abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45100162
Ik denk dat Nena geen moeite doet om een studie te behalen omdat ze gewoon geen zin heeft om te gaan werken.
Ze is denk ik meer bezig met het scorren van een man die veel geld heeft zodat ze zelf niks hoeft te gaan doen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45100175
Bert vertelde een huilende Nathanael een verhaal over hij zichzelf nu voelt. Een vriend van hem is eens in elkaar geslagen door 3 voetbalhooligans. Deze vriend belde hem om hem te vragen hem op te halen en zo geschiedde. Vervolgens zijn ze op het politiebureau beland en hebben ze de daders in de ogen kunnen kijken. Dat gevoel dat hij toen had. Kan zijn dat ik het verkeerd gehoord heb hoor, ik doe hier nog andere dingen ook. Anyway, dus datte
pi_45100191
Ze moeten Satanael eens op zo'n boot gooien, wat nu op Discovery is. Kijken of hij dan nog zo'n vent is.
pi_45100214
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:04 schreef tipsch het volgende:
Bert vertelde een huilende Nathanael een verhaal over hij zichzelf nu voelt. Een vriend van hem is eens in elkaar geslagen door 3 voetbal-supporters. Zijn vriend belde hem om hem te vragen hem op te halen en zo geschiedde. Vervolgesn Zijn ze op het politiebureau beland en hebben ze de daders in de ogen kunnen kijken. Dat gevoel dat hij toen had. Kan zijn dat ik het verkeerd gehoord heb hoor, ik doe hier nog andere dingen ook. Anyway, dus datte
Ja klopt zoiets, en Bart zei: zo gemeen 4 tegen 1.
Bart doet zelf niet anders met zijn mede ratten.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_45100216
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:56 schreef Day het volgende:

[..]

Maar heb je ze in de gesprekken ook maar 1 keer horen zeggen: ja, we leggen die jongen nu al 24 dagen onder vuur, vind je het gek dat dit is gebeurd? Ik niet in ieder geval.
Toen Bart onder de zonnehemel lag zei hij:"Hoe ver kun je gaan met iemand"
Ik dacht even dat hij consideratie kreeg maar nee hoor...hij ging in het verhaal van Nathanael mee.
Ze vrezen Huub omdat hij door roeien en ruiten gaat...iemand die zich zo in de zeik laat nemen en zich na vele beproevingen staande weet te houden bewijst sterk te zijn...een grote kanshebber om de eindstreep te halen.
Nou ja...tot vanavond dan...dat was even jammer.
pi_45100230
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze moeten Satanael eens op zo'n boot gooien, wat nu op Discovery is. Kijken of hij dan nog zo'n vent is.
Vond je hem dan een vent ? Moet ie toch meer ballen hebben.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:07:59 #232
58921 Day
You can fly!
pi_45100236
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:03 schreef noucky het volgende:
Ze is denk ik meer bezig met het scorren van een man die veel geld heeft zodat ze zelf niks hoeft te gaan doen.
Hmmm, weet niet of dat wel helemaal waar is. Ze had het er laatst over dat ze wel wil weten hoe het voelt om zelf geld te verdienen, want dan zou ze ook kunnen leren om dingen te waarderen.

Volgens mij moet Nena eerst langs een psych en dealen met zaken die in haar verleden gebeurd zijn en haar eigenwaarde terug krijgen. Na haar gesprek gisternacht met Brian werd wel heel erg duidelijk dat ze dat totaal niet heeft.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45100247
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef noucky het volgende:

[..]

Vond je hem dan een vent ? Moet ie toch meer ballen hebben.
Dat weet alleen Brian maar, die zal er al wel stiekem aan gevoeld hebben....
pi_45100263
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:06 schreef noucky het volgende:

[..]

Ja klopt zoiets, en Bart zei: zo gemeen 4 tegen 1.
Bart doet zelf niet anders met zijn mede ratten.
Dat is toch te bizar! Hoe oerdom kun je zijn Bert! ik hoop zó zeer dat de redactie dit meepakt voor de tv-uitzending
pi_45100279
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:01 schreef Day het volgende:

[..]

Nena dacht ook dat ze op haar leeftijd en met haar opleiding (= geen) wel een paar duizend euro zou kunnnen verdienen.

En volgens mij komt Nena dus wel uit een gezin waar men zich geen zorgen hoeft te maken om geld.
Ja en ook haar huis zag er in het filmpje niet bijzonder uit...gewoon een rijtjeshuis niks bijzonders...
Ik denk dat zij gewoon praatjes heeft en geen benul van geld heeft omdat ze nog nooit een dag gewerkt heeft.
pi_45100283
Ik denk dat dit programma wel voer voor psycholgen is.
pi_45100323
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:39 schreef avonne het volgende:
maar toen ik dat filmpje zag ..

... that's all

JANKERDS
Welk filmpje, ik heb het bloederige gevecht tussen Rupert & Jack Nathaniels gemist...
  zondag 7 januari 2007 @ 03:12:59 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45100326
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:09 schreef tipsch het volgende:
Dat is toch te bizar! Hoe oerdom kun je zijn Bert!
Bart, Brian en Nathanael zien treiteren echt niet als hetzelfde als fysiek geweld, dus al zouden ze Huub met z'n allen (alle bewoners) helemaal gekmaken dan zouden dat nog niet als vergelijkbaar zien met het in elkaar slaan van 1 persoon door meerdere personen.
Ze vinden het helaas oprecht erger dat Nathanael 1 duwtje heeft gekregen... dat is wel "fysiek geweld"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45100331
Om in de woorden van Marlies van BB te gaan spreken: bizar dit :-)
pi_45100340
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Day het volgende:

[..]

Hmmm, weet niet of dat wel helemaal waar is. Ze had het er laatst over dat ze wel wil weten hoe het voelt om zelf geld te verdienen, want dan zou ze ook kunnen leren om dingen te waarderen.

Volgens mij moet Nena eerst langs een psych en dealen met zaken die in haar verleden gebeurd zijn en haar eigenwaarde terug krijgen. Na haar gesprek gisternacht met Brian werd wel heel erg duidelijk dat ze dat totaal niet heeft.
Haar verhaaltje kwam mij ook wel bekend voor uit een grijs verleden, als je ook maar enigszins een beetje vooraan stond qua uiterlijk dan kreeg je met dit soort dingen te kampen, moet ze gewoon even overheen groeien dan leert ze dat uiterlijk niet alles is en ook niet alles gevonden wordt door iedereen
pi_45100344
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:12 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Welk filmpje, ik heb het bloederige gevecht tussen Rupert & Jack Nathaniels gemist...
http://ul54.rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx
pi_45100356
Je hebt fysiek geweld en geestelijk geweld, beiden zijn even erg.
pi_45100378
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Haar verhaaltje kwam mij ook wel bekend voor uit een grijs verleden, als je ook maar enigszins een beetje vooraan stond qua uiterlijk dan kreeg je met dit soort dingen te kampen, moet ze gewoon even overheen groeien dan leert ze dat uiterlijk niet alles is en ook niet alles gevonden wordt door iedereen
Waarom blondeert ze haar haar dan ? Ik denk met redenen om op te vallen.
Ze is van Indonesische afkomst of zo.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:16:29 #244
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45100384
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:10 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat dit programma wel voer voor psycholgen is.
Zeer zeker
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:16:40 #245
58921 Day
You can fly!
pi_45100387
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Ja en ook haar huis zag er in het filmpje niet bijzonder uit...gewoon een rijtjeshuis niks bijzonders...
Ik denk dat zij gewoon praatjes heeft en geen benul van geld heeft omdat ze nog nooit een dag gewerkt heeft.
Toch beter en in een rijkere buurt dan Huub. En volgens mij ook ouders met een goeie baan.
En praatjes omdat ik de indruk krijg dat Nena zowel van haar ouders als van haar ex-vriend alles kreeg wat ze vroeg en misschien wel te veel vrijheid kreeg van haar ouders (nogmaals allemaal speculaties).
Ik blijf me er bvb. over verbazen dat ze op haar 15e al samenwoonde! Aan de andere kant weet je niet wat voor problemen haar ouders met haar hebben gehad en dat ze op een gegeven moment gedacht hebben: doe maar lekker wat je zelf wilt.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_45100393
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef noucky het volgende:
Je hebt fysiek geweld en geestelijk geweld, beiden zijn even erg.
Geestelijk geweld kan jaren voortduren ook al is het gestopt, fysiek geweld niet, dat geneest.
pi_45100394
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bart, Brian en Nathanael zien treiteren echt niet als hetzelfde als fysiek geweld, dus al zouden ze Huub met z'n allen (alle bewoners) helemaal gekmaken dan zouden dat nog niet als vergelijkbaar zien met het in elkaar slaan van 1 persoon door meerdere personen.
Ze vinden het helaas oprecht erger dat Nathanael 1 duwtje heeft gekregen... dat is wel "fysiek geweld"
Ik vrees het ook, dat gaat er bij mij erg slecht in.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:18:22 #248
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45100414
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Geestelijk geweld kan jaren voortduren ook al is het gestopt, fysiek geweld niet, dat geneest.
Ik denk dat Huub ook in het verleden (en zeker in zijn jeugd) veel met geestelijk geweld te maken heeft gehad

En dit van vanavond is dan duidelijk de druppel (en nasleep van)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45100427
quote:
Ok, thanx...
pi_45100434
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:16 schreef Day het volgende:

[..]

Toch beter en in een rijkere buurt dan Huub. En volgens mij ook ouders met een goeie baan.
En praatjes omdat ik de indruk krijg dat Nena zowel van haar ouders als van haar ex-vriend alles kreeg wat ze vroeg en misschien wel te veel vrijheid kreeg van haar ouders (nogmaals allemaal speculaties).
Ik blijf me er bvb. over verbazen dat ze op haar 15e al samenwoonde! Aan de andere kant weet je niet wat voor problemen haar ouders met haar hebben gehad en dat ze op een gegeven moment gedacht hebben: doe maar lekker wat je zelf wilt.
Kan me er wel wat bij voorstellen dat ze haar hebben los gelaten als ze onhandelbaar was.
Ja, erg jong om op je 15-e te gaan samenwonen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')