die met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Samen met Anja Christian.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond dit echt weer heel goed.
Sharon is echt het grootste enige talent in de show.
(Daar ben ik het stiekem mee eensquote:
ze was vanavond de enige die wist wat ze zong, en ze wist me kippenvel te bezorgen. De laatste kandidaat die dat lukte was Hind..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik vond het slaapverwekkend... wel mooi gezongen hoor, maar er gebeurde zo weinig in..
oi oi oi, het is een prachtig lied als je de moeite neemt om er goed naar te luisteren (maar dat blijft ook een kwestie van smaak)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Het saaiige/slaapverwekkende kwam door het nummer, slechte keus.
Dat ze hoog boven de rest uitsteekt blijft overeind.
Ik had beter kunnen zeggen dat ik dit zelf een slijmnummer vind.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
oi oi oi, het is een prachtig lied als je de moeite neemt om er goed naar te luisteren (maar dat blijft ook een kwestie van smaak)
Doet een collega van jou mee?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:59 schreef Stali het volgende:
Het was weer prachtig..
Eigenlijk volg ik dit programma vanwege Hearts en een collega. Maar Sharon was bij mij favoriet sinds ze bij die piano een liedje van Whitney Houston zong. Ik vond dat mooier dan het origineel. En vanavond heeft ze het ook weer zo mooi gedaan.
Verder is het natuurlijk een kloteprogramma. Maar goed ik volg het nu maar verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |