Nou, dan zijn we daar over uit! Gelukkig heb je daar heb je geen psycholoog bij nodig, maar gewoon wat geduld.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Er zijn heus wel ergens enkele mensen die mij leuk zouden vinden ja, maar tot nu toe ben ik ze nog niet tegengekomen.
Ja maar dat raakt nu wel een beetje op.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we daar over uit! Gelukkig heb je daar heb je geen psycholoog bij nodig, maar gewoon wat geduld.
Dat heb ik al uitgelegd : ik ben bang dat de tijd te snel voorbij gaat en ik zo 30 ben.quote:Misschien is het verstandig om in de tussentijd wat nuttigs te gaan doen met je tijd, zodat als je droomvrouw jou dan eindelijk tegen het lijf loopt, dat ze dan niet een of andere sukkel die tot twee uur smiddags in zn bed ligt te meuren tegen komt, maar een gedreven man met een goede opleiding, een carriere, veel vrienden, etc.
Die heeft 10 miljoen op z'n bankrekening.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Biancavia het volgende:
Zelfs Wee-Man heeft een prachtige vriendin!
[afbeelding]
Maar dan ben je wel een aantrekkelijke dertiger!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja maar dat raakt nu wel een beetje op.
[..]
Dat heb ik al uitgelegd : ik ben bang dat de tijd te snel voorbij gaat en ik zo 30 ben.
Dat staat los van je probleem met je lengte, en is terug te voeren op een ander probleem. Je geduld raakt op -> je wil te graag. Volgens mij is dat dan ook de echte reden dat meisjes niet op je vallen, en niet je lengte.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja maar dat raakt nu wel een beetje op.
[..]
Dat heb ik al uitgelegd : ik ben bang dat de tijd te snel voorbij gaat en ik zo 30 ben.
Ja, potverdoriesnorieglorie!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die heeft 10 miljoen op z'n bankrekening.
Zucht...quote:Op zondag 7 januari 2007 03:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat staat los van je probleem met je lengte, en is terug te voeren op een ander probleem. Je geduld raakt op -> je wil te graag. Volgens mij is dat dan ook de echte reden dat meisjes niet op je vallen, en niet je lengte.
Ik vind het een leuke man. Hij heeft humor en een leuk koppie.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef dlebrok het volgende:
Kom op zeg, als Weeman niet steenrijk was en bekend van TV, en hij liep de discotheek rond dan zou ie in geen jaren een meid vinden...
Dan zouden jullie hem ook zeggen dat ie meer zelfvertrouwen moest hebben en dat het daaraan lag
Hij is misvormd, ondanks dat het idd een geweldige kerel is.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke man. Hij heeft humor en een leuk koppie.
En hij heeft zelfvertrouwen. Dat alles maakt hem aantrekkelijk ja.
Nee, ze komt net tot aan zijn navel.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:29 schreef dlebrok het volgende:
Die vriendin is ook niet echt groot trouwens
Dat ook weer nietquote:Op zondag 7 januari 2007 03:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ze komt net tot aan zijn navel.
Dat je daar nog over moet nadenkenquote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef dlebrok het volgende:
Maar goed, psycholoog : nee dus?
Ja, zijn lichaam heeft geen normale verhoudingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Hij is misvormd, ondanks dat het idd een geweldige kerel is.
Hij is 1.37m.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Dat ook weer nietMaar hij zal 1.20 ofzo zijn? Dan is zij ook niet boven de 1.50.
Ik ben at this very moment verliefd op een jongen die kleiner is dan ik en ik ben 1,65 m.quote:Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben eens verliefd geweest op een jongen die kleiner was dan ik.
Ik ben 1.67 meter.
Dat is een beetje wat ik duidelijk probeer te maken ja. Al is het goed bedoeld hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:59 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik ben at this very moment verliefd op een jongen die kleiner is dan ik en ik ben 1,65 m.
Maar los daarvan vind ik het vrij droevig om te lezen hoe hier Margriet-wijsheden worden uitgestrooid over iets waar mensen wel degelijk heel veel hinder van kunnen ondervinden.
Knap dat je alle smileys, quotes en trucjes van Fok! al kent als net gerigistreerde.quote:
Je weet dat psychologen niet bevoegd zijn om medicatie voor te schrijven hè? Dan heb je een psychiater nodig.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef dlebrok het volgende:
Wat kan zo iemand nou voor mij doen? Meer dan m'n verhaal horen, onzinverhaaltjes als : "je moet jezelf accepteren dan komt het vanzelf" of "maak plezier, dan komt het wel goed" en eventueel medicatie geven (ga nog liever dood dan dat ik zulke rotzooi neem) kan ie niet doen.
Een psycholoog niet, een psychiater wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:30 schreef dlebrok het volgende:
Ow? Ik dacht dat een psycholoog ook wel antidepressiva en die rommel voor mocht schrijven?
Dank je wel voor het bewijzen van je eigen fouten.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:30 schreef dlebrok het volgende:
Ow? Ik dacht dat een psycholoog ook wel antidepressiva en die rommel voor mocht schrijven?
Ik ben ook niet zielig maar ik voel me gewoon kut en bang.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:38 schreef Blivox het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bewijzen van je eigen fouten.
Jij hebt iets tegen professionele hulp, jij bent dom bezig. Je bent niet zielig, je maakt jezelf zielig.
Daarmee wou ik alleen zeggen dat zo iemand waarschijnlijk niets van eenzaamheid weet. Je gaat als miljonair toch ook niet tegen een zwerver zeggen : "ach joh, zo erg is het niet om geen geld te hebben. Genoeg andere leuke dingen".quote:Je bent veel te agressief tegenover mensen die je kunnen helpen, omdat je denkt alles zelf wel goed te weten. Psychologen zouden gehakt van je maken als je met zulke redeneringen aankomt zetten:
"Ik zou aan hun vragen hoe ze zich zouden voelen als ze 20 jaar geen relatie hadden"
Uitlachen in je gezicht, dat is wat ze zouden doen,
Ik zit gewoon niet te wachten op vragen als : "waarom wil je per sé een vriendin? heb je dat nodig om gelukkig te zijn?".quote:en eerlijk gezegd kan ik geen medelijden hebben met mensen die zo enorm hun best doen om professionele hulp af te wijzen. Vooral niet als ze het zo dringend nodig hebben. Je bent dom bezig, en waarschijnlijk ga je dat na deze post weer keihard ontkennen met argumenten die volgens jou ongelofelijk goed zijn, en waar ieder ander zijn twijfels bij zal trekken.
Mijn advies; ga als de sodemieter naar een professionele hulpverlener. Begin eens met je huisarts, die verwijst je vanzelf wel door naar de goede persoon. En stop met het bedenken van je eigen oplossingen. Je overlevingsmechaniek (ontkenning/verzinnen van roblemen om je echte probleem te camoufleren) overruled op dit moment je g ezonde verstand als het gaat om je eigen psychische gezondheid, dus probeer het ook niet zelf op te lossen.
Toon is alleen maar een middel waarmee je mensen kan sturen. Choqueren, wakker schudden, zelfbewust maken, wat dan ook, als het je aandacht maar krijgt.quote:(overigens vind ik je post ondanks de toon wel meer ontopic dan de meeste andere posts hier, goedbedoeld of niet)
Ok, ik geloof je. Maar welke vraag zou ie wel stellen? Wat zou ie met me kunnen?quote:Op zondag 7 januari 2007 04:50 schreef Blivox het volgende:
Je hebt ongelijk, je beeld van pscychiatrie wordt op dit moment blijkbaar gevormd door cliché TV-beelden.
Dat geloof ik best ja.quote:En dan nog, een psycholoog zal nooit van zijn leven iemand beoordelen, of tegenspreken. Hij blijft net zo lang doorpraten (of overschakelen op een ander onderwerp) tot je zelf begint te praten, wat je ook maar kwijt wilt, en hij kan daar veel meer mee dan je denkt.
Dat laatste is dus makkelijker gezegd dan gedaan, ik ga niet leren leven met het idee dat ik eenzaamheid maar moet leren accepteren. Sommige mensen kunnen niet gelukkig zijn zonder carierre te maken, sommige mensen kunnen niet gelukkig zijn zonder veel mensen om zich heen, sommige mensen kunnen niet gelukkig zijn zonder veel mensen te helpen.quote:(En als het aan mij ligt, denk ik dat je een vriendin zoekt omdat je bevestiging zoekt. Bevestiging dat je het waard bent om lief te hebben, en dat is inderdaad een probleem wat dieper ligt dan alleen een vriendin zoeken en opgelost. Daar heb je duidelijk hulp bij nodig. Eerst moet je leren leven zonder vriendin, ook al heb je verdriet, dat maakt niet uit.)
Moet ie wel extreem goede argumenten vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:50 schreef Blivox het volgende:Hij zal het niet uit je hoofd praten dat een vriendin gelukkiger maakt. Dat is een feit. Hij zal alleen proberen aan te leren dat je ook gelukkig zou moeten kunnen zijn zónder vriendin. Ongelukkiger dan mét, maar het is een verbetering.
WROOOOOOOOOOOONG!quote:Op zondag 7 januari 2007 04:58 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Moet ie wel extreem goede argumenten vinden.
Voor je gevoel behoor je bijna tot de laagste soort mens, want hoe erg moet je zijn als je jaren geen relatie hebt? Ik heb een hekel aan mensen die iets niet hebben of kunnen krijgen en dan maar roepen (en ook nog menen) dat het ze niets kan schelen.quote:Op zondag 7 januari 2007 05:01 schreef Blivox het volgende:
[..]
WROOOOOOOOOOOONG!
Die man is er niet om tegen jou in te gaan. Kijk eens naar wat Biancavia zei. Die man gaat jezelf leren om anders te denken. JIJ gaat argumenten vinden, JIJ gaat inzien wat wel en niet waar is, niet hij. Zolang je het zelf niet leert/ontdekt, maar verteld wordt door een bebrilde aap geloof je het nooit.
Hij kan je wel helpen denkpatronen te doorbreken en je van dingen bewust maken. Bijvoorbeeld dat je dingen uit je zelfbeeld lijkt te projecteren op anderen en signalen die je terugkrijgt verkeerd interpreteert en je hierdoor bevestigd voelt in een negatief zelfbeeld. Een klassiek patroon. Een psycholoog kan je helpen naar jezelf te kijken vanuit de derde persoon en 'problemen' een plaats te geven. Er gebeuren geen enge dingen. Je gaat praten over jezelf en zelf conclusies trekken, met een beetje hulp. Steuntje in de rug.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef dlebrok het volgende:
Ik wil daar gewoon niet heen want hij kan ook niet toveren.
Een psycholoog zou kunnen reageren met...quote:Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Weten dat er meisjes zijn die in mij iemand zien waar ze een relatie mee zouden willen, en niet 'die lieve schattige jongen die zo'n goede vriend is'.
Dus iemand die "lelijk" is (wat dat dan ook zou mogen betekenen), moet zichzelf minderwaardig voelen en heeft geen om recht om gelukkig met zichzelf te zijn?quote:Op zondag 7 januari 2007 05:07 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Voor je gevoel behoor je bijna tot de laagste soort mens, want hoe erg moet je zijn als je jaren geen relatie hebt? Ik heb een hekel aan mensen die iets niet hebben of kunnen krijgen en dan maar roepen (en ook nog menen) dat het ze niets kan schelen.
Je zou van het lelijkste schepsel ter aarde nog kunnen zeggen dat ie zichzelf moet accepteren en blablabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |