hee, vroeg op!! slaap lekkerquote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef ruby het volgende:
Deze plaat wordt waarschijnlijk toch de hele nacht afgespeeld. Morgen weer een nieuwe dag.
Ik ga naar m'n mandje. Slaap lekker.
En dan te bedenken dat Huub het bewust in de vijver wilde gooien en Brian bewust over Nena d'r rug.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian grijpt ook iedere mogelijkheid aan om zijn hele glas rode wijn over Nena's rug te bagatelliseren![]()
grappig ook hoe hij pas 5 minuten later begint te huilen hierover - lekker directquote:Op zondag 7 januari 2007 02:07 schreef schizolientje het volgende:
De man maakt er emo t.v. van, mijn moedertje, mijn vadertje, mijn kindje en oh moet ik alweer huilen en ik krijg die tranen er maar niet uit als ik dat moet acteren. Wat doet hij nog binnen
Het gedrag van Nathanael zou op een school of werkplek gewoon tot een schorsing geleid hebben.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:04 schreef noucky het volgende:
De ratten zijn goed, wat zij flikken is normaal en rechtvaardig.
Als iemand verdomd kwaad wordt is dat blijkbaar abnormaal.
Ik vind dat Huub zich heel erg lang heel erg goed heeft gehouden.
DAt hij uit zijn slof is geschoten is niks meer als menselijk.
In COS 134 pagina 5 staat de link naar het filmpje !!!!!quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:05 schreef schizolientje het volgende:
Analyseert Brian nu zijn eigen gedrag?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Loverboy verwoord het gedrag van Huub naar zijn eigen levenservaring.
ook in updates inmiddelsquote:Op zondag 7 januari 2007 02:09 schreef noucky het volgende:
[..]
In COS 134 pagina 5 staat de link naar het filmpje !!!!!
Ze zijn al sinds gisternacht niet meer geweest, ik denk ivm weekend of onderbezetting etc.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
zou de redactie hier nog durven reageren?
gisteren waren ze wel zo stoer ...
DGK heeft avondje vrij denk ikquote:Op zondag 7 januari 2007 02:09 schreef avonne het volgende:
zou de redactie hier nog durven reageren?
gisteren waren ze wel zo stoer ...
Bedankt Tipsch! Hij is aan het downloaden.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
filmpje is door iemand gepost:
http://ul54.rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx
Ik hoop dat ze dat op deze manier laten zien.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gedrag van Nathanael zou op een school of werkplek gewoon tot een schorsing geleid hebben.
Dat consequent treiteren is de directe aanleiding van deze uitval van Huub.
Daarbij heeft hij gezegd dat hij Huub zou uitlokken tot fysiek geweld en daar had hij graag een blauwe plek voor over.
Als ze dat dan even monteren voor het moment dat hij over de door Huub getrokken streep stapte en hij een duwtje kreeg staat het in de uitzending ook een stuk leuker.
Dat was al niet anders alleen heeft Huub ze nu wel voer gegeven jammer genoegquote:Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef Darklight het volgende:
ze hebben het maar druk met Huub, ze hebben het over niks anders
Ik ook niet, hij verkondigde vanavond immers nog dat hij in het huis "zo lekker zichzelf kon zijn"quote:Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat ze dat op deze manier laten zien.
RAt NatteNel krijgt echt veel over zich heen als hij weer in het dagelijks leven stapt.
Ach ik zit er niet mee, hij profileert zichzelf zo.
Volgens mij is het gewoon een TBS kliniek waar we naar kijken...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:48 schreef noucky het volgende:
De 3 ratten mogen wat mij betreft wel gelijk opgenomen worden in een kliniek.
DAt Lesley hier nog intrapt.
Ik ben in dit soort situaties altijd zo bang dat alleen wij zo denken. Dus dat de rest van nederland gewoon op Nathanael's hand is.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dat op deze manier laten zien.
RAt NatteNel krijgt echt veel over zich heen als hij weer in het dagelijks leven stapt.
Ach ik zit er niet mee, hij profileert zichzelf zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |