Eens. Maar ik heb meestal sympathie voor de underdog.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik protesteren? Ik wil graag dat Huub ze er allemaal uitspeeld
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef ruby het volgende:
Moet dit niet COS zijn?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef ruby het volgende:
Moet dit niet COS zijn?
Verdulleme! Ik ga er achterheen!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:36 schreef ruby het volgende:
Moet dit niet COS zijn?
Niet na 23.00 uurquote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
De redactie weet ook nog niet wat ze er mee aanmoeten, er staat nog niks over dit voorval op hun site en meestal zijn ze toch redelijk snel.
Nee hoor, de redactie stopt tegen 12 uur met bloggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
De redactie weet ook nog niet wat ze er mee aanmoeten, er staat nog niks over dit voorval op hun site en meestal zijn ze toch redelijk snel.
Dat is namelijk een wezenlijk verschil met SC, dus vandaar.quote:
Ze werken 's nachts niet bij op de officiële sitequote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
Ja, daar zal morgenochtend eerst wel even over vergaderd moeten worden...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
nee dat lijkt me ook niet zo simpel, partij moeten kiezen tussen twee kwaden, maar ze zullen wel moeten anders gaat het gruwelijk uit de hand lopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:37 schreef ron1970 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |