abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:42:35 #51
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_45503331
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd
Hij krijgt toch een jaar live gold?
als ze de beloftes nakomen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_45503411
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:42 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hij krijgt toch een jaar live gold?
als ze de beloftes nakomen
Je zegt het zelf al zo mooi, ''als ze de beloftes nakomen'' Maar het feit dat hij véél langer wacht dan 14 werkdagen maakt dit alleen maar ongeloofwaardiger
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:50:45 #53
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_45503613
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al zo mooi, ''als ze de beloftes nakomen'' Maar het feit dat hij véél langer wacht dan 14 werkdagen maakt dit alleen maar ongeloofwaardiger
Ik zou inderdaad op z'n minst "sceptisch" blijven.Maar meer dan wachten tot woensdag kan Kesj in dit geval niet doen.

Ik vraag me af wat hij gaat doen als het er woensdag, of donderdag met een dag uitloop, nog niet is.

Kesj, heb je de naam van de 2e lijns medewerker die jou dit heeft toegezegd genoteerd?
PieAir
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:24:53 #54
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_45504815
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:40 schreef Tain het volgende:

[..]

Het overgrote deel van de bezitters kampt met problemen?
Ongeveer 15% van de bezitters kampt met problemen. Is wel niet het overgrote deel, maar nog wel een aanzienlijk groot deel.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_45505611
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:24 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ongeveer 15% van de bezitters kampt met problemen. Is wel niet het overgrote deel, maar nog wel een aanzienlijk groot deel.
Een aanzienlijk groot deel vind ik nog steeds heel wat anders dan de uitspraak dat het overgrote deel van de 360 bezitters problemen heeft
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_45506041
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat ze er zo over denken, want de Xbox 360 is wat de hardware betreft nog steeds een enorme ramp. Het is gewoon absurd dat de nieuwe lading nog steeds vol mankementen zitten. En mensen kunnen wel lekker kortzichtig reageren door constant blijven roepen dat jouw Xbox 360 totaal nergens last van heeft, maar feit blijft wel dat het overgrote deel van de bezitters nog steeds met problemen kampt. En Kesj, wat ze jouw flikken vind ik absoluut niet acceptabel. Echt belachelijk, ze zouden je een dikke geschenk cadeau moeten geven voor de maandenlange wachttijd
Wat een onzin zeg. .
Ik ken zooooooooooooooveel mensen met een X360 en bij 1 iemand (launchconsole) is ie stuk gegaan.
Over het algemeen hoor je mensen alleen op het internet als ie stukgaat, waardoor het meer lijkt dan het is. .
Overgrote deel is dikke bullshit, tenzij je een bron hebt met cijfers. Ga toch fietsen man.
En hij wordt gecompenseerd met een jaar gratis live.
En jij noemt mij soms een fanboy? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45506121
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Panick het volgende:
[..]
Waarom blij je op hem reageren (en vice versa)
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_45506181
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:59 schreef disjfa het volgende:

[..]

Waarom blij je op hem reageren (en vice versa)
Tis een forum, dan mag je lekker zelf weten waar je op reageert en ze vinden dit leuk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 19 januari 2007 @ 15:02:24 #59
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45506199
Ik zou gewoon bellen met MS USA.
pi_45506298
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis een forum, dan mag je lekker zelf weten waar je op reageert en ze vinden dit leuk
Het is geen forum. In een forum zijn er discussies. Dit is Fok
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_45506970
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef disjfa het volgende:

[..]

Eensch, in een normale discussie onderbouw je je standpunten met valide argumenten, moddergooien kan iedereen.
Aan de mensen die roepen "jah, 15%/overgrote deel van de 360 consoles gaat verrot" : geef maar een bron waaruit dat blijkt, dan kan er gediscussieerd worden. En niet roepen: dat is algemeen bekend of nog meer van die onzin
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:28:46 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45507067
Er gaan heel veel Xboxen stuk. Meer dan normaal. Maar een overgroot deel is onzin. Jammer dat het voor de TS zo lang heeft geduurd, ik ben hem ook 2 maanden kwijt geweest en kreeg er een gratis controller voor. Die had ik trouwens nog eerder in huis dan de gerepareerde console
pi_45507088
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:05 schreef disjfa het volgende:

[..]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_45507116
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef nexhil het volgende:
Kesj werk je soms op de PR afdeling van Sony ofzo
Daar lijkt het haast wel op. Maar helaas. Het is bittere waarheid. Zit al maanden zonder box terwijl het ene na het andere gruwelijke spel is uitgekomen. Mijn xbox live contract is in tussentijd zelfs afgelopen...
pi_45507184
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:50 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad op z'n minst "sceptisch" blijven.Maar meer dan wachten tot woensdag kan Kesj in dit geval niet doen.

Ik vraag me af wat hij gaat doen als het er woensdag, of donderdag met een dag uitloop, nog niet is.

Kesj, heb je de naam van de 2e lijns medewerker die jou dit heeft toegezegd genoteerd?
Jup. Ik ken ondertussen de halve helpdesk al, de supervisor krijgt al maagpijn als ie mijn naam hoort en ook op de 2e lijn zijn er 2 mensen die me stotterend te woord staan
pi_45507268
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef twi het volgende:
Er gaan heel veel Xboxen stuk. Meer dan normaal. Maar een overgroot deel is onzin. Jammer dat het voor de TS zo lang heeft geduurd, ik ben hem ook 2 maanden kwijt geweest en kreeg er een gratis controller voor. Die had ik trouwens nog eerder in huis dan de gerepareerde console
En waar lag dat aan? Niet dat dat erg belangrijk is, ik wil gewoon zsm een oplossing. Maar het komt dus schijnbaar vaker voor.
pi_45507328
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:30 schreef kesj het volgende:

[..]

Daar lijkt het haast wel op. Maar helaas. Het is bittere waarheid. Zit al maanden zonder box terwijl het ene na het andere gruwelijke spel is uitgekomen. Mijn xbox live contract is in tussentijd zelfs afgelopen...
Ik werk zelf in de klantenservice en ik kan je wel vertellen dat je niet hoeft te rekenen op een snellere afhandeling, zeker niet als het apparaten betreft. Vaak word niet alleen jij van het kastje naar de muur gestuurd, maar binnen de helpdesk en het bedrijf zelf is dat op hetzelfde moment ook gaande.

Als het goed gelopen was dan had jij je box allang weer terug. Het loopt dus niet goed, en dat betekent dat zij geen idee meer hebben van wat er met jouw 360 aan de hand is.

Dreig met consumentenprogramma's. Dat werkt als een trein. Wij zijn zo vaak producten kwijt en zodra men met TV-programma's gaat dreigen dan komt ineens alles tevoorschijn. Wonderbaarlijk maar waar.

Het is niet een kwestie van niet willen, maar een kwestie van niet kunnen van hun kant. Die systemen bij die bedrijven zijn zo bureaucratisch, daar kan onze overheid nog een puntje aan zuigen. Wat lichte en vriendelijke druk en ineens komt de boel weer in beweging. Schroom niet om daad bij woord te voegen.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:36:43 #68
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_45507330
Wat is je Livetag, dan voeg ik je toe
PieAir
  vrijdag 19 januari 2007 @ 15:46:50 #69
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45507625
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef kesj het volgende:

[..]

En waar lag dat aan? Niet dat dat erg belangrijk is, ik wil gewoon zsm een oplossing. Maar het komt dus schijnbaar vaker voor.
Dat kwam doordat het systeem de dag waarop ik had gebeld problemen had. Volgens Microsoft dan. Elke vervolg-referentiecode die ik liet aanmaken (opnieuw labels versturen) werden daardoor automatisch gecancelled.

De console is dus niet fysiek 2 maanden bij Microsoft geweest, maar slechts een week. De andere 8 weken zat 'ie werkeloos bij de deur te wachten tot ik eindelijk die fuckin' labels kreeg.
pi_45507935
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:46 schreef twi het volgende:

[..]

Dat kwam doordat het systeem de dag waarop ik had gebeld problemen had. Volgens Microsoft dan. Elke vervolg-referentiecode die ik liet aanmaken (opnieuw labels versturen) werden daardoor automatisch gecancelled.

De console is dus niet fysiek 2 maanden bij Microsoft geweest, maar slechts een week. De andere 8 weken zat 'ie werkeloos bij de deur te wachten tot ik eindelijk die fuckin' labels kreeg.
Ook frustrerend... Kon je er nog wel iets mee of was ie echt helemaal dood?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:14:19 #71
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45508439
Hij was helemaal dood, startte op met de rode ring. Heb 'm gedurende die periode wel 3 keer uit de doos gehaald met een klein hoopje dat hij het spontaan weer deed, maar helaas
pi_45510899
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef Panick het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. .
Ik ken zooooooooooooooveel mensen met een X360 en bij 1 iemand (launchconsole) is ie stuk gegaan.
Over het algemeen hoor je mensen alleen op het internet als ie stukgaat, waardoor het meer lijkt dan het is. .
Overgrote deel is dikke bullshit, tenzij je een bron hebt met cijfers. Ga toch fietsen man.
En hij wordt gecompenseerd met een jaar gratis live.
Een thread zonder een opmerking van jouw is ook nooit compleet hé

Het overgrote deel is dan overdreven uitgedrukt, maar er is nog steeds een deel waarvan hun Xbox 360 met problemen kampt. Maar het feit dat mensen nog steeds 2 á 3 keer hun console terug moeten brengen anno 1 jaar na de launch is toch wel rampzalig, toch ? En ja nogmaals, dat hij een jaar lang Xbox Live krijgt(mits het zo daadwerkelijk is) is hun geraden ook, van een bedrijf van zo'n kaliber mag je dat gerust verwachten. Maar goed laat ik maar niet teveel zeggen, want anders lopen alle Xbox 360 bots in mijn nek te hijgen
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:32:32 #73
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45512368
Dat domme gelul over 360's die kapot gaan is zoo 2006.
Je zal er wel een harde klap op gegeven hebben toen je niet kon winnen met PGR.

oohhh..... de gedachte aan alle nerdjes die nu weer op mij gaan reageren maakt me zo vrolijk........kom maar knulletjes
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:42:17 #74
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_45512585
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef jehovaguerilla het volgende:

oohhh..... de gedachte aan alle nerdjes die nu weer op mij gaan reageren maakt me zo vrolijk........kom maar knulletjes
"Ach dat is helemaal niet waar, want ik verlies nooit met PGR want dat spel is THA SHIT, jeweets, 14.fapz0r "

zo.. hebben we dat ook gehad
PieAir
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:46:50 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45512693
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:32 schreef jehovaguerilla het volgende:

PGR is zooooo 2005...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')