Ja, je hebt gelijk, tijdens de discussie was huub eerlijk, recht in het gezegd, fel maar wel duidelijk. Dat aspect van op de stoep stampen enzo is in een discussie geweest die mooi en hard was.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:55 schreef kleinzusje het volgende:
Praat niet goed wat Huub zegt allemaal, maar het is zo logisch. En noem je zn moeder: dan blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wheeeeeeeeeeeeeee........janken
Nl zegt exact hetzelfde als Huub maar dan in het geniep , in de sauna tegen Bart, dat ze op hem gaan kotsen etc.
Huub zegt het recht in zn gezicht en hup.................... bah
NU mamma gebruiken als tranentrekker
En de grote buitenstaander is Bart, Echte vriend ( not)
Daarom is DGK ook zo goedquote:Op zondag 7 januari 2007 00:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet echt nee.... maar we waren dichter bij fysiek geweld dan we ooit zijn geweest, 6 edities BB included.
Geweldig..... daaaaaaaaaaggggggg Nathanaelquote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef kleinzusje het volgende:
NL: Als duwen mag ga ik weg
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef arneaux het volgende:
Moet ik de streams nou aanzetten of niet?
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael moet naar Pieterburen, daar hebben ze opvang voor huilers.
Feestquote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig..... daaaaaaaaaaggggggg Nathanael![]()
Please Huubje push him one more time.....
Tenzij ze hem alsnog te grazen nemenquote:Op zondag 7 januari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
En wie had gedacht dat Huub er uren van zou wakker liggen heeft het mis. De jongen ligt lekker te slapen
Ja, want dan komt ie te dicht in je territorium. Dus dit was gewoon uitlokken!quote:Op zondag 7 januari 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Ik weet niet, maar als iemand je strak aankijkt en heel dicht naar je toe komt, dan duw je diegene toch naar achter?
quote:Op zondag 7 januari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
En wie had gedacht dat Huub er uren van zou wakker liggen heeft het mis. De jongen ligt lekker te slapen
Als je tegen het gezeik van Bart, Brian en Nathanael kunt wel ja. Ik heb de mute knop even gebruikt.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef arneaux het volgende:
nee hij doet alsofquote:Op zondag 7 januari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Doe maar, dan kun je je lekker ergeren aan die losers.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:59 schreef arneaux het volgende:
Nee nee huub kwam naar .nl toe.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, want dan komt ie te dicht in je territorium. Dus dit was gewoon uitlokken!
Je bedoelt 3 mensen die elkaar naar de mond praten en het allemaal zo ontzettend verschrikkelijk vinden dat ze hun gelijk niet krijgen, om wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je tegen het gezeik van Bart, Brian en Nathanael kunt wel ja. Ik heb de mute knop even gebruikt.
En toen zei Nathanael nog: "Jullie zijn mijn getuigen".quote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, want dan komt ie te dicht in je territorium. Dus dit was gewoon uitlokken!
Je bent een natuur talentquote:Op zondag 7 januari 2007 01:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je bedoelt 3 mensen die elkaar naar de mond praten en het allemaal zo ontzettend verschrikkelijk vinden dat ze hun gelijk niet krijgen, om wat voor manier dan ook.
Als ik er helemaal naast zit, kan dat ook, maar ik kijk nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |