Dus je bent voor Huub ?quote:Op zondag 7 januari 2007 01:22 schreef arneaux het volgende:
Die kerel waarmee Huub ruzie maakt is echt een enorme miet zeg. Bah bah.
Ja zeker. Dat toffe gedrag van die andere gast is gewoon kansloos.quote:
Dank je welquote:Op zondag 7 januari 2007 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij viel meters verderop op de grond neer
Dat is dat lelijke techniekje van Satanael - Hij heeft Bert het ooit uitgelegd hoe hij Natasia zou kunnen uitlokken tot fysiek geweld.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:22 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Het was elkaar heel diep en boos in de ogen kijken ( wie daar mee begon, geen idee ) en toen duwde hij NL van hem af.
Het was 1 duw, meer niet.
Inderdaad, daar heeft niemand het over en dat terwijl juist heel internet het hier over heeft.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:21 schreef ruby het volgende:
Die knop heeft Huub ook, losers.
Huub is die kleine, witte met de grote ogenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja zeker. Dat toffe gedrag van die andere gast is gewoon kansloos.
Als je windows hebt en media player 10 dan moet het toch geen probleem zijn volgens mij.quote:
Dat is vreemd. Ik zie Huub een grens aangeven en Nathanael doet heel uitdagend 2 stappen naar voren.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Day het volgende:
Ik heb het filmpje gedeeltelijk bekeken en ik zie .NL niet in Huub's privé space stappen. Hij doet zelfs 2 stappen terug als Huub zijn moeder uitscheldt.
Dit staat ook zo in de psychologische boeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is dat lelijke techniekje van Satanael - Hij heeft Bert het ooit uitgelegd hoe hij Natasia zou kunnen uitlokken tot fysiek geweld.
Mooi lekker in het felle licht.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:27 schreef spookvrouw het volgende:
Sat: ik ga wel op de bank slapen.
Goed zo!
Echt waar? Hmm, wat een dubieus gedrag is dat.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef rooie3 het volgende:
Nou NL jij bent gek.
Wie staat er haast elke nacht als hij bezopen is naar Huub te kijken in zijn bed.
Ja, dat is ook psychologische oorlogvoering, toch?quote:
Dat is het ja. De regie mag wat mij betreft ook een filmpje maken met daarin alles wat Nathanael en Bart over Huub hebben gezegd. Laten ze dat filmpje dan even afspelen in het huis en kijken wat ze dan zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Leandra het volgende:
Is dat duwtje op 2 minuut 10 van dat filmpje nou dat "fysieke geweld" waar ze al die tijd nu een drama van maken???
![]()
Redactie zal wel met hem mee hebben geluld en hebben gedacht doeiiiiiii morgen ben je de eerste!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:19 schreef noucky het volgende:
[..]
Weet jij nou nog niet dat NatteNel alle woorden verdraaid ?
Ja het liefst even uitleggen aan de hele groep.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael doet echt heel verontwaardigd. Is er nou niemand, de redactie bv, die hem even duidelijk maakt dat het een gevolg is van.... Waarom is er niemand die dat zegt???
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:28 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael doet echt heel verontwaardigd. Is er nou niemand, de redactie bv, die hem even duidelijk maakt dat het een gevolg is van.... Waarom is er niemand die dat zegt???
Schijtlaars is het, die lafbek van een Satanael. Hij gaat toch maar liever op de bank slapen. "straks doet Huub mij wat aan, ik slaap tenslotte wel naast hem in bed" Een hele grote bek, en een heel klein hartjequote:Op zondag 7 januari 2007 01:27 schreef spookvrouw het volgende:
Sat: ik ga wel op de bank slapen.
Goed zo!
Dat lijkt me een heel redelijk gebaar van de redactie.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is het ja. De regie mag wat mij betreft ook een filmpje maken met daarin alles wat Nathanael en Bart over Huub hebben gezegd. Laten ze dat filmpje dan even afspelen in het huis en kijken wat ze dan zeggen.
Nou inderdaad, en hij noemt Huub een freakquote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef rooie3 het volgende:
Nou NL jij bent gek.
Wie staat er haast elke nacht als hij bezopen is naar Huub te kijken in zijn bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |