Die zou ik ook wel eens willen horenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:12 schreef Hockeylotje het volgende:
X6: I'm Walking on Sunshine van Katarina and the Waves
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk dat Sharon Over and Over van Puff Johnson (uit First Wives Club) wel goed zou kunnen brengen.
Anja moet Nobody Does it Better (uit The Spy Who Loved Me) van Carly Simon doen. Maar het zou me niks verbazen als ze voor My Heart Will Go On gaat.
Dorine moet ook maar voor een Bond-ding gaan. Misschien is Die Another Day wel toepasselijk.
Hearts vind ik wel wat voor Diep In De Zee, maar ja....
Richy mag nog een keer proberen zich te bewijzen, en dit keer met When You Say Nothing At All. Als 'ie maar geen I Believe I Can Fly gaat doen!
Melanie zou zich kunnen wagen aan Wise Up van Aimee Mann (Magnolia). Het is weer geen lied waar je veel power in kan zetten, maar het is gewoon een prachtig nummer.
X6 moet van mij aan de Blondie. One Way Or Another om precies te zijn. Zat in verschillende films en is leuk, tof en vooral wat anders voor deze brave tutjes.
En Christian dan. Dat vind ik moeilijk. Mrs. Robinson van Simon & Garfunkel (The Graduate)? I'm Afraid Of Americans van DAvid Bowie (Dogville, Manderlay)?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef J-net het volgende:
Hearts: op een onbewoond eiland of hahaha je vader of Vader Abraham: waar komen jullie toch vandaan (uit een waterkraan) met de smurfen, en dan die jongen als vader abraham en die meiden als smurfin verkleed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |