FOK!forum / Gaming / Reparatie Xbox 360 duurt al 7 (!) weken. Iemand tips?
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:16
Ik hoop dat iemand mij tips kan geven, want ik ben een beetje ten einde raad. De reparatie van mijn 360 duurt nu namelijk al 7 weken! Ik sta op het punt de consumentenbond in te schakelen, want ik vind het nu echt een lachertje worden.

Omdat mijn Xbox 360 erg vaak vastliep heb ik hem ter reparatie opgestuurd naar Duitsland. Op 16 november verzonden, 17 november is hij daar aangekomen. Tot op heden heb ik hem nog steeds niet terug. Ik heb denk ik al 20 keer met de helpdesk gebeld, maar niemand die me kan of wil helpen. Ook krijg ik steeds een ander verhaal te horen.

Even een kort overzicht van wat er in die 7 weken globaal gebeurd is:

Omdat een reparatie normaal maximaal 15 dagen duurt heb ik na 15 dagen contact opgenomen met Microsoft. Zij konden mij alleen vertellen dat de 360 goed ontvangen was en dat ik even geduld moest hebben omdat het wat drukker was. Prima, kan gebeuren.

Maar omdat ik een maand na het verzenden van mijn 360 ben verhuisd, was ik genoodzaakt een ander retouradres door te geven. In overleg met de helpdesk werd dit mijn werkadres. Ik heb dit ongeveer twee weken voor mijn verhuizing doorgegeven.

Twee weken na de adreswijziging heb ik weer een paar keer gebeld, de 360 was immers nog steeds niet in mijn bezit. Ik kreeg eerst te horen dat de Xbox klaar stond om verzonden te worden, dus ik moest geduld hebben. Omdat mijn vertrouwen in de helpdesk al helemaal weg was heb ik een dag later weer gebeld. Toen kreeg ik weer te horen dat de helpdesk mijn werkadres niet kon verifieren, daar hebben ze namelijk speciale software voor. Ik stond er echt van te kijken dat ik daar niet even over gebeld werd, dit kostte me dus weer 2 weken en wat zou er gebeurd zijn als ik niet zelf weer had gebeld? Ik heb in overleg met de helpdesk het werkadres omgezet in mijn nieuwe huisadres om verdere problemen te voorkomen. Een dag later heb ik voor de zekerheid nog maar eens gebeld om te controleren of mijn huisadres wel goed in het systeem stond. Ja, zo weinig vertrouwen heb ik in die helpdesk. Tijdens dit gesprek kreeg ik weer een ander verhaal te horen, namelijk dat het vervoersbedrijf mijn werkadres niet kon vinden en dat de Xbox weer in Duitsland stond... Vreemd, want we ontvangen dagelijks pakketpost. Gelukkig zou hij nu naar mijn huisadres gestuurd worden...

Na totaal bijna 7 weken wachten heb ik voor de verandering de helpdesk gebeld... Toen kreeg ik weer te horen dat de order geannuleerd was. Dit werd aangepast. Ik heb een paar dagen later maar weer eens gebeld om de status op te vragen, je snapt wel waarom... Ik kreeg te horen dat de Xbox 29 december verzonden was naar mijn huisadres. Ik moest 10 tot 15 dagen geduld hebben. Lijkt me erg lang voor het verzenden van een pakket, want toen ik hem naar Duitsland verstuurde was hij er al na 1 dag. Maar goed, ik wilde nog wel even afwachten. Die paar dagen maakten na 7 weken ook niets meer uit.

Maar... een paar dagen geleden kreeg ik spontaan een nieuw referentienummer in mijn mailbox. Geen uitleg erbij, niets. Ik ging dus maar weer eens bellen met de helpdesk. Niemand kon me zeggen waarom ik een nieuw referentienummer had gekregen. Volgens de supervisor is het probleem overgedragen aan een andere afdeling en die hebben daarom een nieuw referentienummer aangemaakt. Waarom wist ie niet en hij beloofde me dat die afdeling me zou bellen. Hij kon me niet doorverbinden en vond het allemaal erg lullig. Ik heb er totaal geen vertrouwen in dat ik gebeld ga worden, omdat me dat al 10x eerder is beloofd. Het begint nu echt frustrerend te worden dat niemand me kan of wil helpen.

Ik vind de service van Microsoft echt belachelijk. Natuurlijk kan een product problemen hebben, maar dat ik nu al 7 weken op mijn reparatie wacht vind ik te gek voor woorden. Ook de manier waarop ik te woord wordt gestaan is beneden alle peil. Ja, elke medewerker die ik heb gesproken vindt dat de reparatie erg lang duurt. Maar niemand kan er iets aan doen. Niemand weet waar mijn Xbox is en niemand zorgt ervoor dat ik teruggebeld wordt door de afdeling die schijnbaar wel weet waar het probleem zit.

Het lijkt wel of ik de enige ben met deze ervaring. Ik hoor en lees bijna alleen maar verhalen van mensen die hun 360 binnen 2 weken terug hebben. Iemand hier dezelfde ervaringen? En iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ik betaal nu ook al 2 maanden Xbox Live waar ik niets mee kan en krijg daar geen enkele compensatie voor volgens de helpdesk...

Ow, en ajb geen reacties als: PS3 kopen. Als MS zo doorgaat dan zal ik wel moeten, want tegen de tijd dat de PS3 er is, ben ik mijn 360 nog kwijt waarschijnlijk...
biancie3kszondag 7 januari 2007 @ 02:19
uhh, ik heb vernomen, dat je gewoon een tweedehands gerepareerde xbox ervoor terug krijgt, dat is geen gelul!
het schijnt te lang te duren allemaal, omdat ze naar het buitenland moeten ofzo, ik zou het effe checken als jouw was,
heb je je console nummer ergens op papier?
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:21
En iedereen loopt maar te roepen dat MS een oh zo geweldige service heeft Ik vind sowieso belachelijk voor woorden dat je echt ramdebielen aan de lijn krijgt die ook nog een accent(zachte ''G'') hebben. Overigens moest ik bijna een uur aan de lijn blijven hangen, what a crap....

Maar dit is wel erg lullig zeg, als ik jouw was zou ik ze nog flink onder de indruk zetten onder de opmerking dat je de consumentenbond zal inschakelen. Ja en verder zou ik het ook niet weten, in ieder geval veel sterkte!
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:23
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef biancie3ks het volgende:
uhh, ik heb vernomen, dat je gewoon een tweedehands gerepareerde xbox ervoor terug krijgt, dat is geen gelul!
het schijnt te lang te duren allemaal, omdat ze naar het buitenland moeten ofzo, ik zou het effe checken als jouw was,
heb je je console nummer ergens op papier?
Lulkoek, bij MS gaan ze uit van 14 werkdagen voordat je je Xbox 360 weer terug kunt verwachten. Deze 14 werkdagen zijn nu verre van verstreken.
milfoidzondag 7 januari 2007 @ 02:30
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zeg kan dit slow chat ergens anders plaatsvinden ? Danke
Excuses, maar ik zou gewoon bellen dus, of anders het escaleren. ?
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:30
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:19 schreef biancie3ks het volgende:
uhh, ik heb vernomen, dat je gewoon een tweedehands gerepareerde xbox ervoor terug krijgt, dat is geen gelul!
het schijnt te lang te duren allemaal, omdat ze naar het buitenland moeten ofzo, ik zou het effe checken als jouw was,
heb je je console nummer ergens op papier?
Reparatie loopt altijd via Duitsland en je krijgt volgens mij altijd een refurbished model terug. En daar staan 15 dagen max voor.
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:31
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef milfoid het volgende:

[..]

Excuses, maar ik zou gewoon bellen dus, of anders het escaleren. ?
Bellen? Joh, dat ik daar zelf niet ben opgekomen. Thanks...
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:33
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
En iedereen loopt maar te roepen dat MS een oh zo geweldige service heeft Ik vind sowieso belachelijk voor woorden dat je echt ramdebielen aan de lijn krijgt die ook nog een accent(zachte ''G'') hebben. Overigens moest ik bijna een uur aan de lijn blijven hangen, what a crap....

Maar dit is wel erg lullig zeg, als ik jouw was zou ik ze nog flink onder de indruk zetten onder de opmerking dat je de consumentenbond zal inschakelen. Ja en verder zou ik het ook niet weten, in ieder geval veel sterkte!
Thanks. Ennuh, ik heb ook een zachte G... Al woon ik wel in Amsterdam
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:37
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:33 schreef kesj het volgende:

[..]

Thanks. Ennuh, ik heb ook een zachte G... Al woon ik wel in Amsterdam
Kan het niet zo zijn dat ze de Xbox 360 toch naar je oude adres hebben gestuurd ? Want een adreswijziging telefonisch doorgeven wil ook niet meteen zeggen dat ze dit op tijd doorvoeren. Vaak is men in Nederland op dit punt wat laks... Heb o.a. geklooi gehad met mijn telefoonabbonement.

Overigens had ik ergens in oktober bij een webshop ook een adreswijziging doorgevoerd met het oog op mijn bestelling(Xbox360 spel). Helaas is er iets misgegaan in het systeem van hun waardoor het spel dus verloren is gegaan.
TrenTszondag 7 januari 2007 @ 02:37
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind sowieso belachelijk voor woorden dat je echt ramdebielen aan de lijn krijgt die ook nog een accent(zachte ''G'') hebben.
Gut wat een ramp zeg.

7 weken is wel erg lang.
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:39
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Kan het niet zo zijn dat ze de Xbox 360 toch naar je oude adres hebben gestuurd ? Want een adreswijziging telefonisch doorgeven wil ook niet meteen zeggen dat ze dit op tijd doorvoeren. Vaak zijn op dit punt wat laks... Ergens in oktober had ik bij een webshop ook een adreswijziging doorgevoerd met het oog op mijn bestelling(Xbox360 spel). Helaas is er iets misgegaan in het systeem van hun waardoor het spel dus verloren is gegaan.
Ik heb ongeveer 5x gebeld om het adres te checken. Het zou nu toch echt moeten kloppen.

Heb jij je spel uiteindelijk nog wel gekregen of heb je niet hoeven betalen?
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:42
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef kesj het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer 5x gebeld om het adres te checken. Het zou nu toch echt moeten kloppen.

Heb jij je spel uiteindelijk nog wel gekregen of heb je niet hoeven betalen?
Nee mijn spel is spoorloos en naar mijn geld kan ik wel fluiten. Ik heb al meerdere malen met de gameshop contact opgenomen, maar menneertje laat helemaal niks van zich horen. Je zou toch echt verwachten dat ze een nieuwe exemplaar als toesturen compromis, maar nee hoor.... Erg laf.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef biancie3ks het volgende:

[..]

fuck off!
zeikerd, je bent wel erg snel op je lange tenen getrapt he?
Pleur je nog op of moet ik mijn baas het JA woord geven om je op te laten vreten.
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:44
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Nee mijn spel is spoorloos en naar mijn geld kan ik wel fluiten. Ik heb al meerdere malen met de gameshop contact opgenomen, maar menneertje laat helemaal niks van zich horen. Je zou toch echt verwachten dat ze een nieuwe exemplaar als toesturen compromis, maar nee hoor.... Erg laf.
Klote man.Zij zijn daar toch gewoon voor verzekerd?

Het klinkt een beetje als Microsoft... Ik heb aangeboden een nieuwe console te kopen op hun kosten, aangezien zij de mijne of een vervangende toch niet opsturen. Maar daar werken ze niet aan mee...
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:45
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:44 schreef kesj het volgende:

[..]

Klinkt als Microsoft... Ik heb aangeboden een nieuwe console te kopen op hun kosten, aangezien zij de mijne of een vervangende toch niet opsturen. Maar daar werken ze niet aan mee...
Als ze echt service verlenen dan verwacht je dat ze dit doen, maar nee hoor.....Een bedrijf met zoveel geld zou er toch een moeten missen zou je toch zeggen ? En ja die gameshop is naar mijn weten wel verzekerd, maar als die schijthond nou van zich laat horen, dan kunnen we deze zaak wat beter aan het licht stellen.
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:47
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Als ze echt service verlenen dan verwacht je dat ze dit doen, maar nee hoor.....Een bedrijf met zoveel geld zou er toch een moeten missen zou je zeggen ?
Precies. Zo´n helpdesk is ook een nadeel. In een winkel had ik allang iemand over de toonbank getrokken...
Frasierzondag 7 januari 2007 @ 02:47
Ik had na een week een andere .
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:47
Maar goed ik ga pitten welterusten en ik hoor nog graag hoe het is afgelopen
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:49
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef Frasier het volgende:
Ik had na een week een andere .
Ja dit verhaal kennen we inmiddels al wel, bij de een is het week, bij de ander is het 4 dagen..... bla bla bla......Feit is nu dat hij veels te lang op zijn Xbox 360 wacht.
Blaatskizondag 7 januari 2007 @ 02:49
Vrij simpel; je belt die lui onder de naam P. Klapwijk (redacteur TROS Radar, daar zul je je ook voor moeten uitgeven in dat gesprek) en stelt eerst algemene vragen. Daarna ga je vragen waarom dit nou al zolang duurt voor een bepaalde client (jouw echte naam dan doorgeven). Hoe het komt dat dit bij klant gebeurt, hoe vaak dit voorkomt en of dit het enige probleemgeval is.Tevens vraag je naar namen van medewerkers en of ze ook een officiele verklaring willen faxen.
Binnen een week heb je dan je Xbox360 voor de deur.
Cyberia18zondag 7 januari 2007 @ 02:52
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Blaatski het volgende:
Vrij simpel; je belt die lui onder de naam P. Klapwijk (redacteur TROS Radar) en stelt eerst algemene vragen. Daarna ga je vragen waarom dit nou al zolang duurt voor een bepaalde client (jouw echte naam dan doorgeven). Hoe het komt dat dit lij klant gebeurt, hoe vaak dit voorkomt en of dit het enige probleemgeval is.Tevens vraag je naar namen van medewerkers en of ze ook een officiele verklaring willen faxen.
Binnen een week heb je dan je Xbox360 voor de deur.
Straks blijkt dat het nummer bij hun in de computer niet voorkomt als die van Tros/Radar, wat dan ? Maar opzich is het niet eens zo'n slecht idee. Anyway slaap lekker mensen
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:52
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed ik ga pitten welterusten en ik hoor nog graag hoe het is afgelopen
Trusten en ik post hier wel hoe het afgelopen is.
Blaatskizondag 7 januari 2007 @ 02:53
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Straks blijkt dat het nummer bij hun in de computer niet voorkomt als die van Radar/Tros, wat dan ? Maar opzich is het niet eens zo'n slecht idee.
Ooit van anoniem bellen gehoord?
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:54
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Blaatski het volgende:
Vrij simpel; je belt die lui onder de naam P. Klapwijk (redacteur TROS Radar, daar zul je je ook voor moeten uitgeven in dat gesprek) en stelt eerst algemene vragen. Daarna ga je vragen waarom dit nou al zolang duurt voor een bepaalde client (jouw echte naam dan doorgeven). Hoe het komt dat dit bij klant gebeurt, hoe vaak dit voorkomt en of dit het enige probleemgeval is.Tevens vraag je naar namen van medewerkers en of ze ook een officiele verklaring willen faxen.
Binnen een week heb je dan je Xbox360 voor de deur.
Njah, geen slecht idee misschien. Maar ik denk dat ik niet hoger in die organisatie kom dan een supervisor. En die zal het probleem op een andere afdeling afschuiven waarvan hij het nummer niet heeft. Dat antwoord krijg ik namelijk steeds.
Blaatskizondag 7 januari 2007 @ 02:54
Even ter indicatie, ik had een soortgelijk geval. Deed me ook voor als een medewerker van Radar. En toen werd ik naar een speciale PR afdeling doorgeschakeld van Essent/@home. Mijn tv signaal zal binnen 2 weken weer geactiveerd worden nadat ik er ruim 3 weken aan had besteed als gewone consument .
Een goed potje bluf doet wonderen op z'n tijd.
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:55
Ik ga ook maar eens tukken. Kijken of ik morgen meer duidelijkheid van MS krijg. En misschien ga ik de Radar truc wel proberen. Laat hier wel even weten of dat gewerkt heeft. Thanks voor de (ontopic) replies.
kesjzondag 7 januari 2007 @ 02:57
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef Blaatski het volgende:
Even ter indicatie, ik had een soortgelijk geval. Deed me ook voor als een medewerker van Radar. En toen werd ik naar een speciale PR afdeling doorgeschakeld van Essent/@home. Mijn tv signaal zal binnen 2 weken weer geactiveerd worden nadat ik er ruim 3 weken aan had besteed als gewone consument .
Een goed potje bluf doet wonderen op z'n tijd.
Ik heb al gezegd dat ik de consumentenbond ga inschakelen. Moest ik maar doen als ik dat nodig vond kreeg ik als antwoord.

Maar jouw tip kan inderdaad best wel eens verschil maken. Morgen eens doen.
Blaatskizondag 7 januari 2007 @ 03:00
Tip: schrijf voor jezelf al een bepaald scenario op met wat je gaat vragen, wat je wilt weten en hoe je wilt overkomen (formeel, gebiedend doch vriendelijk). Zo sta je niet met een bek vol tanden en is je slagingskans vele male hoger. En als je toch nog voor het blok komt te staan: KEIHARD liegen/bluffen. Geen uhm en gestamel. Pure zekerheid uitstralen in de lijn.
kesjdinsdag 16 januari 2007 @ 10:44
Inmiddels weer een keer of 4 gebeld... Hij zou afgelopen vrijdag, de 12e, zijn verstuurd. Kan geen tracking nummer krijgen want het is via DHL gegaan en die geven geen trackingnummers uit. Geloof er weinig van, maar hoop op het beste... Ik laat het weten als ie binnen is en of ie werkt.
jpg97dinsdag 16 januari 2007 @ 10:58
Ik werk zelf voor de XBOX helpdesk, en we zijn uw XBOX heel grondig, elke pauze aan het testen. We weten nog steeds niet of ie nu weer goed is of niet.

Wij vragen u dan ook nog een aantal weken maanden geduld te hebben, terwijl wij u aan het lijntje houden, en elke medewerker van onze helpdesk ten minste 1x aan de lijn heeft gehad.
kesjdinsdag 16 januari 2007 @ 11:17
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:58 schreef jpg97 het volgende:
Ik werk zelf voor de XBOX helpdesk, en we zijn uw XBOX heel grondig, elke pauze aan het testen. We weten nog steeds niet of ie nu weer goed is of niet.

Wij vragen u dan ook nog een aantal weken maanden geduld te hebben, terwijl wij u aan het lijntje houden, en elke medewerker van onze helpdesk ten minste 1x aan de lijn heeft gehad.
Ow gelukkig. Ik was al bang dat jullie er niet serieus naar zouden kijken...

Verder nog iets ontopics te melden?
CecilBDementeddinsdag 16 januari 2007 @ 11:47
sony heeft de beste service voor zijn consoles
ik ben al weken bezig om die kut microsoft alleen al aan de lijn te krijgen.
en die telefoon stem zorgt er voor dat ik dat naar gemiddeld 45 minuten niet meer trek.
wat een kut service heeft dat microsoft.
10x bagger
kesjdinsdag 16 januari 2007 @ 12:29
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef CecilBDemented het volgende:
sony heeft de beste service voor zijn consoles
ik ben al weken bezig om die kut microsoft alleen al aan de lijn te krijgen.
en die telefoon stem zorgt er voor dat ik dat naar gemiddeld 45 minuten niet meer trek.
wat een kut service heeft dat microsoft.
10x bagger
En het trieste is dat als je eindelijk iemand aan de lijn hebt die niets voor je kan betekenen. Zelfs de supervisors daar bieden alleen maar excuses aan. Dat ze maar regelen dat het opgelost wordt. Of me op zijn minst uit proberen te leggen wat het probleem is. Maar dat kan niemand. Als het zo doorgaat ligt de PS3 straks gewoon op voorraad in de winkel en dan heb ik mijn box nog niet terug...
jpg97dinsdag 16 januari 2007 @ 16:09
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:17 schreef kesj het volgende:

[..]

Ow gelukkig. Ik was al bang dat jullie er niet serieus naar zouden kijken...

Verder nog iets ontopics te melden?
Ik zou Bill Gates zelf een mailtje sturen of anders toevoegen op msn: billgates@msn.com
Rekidinsdag 16 januari 2007 @ 16:39
PS3 kopen
AQuila360dinsdag 16 januari 2007 @ 17:03
Bij een maat van me heeft het dik 4 weken geduurd maar toen kwam die ook ineens volgens mij was er verder niets aan te doen dan wachten hoe kut dat is ook is. Ik heb die van mij 3 weken later als hem opgestuurt en we hadden hem tegelijkertijd terug. Het is echt een kwestie van geluk of pech.
kesjdinsdag 16 januari 2007 @ 17:09
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:09 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik zou Bill Gates zelf een mailtje sturen of anders toevoegen op msn: billgates@msn.com
kesjwoensdag 17 januari 2007 @ 10:32
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 10:44 schreef kesj het volgende:
Inmiddels weer een keer of 4 gebeld... Hij zou afgelopen vrijdag, de 12e, zijn verstuurd. Kan geen tracking nummer krijgen want het is via DHL gegaan en die geven geen trackingnummers uit. Geloof er weinig van, maar hoop op het beste... Ik laat het weten als ie binnen is en of ie werkt.
DHL net gebeld en die kunnen geen zending in hun systeem vinden. Word dus weer aan het lijntje gehouden. Maar... tussen 12 en 14 word ik gebeld door M$ en gaan ze het oplossen... Natuuuuuuurlijk. Weet nu al dat ik niet gebeld ga worden. Stelletje prutsers! Mijn geduld is nu echt op...
neo2000donderdag 18 januari 2007 @ 09:57
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:32 schreef kesj het volgende:

[..]

DHL net gebeld en die kunnen geen zending in hun systeem vinden. Word dus weer aan het lijntje gehouden. Maar... tussen 12 en 14 word ik gebeld door M$ en gaan ze het oplossen... Natuuuuuuurlijk. Weet nu al dat ik niet gebeld ga worden. Stelletje prutsers! Mijn geduld is nu echt op...
Vind dat het nog lang geduurd heeft.. Als je niet gebeld wordt, wederomk bellen, leidinggevende eisen te spreken (hopen dat je nu wel een capabel persoon te spreken krijgt) en gewoon een nieuwe eisen mocht het nog langer duren.
kesjdonderdag 18 januari 2007 @ 11:26
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:57 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Vind dat het nog lang geduurd heeft.. Als je niet gebeld wordt, wederomk bellen, leidinggevende eisen te spreken (hopen dat je nu wel een capabel persoon te spreken krijgt) en gewoon een nieuwe eisen mocht het nog langer duren.
Om 14 uur was ik nog niet gebeld. Heb dus meteen Dennis de supervisor weer gebeld... Die was echter te druk, maar regelde wel dat ik tijdens mijn belletje naar de helpdesk een wisseltje kreeg van de 2e lijn.

Kreeg toen te horen dat vrijdag 12 januari mijn box aangemeld was bij DHL en dat ie pas maandag 15 januari werd opgehaald. Hij zou er vandaag of morgen moeten zijn... Die jongen van de 2e lijn belt me morgen om te checken of de console is aangekomen.

Ik blijf het raar vinden dat er bij DHL niets in het systeem stond toen ik gister belde. Console zou namelijk een dag eerder al opgehaald zijn bij het repaircenter...

To be continued.
neo2000vrijdag 19 januari 2007 @ 11:03
Schadeclaim indienen wegens het "langere tijd ontnemen van ontspannende bezigheden.."

Maarja, tis weer droevig gesteld, ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn? Xbox ontvangen, naar repartieafdeling, andere xbox van dezelfde afdeling terugsturen. Is nou niet echt bepaald rocketscience.

Trouwens, hoorde van een collega laatst een verhaal; maat van hem heeft in de winkel een xbox gehaald, deze had problemen. Bleek bij het uitpakken ook een refurbished model te zijn. Een dag goed gedaan, 2e dag white screen of death. Die heeft hem gelukkig in de winkel direct om kunnen ruilen voor een andere (deze bleek niet refurbished) maar ik vind het schaamteloos dat Microsoft gewoon refurbished modellen als nieuw in de winkel verkoopt. Hoe ze het wisten..? Nou, ding zag er ook echt refurbished uit. (vingerafdrukken en alles er op..)
Panickvrijdag 19 januari 2007 @ 11:20
Ach, er gaat een keer wat mis. Kut voor jou natuurlijk, maar sommigen hier doen alsof het een structureel probleem is. En dat is niet zo.
Het gros heeft um zo terug.
jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 11:37
Zelfde is hier onlangs overkomen met een Acer notebook. Deze hadden wij ter reparatie aangeboden bij Acer en toen 2 maanden niks van vernomen.

Wij Acer bellen ( want die klant werd natuurlijk een beetje ongeduldig ) en toen bleek dat ze de laptop gewoon kwijt waren

Ze hebben wel netjes een nieuw exemplaar toegestuurd.
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 11:44
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:20 schreef Panick het volgende:
Ach, er gaat een keer wat mis. Kut voor jou natuurlijk, maar sommigen hier doen alsof het een structureel probleem is. En dat is niet zo.
Het gros heeft um zo terug.
Dat zeg ik ook in mijn 1e post. Ik heb gewoon dikke vette pech. Maar het is toch belachelijk dat er zo laconiek met mijn geval wordt omgegaan? Wat me wel opvalt is dat ik wel heel veel problemen lees op internet met de boxen. Vastlopers, oververhitting etc. Weet niet of dit alleen met de 1e generatie boxen was, maar veel mensen hebben hem moeten laten repareren.

Mijn verhaal loopt ook nog steeds:

Gister naar DHL Duitsland gebeld. Die zeggen dus dat er bij elke zending een 12-cijferig trackingnummer wordt uitgegeven. Ze hebben gezocht op mijn postcode, maar geen zending aangetroffen. Dat betekent dus dat MS liegt dat ze geen trackingnummer hebben gekregen en dat ie 15 januari door DHL is opgehaald. Daar heb ik MS mee geconfronteerd. In eerste instantie wilde ze me weer afwimpelen met het verhaal dat er geen trackingnummer is en dat ik gewoon moet afwachten en niet zo vaak de helpdesk moet bellen... Ben even goed uit mijn plaat gegaan en uiteindelijk is besloten dat ik een andere console opgestuurd krijg. Referentienummer heb ik al, ze bellen me als ze het trackingnummer hebben. De verwachting was dat ie uiterlijk woensdag binnen is. Heb ook een jaar gratis Xbox Live toegezegd gekregen en veel excuses gekregen nadat de medewerker uit de 2e lijn mijn dossier eens had bekeken. Hij was het er totaal niet mee eens en stond er ook van te kijken hoe dit zo ver heeft kunnen komen. Ik was al blij dat iemand eens wat moeite deed om met een oplossing te komen.

Ik houd jullie op de hoogte...
jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 11:49
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:44 schreef kesj het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook in mijn 1e post. Ik heb gewoon dikke vette pech. Maar het is toch belachelijk dat er zo laconiek met mijn geval wordt omgegaan? Wat me wel opvalt is dat ik wel heel veel problemen lees op internet met de boxen. Vastlopers, oververhitting etc. Weet niet of dit alleen met de 1e generatie boxen was, maar veel mensen hebben hem moeten laten repareren.

Mijn verhaal loopt ook nog steeds:

Gister naar DHL Duitsland gebeld. Die zeggen dus dat er bij elke zending een 12-cijferig trackingnummer wordt uitgegeven. Ze hebben gezocht op mijn postcode, maar geen zending aangetroffen. Dat betekent dus dat MS liegt dat ze geen trackingnummer hebben gekregen en dat ie 15 januari door DHL is opgehaald. Daar heb ik MS mee geconfronteerd. In eerste instantie wilde ze me weer afwimpelen met het verhaal dat er geen trackingnummer is en dat ik gewoon moet afwachten en niet zo vaak de helpdesk moet bellen... Ben even goed uit mijn plaat gegaan en uiteindelijk is besloten dat ik een andere console opgestuurd krijg. Referentienummer heb ik al, ze bellen me als ze het trackingnummer hebben. De verwachting was dat ie uiterlijk woensdag binnen is. Heb ook een jaar gratis Xbox Live toegezegd gekregen en veel excuses gekregen nadat de medewerker uit de 2e lijn mijn dossier eens had bekeken. Hij was het er totaal niet mee eens en stond er ook van te kijken hoe dit zo ver heeft kunnen komen. Ik was al blij dat iemand eens wat moeite deed om met een oplossing te komen.

Ik houd jullie op de hoogte...

Hopelijk krijg je inderdaad zsm je xbox ( en een jaar Xbox live gold ).

Ik denk dat ze jouw XBOX gewoon kwijt zijn geraakt, en dat je daarom nu een nieuwe ( of gerepareerde )krijgt.
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 11:53
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:49 schreef jpg97 het volgende:

[..]


Hopelijk krijg je inderdaad zsm je xbox ( en een jaar Xbox live gold ).

Ik denk dat ze jouw XBOX gewoon kwijt zijn geraakt, en dat je daarom nu een nieuwe ( of gerepareerde )krijgt.
Denk ik ook. Of hij is achterovergedrukt Ze hebben hem met de hand aangemeld voor verzending via DHL (gaat normaal via UPS of Deutsche Post). Volgens mij is ie in dat proces kwijtgeraakt. Denk dat ie nu ergens bij een Duitser aan zijn Plasma hangt
nexhilvrijdag 19 januari 2007 @ 11:54
Kesj werk je soms op de PR afdeling van Sony ofzo
MMaRsuvrijdag 19 januari 2007 @ 12:06
Sjonge wat een trieste reacties hier zeg.. "een ps3 kopen"

jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 12:36
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:06 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge wat een trieste reacties hier zeg.. "een ps3 kopen"

Ja, daar hadden ze natuurlijk "een Wii kopen" van moeten maken

Cyberia18vrijdag 19 januari 2007 @ 12:37
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:06 schreef MMaRsu het volgende:
Sjonge wat een trieste reacties hier zeg.. "een ps3 kopen"

Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd
Tainvrijdag 19 januari 2007 @ 12:40
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd
Het overgrote deel van de bezitters kampt met problemen?
jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 12:42
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd
Hij krijgt toch een jaar live gold?
als ze de beloftes nakomen
Cyberia18vrijdag 19 januari 2007 @ 12:45
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:42 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hij krijgt toch een jaar live gold?
als ze de beloftes nakomen
Je zegt het zelf al zo mooi, ''als ze de beloftes nakomen'' Maar het feit dat hij véél langer wacht dan 14 werkdagen maakt dit alleen maar ongeloofwaardiger
jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 12:50
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al zo mooi, ''als ze de beloftes nakomen'' Maar het feit dat hij véél langer wacht dan 14 werkdagen maakt dit alleen maar ongeloofwaardiger
Ik zou inderdaad op z'n minst "sceptisch" blijven.Maar meer dan wachten tot woensdag kan Kesj in dit geval niet doen.

Ik vraag me af wat hij gaat doen als het er woensdag, of donderdag met een dag uitloop, nog niet is.

Kesj, heb je de naam van de 2e lijns medewerker die jou dit heeft toegezegd genoteerd?
Diablos79vrijdag 19 januari 2007 @ 13:24
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de bezitters kampt met problemen?
Ongeveer 15% van de bezitters kampt met problemen. Is wel niet het overgrote deel, maar nog wel een aanzienlijk groot deel.
Tainvrijdag 19 januari 2007 @ 13:59
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ongeveer 15% van de bezitters kampt met problemen. Is wel niet het overgrote deel, maar nog wel een aanzienlijk groot deel.
Een aanzienlijk groot deel vind ik nog steeds heel wat anders dan de uitspraak dat het overgrote deel van de 360 bezitters problemen heeft
Panickvrijdag 19 januari 2007 @ 14:56
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd
Wat een onzin zeg. .
Ik ken zooooooooooooooveel mensen met een X360 en bij 1 iemand (launchconsole) is ie stuk gegaan.
Over het algemeen hoor je mensen alleen op het internet als ie stukgaat, waardoor het meer lijkt dan het is. .
Overgrote deel is dikke bullshit, tenzij je een bron hebt met cijfers. Ga toch fietsen man.
En hij wordt gecompenseerd met een jaar gratis live.
En jij noemt mij soms een fanboy? .
disjfavrijdag 19 januari 2007 @ 14:59
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Panick het volgende:
[..]
En jij noemt mij soms een fanboy? .
Waarom blij je op hem reageren (en vice versa)
Tainvrijdag 19 januari 2007 @ 15:01
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:59 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarom blij je op hem reageren (en vice versa)
Tis een forum, dan mag je lekker zelf weten waar je op reageert en ze vinden dit leuk
Swetseneggervrijdag 19 januari 2007 @ 15:02
Ik zou gewoon bellen met MS USA.
disjfavrijdag 19 januari 2007 @ 15:05
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis een forum, dan mag je lekker zelf weten waar je op reageert en ze vinden dit leuk
Het is geen forum. In een forum zijn er discussies. Dit is Fok
GokuSFEvrijdag 19 januari 2007 @ 15:25
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef disjfa het volgende:

[..]

Het is geen forum. In een forum zijn er discussies. Dit is Fok
Eensch, in een normale discussie onderbouw je je standpunten met valide argumenten, moddergooien kan iedereen.
Aan de mensen die roepen "jah, 15%/overgrote deel van de 360 consoles gaat verrot" : geef maar een bron waaruit dat blijkt, dan kan er gediscussieerd worden. En niet roepen: dat is algemeen bekend of nog meer van die onzin
twivrijdag 19 januari 2007 @ 15:28
Er gaan heel veel Xboxen stuk. Meer dan normaal. Maar een overgroot deel is onzin. Jammer dat het voor de TS zo lang heeft geduurd, ik ben hem ook 2 maanden kwijt geweest en kreeg er een gratis controller voor. Die had ik trouwens nog eerder in huis dan de gerepareerde console
Tainvrijdag 19 januari 2007 @ 15:29
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef disjfa het volgende:

[..]

Het is geen forum. In een forum zijn er discussies. Dit is Fok
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 15:30
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef nexhil het volgende:
Kesj werk je soms op de PR afdeling van Sony ofzo
Daar lijkt het haast wel op. Maar helaas. Het is bittere waarheid. Zit al maanden zonder box terwijl het ene na het andere gruwelijke spel is uitgekomen. Mijn xbox live contract is in tussentijd zelfs afgelopen...
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 15:32
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad op z'n minst "sceptisch" blijven.Maar meer dan wachten tot woensdag kan Kesj in dit geval niet doen.

Ik vraag me af wat hij gaat doen als het er woensdag, of donderdag met een dag uitloop, nog niet is.

Kesj, heb je de naam van de 2e lijns medewerker die jou dit heeft toegezegd genoteerd?
Jup. Ik ken ondertussen de halve helpdesk al, de supervisor krijgt al maagpijn als ie mijn naam hoort en ook op de 2e lijn zijn er 2 mensen die me stotterend te woord staan
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 15:34
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef twi het volgende:
Er gaan heel veel Xboxen stuk. Meer dan normaal. Maar een overgroot deel is onzin. Jammer dat het voor de TS zo lang heeft geduurd, ik ben hem ook 2 maanden kwijt geweest en kreeg er een gratis controller voor. Die had ik trouwens nog eerder in huis dan de gerepareerde console
En waar lag dat aan? Niet dat dat erg belangrijk is, ik wil gewoon zsm een oplossing. Maar het komt dus schijnbaar vaker voor.
Mystikvmvrijdag 19 januari 2007 @ 15:36
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:30 schreef kesj het volgende:

[..]

Daar lijkt het haast wel op. Maar helaas. Het is bittere waarheid. Zit al maanden zonder box terwijl het ene na het andere gruwelijke spel is uitgekomen. Mijn xbox live contract is in tussentijd zelfs afgelopen...
Ik werk zelf in de klantenservice en ik kan je wel vertellen dat je niet hoeft te rekenen op een snellere afhandeling, zeker niet als het apparaten betreft. Vaak word niet alleen jij van het kastje naar de muur gestuurd, maar binnen de helpdesk en het bedrijf zelf is dat op hetzelfde moment ook gaande.

Als het goed gelopen was dan had jij je box allang weer terug. Het loopt dus niet goed, en dat betekent dat zij geen idee meer hebben van wat er met jouw 360 aan de hand is.

Dreig met consumentenprogramma's. Dat werkt als een trein. Wij zijn zo vaak producten kwijt en zodra men met TV-programma's gaat dreigen dan komt ineens alles tevoorschijn. Wonderbaarlijk maar waar.

Het is niet een kwestie van niet willen, maar een kwestie van niet kunnen van hun kant. Die systemen bij die bedrijven zijn zo bureaucratisch, daar kan onze overheid nog een puntje aan zuigen. Wat lichte en vriendelijke druk en ineens komt de boel weer in beweging. Schroom niet om daad bij woord te voegen.
jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 15:36
Wat is je Livetag, dan voeg ik je toe
twivrijdag 19 januari 2007 @ 15:46
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef kesj het volgende:

[..]

En waar lag dat aan? Niet dat dat erg belangrijk is, ik wil gewoon zsm een oplossing. Maar het komt dus schijnbaar vaker voor.
Dat kwam doordat het systeem de dag waarop ik had gebeld problemen had. Volgens Microsoft dan. Elke vervolg-referentiecode die ik liet aanmaken (opnieuw labels versturen) werden daardoor automatisch gecancelled.

De console is dus niet fysiek 2 maanden bij Microsoft geweest, maar slechts een week. De andere 8 weken zat 'ie werkeloos bij de deur te wachten tot ik eindelijk die fuckin' labels kreeg.
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 15:57
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef twi het volgende:

[..]

Dat kwam doordat het systeem de dag waarop ik had gebeld problemen had. Volgens Microsoft dan. Elke vervolg-referentiecode die ik liet aanmaken (opnieuw labels versturen) werden daardoor automatisch gecancelled.

De console is dus niet fysiek 2 maanden bij Microsoft geweest, maar slechts een week. De andere 8 weken zat 'ie werkeloos bij de deur te wachten tot ik eindelijk die fuckin' labels kreeg.
Ook frustrerend... Kon je er nog wel iets mee of was ie echt helemaal dood?
twivrijdag 19 januari 2007 @ 16:14
Hij was helemaal dood, startte op met de rode ring. Heb 'm gedurende die periode wel 3 keer uit de doos gehaald met een klein hoopje dat hij het spontaan weer deed, maar helaas
Cyberia18vrijdag 19 januari 2007 @ 17:38
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Panick het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. .
Ik ken zooooooooooooooveel mensen met een X360 en bij 1 iemand (launchconsole) is ie stuk gegaan.
Over het algemeen hoor je mensen alleen op het internet als ie stukgaat, waardoor het meer lijkt dan het is. .
Overgrote deel is dikke bullshit, tenzij je een bron hebt met cijfers. Ga toch fietsen man.
En hij wordt gecompenseerd met een jaar gratis live.
En jij noemt mij soms een fanboy? .
Een thread zonder een opmerking van jouw is ook nooit compleet hé

Het overgrote deel is dan overdreven uitgedrukt, maar er is nog steeds een deel waarvan hun Xbox 360 met problemen kampt. Maar het feit dat mensen nog steeds 2 á 3 keer hun console terug moeten brengen anno 1 jaar na de launch is toch wel rampzalig, toch ? En ja nogmaals, dat hij een jaar lang Xbox Live krijgt(mits het zo daadwerkelijk is) is hun geraden ook, van een bedrijf van zo'n kaliber mag je dat gerust verwachten. Maar goed laat ik maar niet teveel zeggen, want anders lopen alle Xbox 360 bots in mijn nek te hijgen
jehovaguerillavrijdag 19 januari 2007 @ 18:32
Dat domme gelul over 360's die kapot gaan is zoo 2006.
Je zal er wel een harde klap op gegeven hebben toen je niet kon winnen met PGR.

oohhh..... de gedachte aan alle nerdjes die nu weer op mij gaan reageren maakt me zo vrolijk........kom maar knulletjes
jpg97vrijdag 19 januari 2007 @ 18:42
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef jehovaguerilla het volgende:
Dat domme gelul over 360's die kapot gaan is zoo 2006.
Je zal er wel een harde klap op gegeven hebben toen je niet kon winnen met PGR.

oohhh..... de gedachte aan alle nerdjes die nu weer op mij gaan reageren maakt me zo vrolijk........kom maar knulletjes
"Ach dat is helemaal niet waar, want ik verlies nooit met PGR want dat spel is THA SHIT, jeweets, 14.fapz0r "

zo.. hebben we dat ook gehad
twivrijdag 19 januari 2007 @ 18:46
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef jehovaguerilla het volgende:
Dat domme gelul over 360's die kapot gaan is zoo 2006.
Je zal er wel een harde klap op gegeven hebben toen je niet kon winnen met PGR.

oohhh..... de gedachte aan alle nerdjes die nu weer op mij gaan reageren maakt me zo vrolijk........kom maar knulletjes
PGR is zooooo 2005...
jehovaguerillavrijdag 19 januari 2007 @ 18:47
de teller staat op 2
kesjvrijdag 19 januari 2007 @ 19:11
Kunnen jullie onzinnige discussies in een ander topic, via mail of via msn uitvechten?

Thanks.
jpg97zaterdag 20 januari 2007 @ 12:19
Nee ik heb het mail/msn adres van jehovaguerilla niet
jehovaguerillazaterdag 20 januari 2007 @ 15:58
En het is toch maar een act die wij opvoeren dus er valt weinig te mailen.
Ik geeft het topic weer terug aan jou kesj.
Laaterzz
kesjzaterdag 20 januari 2007 @ 17:35
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef jehovaguerilla het volgende:
En het is toch maar een act die wij opvoeren dus er valt weinig te mailen.
Ik geeft het topic weer terug aan jou kesj.
Laaterzz
Dank. Ciao.
donderopmandinsdag 23 januari 2007 @ 12:35
maar heb je hem nou al terug?
nexhildinsdag 23 januari 2007 @ 12:38
nvm...
kesjdinsdag 23 januari 2007 @ 15:03
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:35 schreef donderopman het volgende:
maar heb je hem nou al terug?
Hij is toevallig vandaag gebracht! Lag met een fucking griep op bed, maar dit maakt het een klein beetje goed

Voel me te verrot om uren te gaan zitten gamen nu, maar laat hem wel even een middagje aanstaan om te kijken of ie niet vastloopt zoals mijn vorige.

Mijn gratis xbox live jaarabo moet nog in orde gemaakt worden. Kan een paar dagen duren, maar wordt geregeld volgens MS.
Mister_Monkeymandinsdag 23 januari 2007 @ 15:08
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik vind sowieso belachelijk voor woorden dat je echt ramdebielen aan de lijn krijgt die ook nog een accent(zachte ''G'') hebben.
BloodhoundFromHellwoensdag 14 november 2007 @ 18:11
ik heb mijn xbox360 ook op laten sturen anderhalve week terug. Wie weet hoe je hem kan tracen? dat tracing nummer van microsoft kan ik niet kwijt op de site van UPS? Hoe lang duurt het gemiddeld, een maand?
jpg97woensdag 14 november 2007 @ 18:25
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb mijn xbox360 ook op laten sturen anderhalve week terug. Wie weet hoe je hem kan tracen? dat tracing nummer van microsoft kan ik niet kwijt op de site van UPS? Hoe lang duurt het gemiddeld, een maand?
Ik kreeg binnen 5 dagen een nieuwe na een RROD met 2 maanden live gold erbij.
BloodhoundFromHelldonderdag 15 november 2007 @ 00:09
ik heb nog niets gehoord, weet iemand hoe dit zit met dat tracing nummer? waar kan ik dat tracen, bij ms op de site? bij ups werkt dat niet. hoe weet je wanneer hij terug komt, moet je zelf weer bellen voor een afspraak??