1.
Christian. Overtuigende en boeiende performance, goed uitgekozen lied, hij deed het echt super. En z'n stem is echt
![]()
.
2.
Richy. Had zeker op 1 gestaan zonder die paar valse nootjes, beetje jammer. Maar Richy raakt me echt als hij zingt, beetje emo word ik er van
![]()
. Hij zingt echt met veel bezieling en z'n stem klinkt superlekker.
3.
Dorine. Zingt ook met veel gevoel en ik houd onwijs van haar sound, zo'n lekkere jazzstem. Ze boeit me als ze op het podium staat en straalt ontzettend veel charisma uit.
4.
Sharon. Ze zong het erg goed, maar ze fronste nog erg veel, dat zou ze juist niet meer doen. Ik vond het in z'n geheel best saai overkomen, een perfecte stem is helaas niet altijd alles...
5.
Ruben. Zingt toch beter dan ik dacht. Hij hield mijn aandacht echt vast toen hij zong, hij mag alleen wel veel meer relaxed op het podium staan, het was mij iets te gespannen allemaal.
6.
Anja. Goede stem, maar gebruikte gister naar mijn smaak teveel tierelantijntjes en onnodige stemverhoginkjes en verlaginkjes. Ook jammer dat haar performance niet al te best is, ze kijkt bijvoorbeeld nooit in de camera, contact met je publiek is toch erg belangrijk als artiest. Maar daar kan aan gewerkt worden.
7.
X6. A-capella, gedurfd en redelijk geslaagd. Maar ik miste zoals HJ al zei, inderdaad een lagere stem erbij. Die had Sanne goed kunnen doen, maar die deed de meeste solo's al. Het was minder spetterend dan vorige week. Met X6 heb ik niet erg veel, had liever Sanne solo zien meedoen aan X-Factor want zij redt de groep voor mij nog.
8.
Hearts. Slecht gezongen en de serieuze(re) performance van Mark sloot niet goed aan op de nog steeds overenthousiaste blikken van zijn zusjes. Toch wisten ze me wel te entertainen.
9.
Melanie. Ik ken het nummer en ik vind het erg mooi, waarom herkende ik het gister dan bijna niet
![]()
. Het was niet altijd even zuiver en ze heeft voor mij absoluut niet de X-Factor. Ze staat er op het podium als een inelkaargedoken muisje bij, ik zie geen ster in haar.
[ Bericht 1% gewijzigd door shiNinG_staR op 07-01-2007 20:13:38 ]