abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45099202
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:14 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Tsja, misschien ben je in het echt verlegen of juist te druk? Of stink je?
[..]
Of misschien ben ik gewoon niet ieder meisjes type. Of denk ik dan onlogisch? Ik ben in het echt net zo goed zelfverzekerd hoor. Ik weet van mezelf dat ik leuk ben, alleen niet ieder meisje ziet dat (their loss )
quote:
Nee, as you are, you shall stay
De mentaliteit van 'verliezers'. No offense, maar het is zo. Als je serieus gelooft dat je jezelf niet kunt veranderen, dan heb ik weinig hoop voor je.
quote:
Ik heb eens aan die 2 meiden die 'het' weten gevraagd of ik bij hun en bij nieuwe mensen onzeker of wanhopig overkwam. Ze zeiden allebei dat ik juist als iemand overkwam die lol in het leven heeft en echt niet onzeker was. Daarom schrokken ze ook zo.
Beoordeel mensen nooit op wat ze tegen je zeggen, maar op wat ze doen. Een meisje kan dat wel tegen je zeggen, maar wie zegt jou dat ze dat niet zegt om je niet te hoeven kwetsen?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45099293
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:20 schreef Seneca het volgende:

[..]

Of misschien ben ik gewoon niet ieder meisjes type. Of denk ik dan onlogisch? Ik ben in het echt net zo goed zelfverzekerd hoor. Ik weet van mezelf dat ik leuk ben, alleen niet ieder meisje ziet dat (their loss )
[..]

De mentaliteit van 'verliezers'. No offense, maar het is zo. Als je serieus gelooft dat je jezelf niet kunt veranderen, dan heb ik weinig hoop voor je.
Ik weet het niet... Dit gaat heel lullig klinken, aangezien ik zelf ook loop te klagen, maar ik zou ook NOOIT op een meisje van 120 kilo kunnen vallen. Ik hoef geen knappe model-meid (die zijn juist vaak arrogant en onbetrouwbaar) en ze hoeft geen superstrak maatje te hebben, maar ze moet wel uitstraling hebben. En dat heeft iemand die zich met moeite voortbeweegt gewoon niet.
quote:
Beoordeel mensen nooit op wat ze tegen je zeggen, maar op wat ze doen. Een meisje kan dat wel tegen je zeggen, maar wie zegt jou dat ze dat niet zegt om je niet te hoeven kwetsen?
Mwoah, die meisjes zijn juist echt heel eerlijk en wilden juist met mij uitzoeken wat ik 'fout' deed.
pi_45099331
Ben je lid van een bibliotheek?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45099357
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:23 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ik weet het niet... Dit gaat heel lullig klinken, aangezien ik zelf ook loop te klagen, maar ik zou ook NOOIT op een meisje van 120 kilo kunnen vallen. Ik hoef geen knappe model-meid (die zijn juist vaak arrogant en onbetrouwbaar) maar ze moet wel uitstraling hebben. En dat heeft iemand die zich met moeite voortbeweegt gewoon niet.
[..]
Nee, dat snap ik maar al te goed. Ik val ook niet op wijven van 120 kilo. Dat heeft trouwens niet in de eerste plaats te maken met haar uiterlijk, maar met haar uitstraling. Als je 120 kilo weegt dan straal je voor mij uit: ik heb geen zelfdiscipline, ik hou niet genoeg van mezelf om mijn lichaam normaal te verzorgen, kortom: ik heb een zwak karakter.

Dat is in zijn geheel niet te vergelijken met jouw situatie, want lengte is iets waar je geen invloed op hebt, in tegenstelling tot breedte. Ik heb zelf een vriendin gehad die 1.58 was.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_45099376
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:26 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik maar al te goed. Ik val ook niet op wijven van 120 kilo. Dat heeft trouwens niet in de eerste plaats te maken met haar uiterlijk, maar met haar uitstraling. Als je 120 kilo weegt dan straal je voor mij uit: ik heb geen zelfdiscipline, ik hou niet genoeg van mezelf om mijn lichaam normaal te verzorgen, kortom: ik heb een zwak karakter.
Dat is in de meeste gevallen zo ja, maar daar moet je nooit meteen vanuit gaan. Iemand kan ook hartstikke ziek zijn.
quote:
Dat is in zijn geheel niet te vergelijken met jouw situatie, want lengte is iets waar je geen invloed op hebt, in tegenstelling tot breedte. Ik heb zelf een vriendin gehad die 1.58 was.
Tsjaa... of je er zelf wat aan kan doen, dat bepaald niet of de vonk overslaat.
pi_45099382
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:23 schreef dlebrok het volgende:
Mwoah, die meisjes zijn juist echt heel eerlijk en wilden juist met mij uitzoeken wat ik 'fout' deed.
Meisjes zijn niet objectief man. De meeste meiden snappen vaak zelf niet wat ze nou zo aantrekkelijk aan een man vinden. Dat maakt ze nou juist zo makkelijk te versieren als je weet hoe, snap je?
pi_45099412
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef dlebrok het volgende:
Dat is in de meeste gevallen zo ja, maar daar moet je nooit meteen vanuit gaan. Iemand kan ook hartstikke ziek zijn.
Die kans is werkelijk waar belachelijk klein. Dus voor het gemak ga ik er maar vanuit dat zo iemand gewoon de zelfdiscipline heeft van een zak aardappelen.
pi_45099455
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:25 schreef Biancavia het volgende:
Ben je lid van een bibliotheek?
Misschien zou je namelijk eens het boek 'Niet morgen, maar nu' van Wayne Dyer op kunnen zoeken en dan hoofdstuk 2 eens doorlezen.
Het moet niet hoor. Maar wie weet heb je er iets aan.
pi_45099459
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:27 schreef Seneca het volgende:

[..]

Meisjes zijn niet objectief man. De meeste meiden snappen vaak zelf niet wat ze nou zo aantrekkelijk aan een man vinden. Dat maakt ze nou juist zo makkelijk te versieren als je weet hoe, snap je?
Helemaal mee eens! Toen ik vroeg aan de ene wat ik zou kunnen veranderen, zei ze : niets, ik vind je gewoon niet aantrekkelijk, kan niet zeggen waarom. De ander zei : ik vind je er leuk uitzien zelfs, maar ik voelde nooit een vonk en daar heb ik geen invloed op.

Biancavia, ja ik ben lid van een bieb (sorry ik las over je heen)
pi_45099502
Hallo dlebrok,

als je zo lang kan oudehoeren met mensen van Fok, dan zou oudehoeren met een psycholoog misschien nog wel meer zin kunnen hebben.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45099518
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:30 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Misschien zou je namelijk eens het boek 'Niet morgen, maar nu' van Wayne Dyer op kunnen zoeken en dan hoofdstuk 2 eens doorlezen.
Het moet niet hoor. Maar wie weet heb je er iets aan.
Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik ga het proberen! Maar ik blijf erbij dat een boek of een psycholoog de realiteit niet kan veranderen. (Tenzij die psycholoog een geweldige dochter blijkt te hebben of je bij het terugbrengen van het boek opeens oogcontact krijgt in de bieb met een lief meisje, haha )
  zondag 7 januari 2007 @ 02:34:03 #112
164623 biancie3ks
stomme kut kat!
pi_45099547
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik ga het proberen! Maar ik blijf erbij dat een boek of een psycholoog de realiteit niet kan veranderen. (Tenzij die psycholoog een geweldige dochter blijkt te hebben of je bij het terugbrengen van het boek opeens oogcontact krijgt in de bieb met een lief meisje, haha )
pi_45099552
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef OllieA het volgende:
Hallo dlebrok,

als je zo lang kan oudehoeren met mensen van Fok, dan zou oudehoeren met een psycholoog misschien nog wel meer zin kunnen hebben.
Tsja, lagere drempel en hier zijn het mensen die het niet doen omdat het hun werk is, maar menen wat ze zeggen. Bovendien was deze hele discussie mijn doel niet
pi_45099560
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:32 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip in ieder geval. Ik ga het proberen! Maar ik blijf erbij dat een boek of een psychiator de realiteit niet kan veranderen. (Tenzij die psychiator een geweldige dochter blijkt te hebben of je bij het terugbrengen van het boek opeens oogcontact krijgt in de bieb met een lief meisje, haha )
Dat klopt. Verandering kan alleen vanuit jezelf komen. En 'de realiteit' bestaat niet in de absolute zin van het woord. Het enige wat bestaat, is jouw waarneming en INTERPRETATIE van de realiteit.

Het verschil tussen jou en mij is niet zo heel erg groot. Als ik word afgewezen door een meisje, dan ligt het in mijn ogen aan haar. Als jij wordt afgewezen. dan ligt het in jouw ogen aan jezelf. Het glas is half vol of het glas is leeg, zeg maar.
pi_45099575
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:34 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Tsja, lagere drempel en hier zijn het mensen die het niet doen omdat het hun werk is, maar menen wat ze zeggen. Bovendien was deze hele discussie mijn doel niet
Denk je dat psychologen niet menen wat ze zeggen?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45099695
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:34 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat klopt. Verandering kan alleen vanuit jezelf komen. En 'de realiteit' bestaat niet in de absolute zin van het woord. Het enige wat bestaat, is jouw waarneming en INTERPRETATIE van de realiteit.
De realiteit is dat ik, in tegenstelling tot m'n vrienden, al jaren geen aandacht van vrouwen krijg en dat vrouwen op lange mannen vallen.
quote:
Het verschil tussen jou en mij is niet zo heel erg groot. Als ik word afgewezen door een meisje, dan ligt het in mijn ogen aan haar. Als jij wordt afgewezen. dan ligt het in jouw ogen aan jezelf. Het glas is half vol of het glas is leeg, zeg maar.
Verschil is dat jij er waarschijnlijk 'normaal' uitziet. Als ik een cm of 15 langer was, zou heel m'n leven er anders uitzien.
Mensenhersenen hebben nog steeds iets uit de oertijd ingebakken en in vrouwenhersenen zit onbewust een soort 'alarmbel' die ze verteld dat ik 'zwak' ben (in de natuur = klein zwak). Jij zou toch ook nooit op een vrouw van 2 meter vallen? En bovendien : had jij momenteel nou een vriendin?
pi_45099717
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:35 schreef OllieA het volgende:

[..]

Denk je dat psychologen niet menen wat ze zeggen?
Nee, die hebben jarenlange trainingen gehad hoe mensen te benaderen. Is niet 'natuurlijk' meer denk ik.
pi_45099756
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:40 schreef dlebrok het volgende:

Als ik een cm of 15 langer was, zou heel m'n leven er anders uitzien.
Dat betwijfel ik dus echt heel erg.

Bovendien: Als olifanten klein, wit en vierkant waren, dan zouden het suikerklontjes zijn.
pi_45099780
Wentelen in zelfmedelijden en een gebrek aan uitstraling qua zekerheid is je probleem. Niet je lengte...
En als niets helpt kun je nog altijd zoiets zeggen zoals een vriend van mij (1,71):

Ja ik ben klein dames, maar mijn lul komt tot aan mijn knie. Wie durft het aan en gaat met mij naar de wc?
pi_45099830
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:43 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dus echt heel erg.
Kom op, ik heb echt vrienden/kennissen die gewoon een lelijk gezicht hebben, bijna niet weten hoe ze een meisje moeten benaderen, verlegen zijn maar toch een vriendin hebben.
quote:
Bovendien: Als olifanten klein, wit en vierkant waren, dan zouden het suikerklontjes zijn.
Ja, nou dat is toch ook een feit?
pi_45099841
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:43 schreef Blaatski het volgende:
Wentelen in zelfmedelijden en een gebrek aan uitstraling qua zekerheid is je probleem. Niet je lengte...
Dat is het wel. Ik ken mensen die veel onzekerder overkomen maar die wel succes hebben in de liefde. Verschil is dat die 1.90 oid zijn.
quote:
En als niets helpt kun je nog altijd zoiets zeggen zoals een vriend van mij (1,71):

Ja ik ben klein dames, maar mijn lul komt tot aan mijn knie. Wie durft het aan en gaat met mij naar de wc?
OMFG
pi_45099861
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:40 schreef dlebrok het volgende:

[..]

De realiteit is dat ik, in tegenstelling tot m'n vrienden, al jaren geen aandacht van vrouwen krijg en dat vrouwen op lange mannen vallen.
[..]
Nee, dat is een gevolg van jouw interpretatie van de werkelijkheid. Je hebt jezelf overtuigd van het 'feit' dat vrouwen niet op korte mannen kunnen vallen, projecteert dat negatieve zelfbeeld op jezelf, en straalt dat vervolgens uit. Zo wordt het een self-forfilling prophecy, waardoor je alleen maar gesterkt wordt in je overtuiging. Een vicieuze cirkel dus.
quote:
Verschil is dat jij er waarschijnlijk 'normaal' uitziet. Als ik een cm of 15 langer was, zou heel m'n leven er anders uitzien.
Het grappige is dat ik tot m'n 17e of zo eigenlijk altijd als 'lelijk' werd bestempeld door mijn klasgenoten, niet in de laatste plaats door de vrouwen, laat staan dat ik een vriendinnetje kon krijgen.
quote:
Mensenhersenen hebben nog steeds iets uit de oertijd ingebakken en in vrouwenhersenen zit onbewust een soort 'alarmbel' die ze verteld dat ik 'zwak' ben (in de natuur = klein zwak).
Zwakheid heeft niet zo zeer met lichamelijke conditie te maken, en alles met karakter. Hell, zelfs Balkenende is getrouwd met een op zich niet lelijke vrouw.
quote:

Jij zou toch ook nooit op een vrouw van 2 meter vallen?
Waarom niet? Ik zou me misschien in eerste instantie terughoudender opstellen, mannelijk ego enzo (mijn vriendin moet korter zijn dan ik, ja!), maar als ze leuk genoeg is, waarom niet?
quote:
En bovendien : had jij momenteel nou een vriendin?
Hoe is dat in godsnaam relevant voor de discussie?! Nee, ik heb op dit moment geen vriendin, kom net uit een relatie van 4 maanden. En ja, zij heeft mij gedumpt. Nu ben ik opeens ongeloofwaardig zeker?

Doet er niet toe, mij interesseert het niet of je mij serieus neemt of niet Feit blijft dat we allebei vriendinnetjes gehad hebben, op dit moment allebei single zijn, maar ik wel gelukkig ben met mezelf, en jij niet
pi_45099898
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:41 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Nee, die hebben jarenlange trainingen gehad hoe mensen te benaderen. Is niet 'natuurlijk' meer denk ik.
Inderdaad. Dat is niet natuurlijk meer.
Ik neem aan dat jij, wanneer je binnenkort een been breekt, je niet laat behandelen door chirurgen die daar jarenlange trainingen in hebben gehad. Dat is niet natuurlijk meer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45099902
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat is het wel. Ik ken mensen die veel onzekerder overkomen maar die wel succes hebben in de liefde. Verschil is dat die 1.90 oid zijn.
[..]

OMFG
Jij kunt niet objectief bepalen of iemand onzeker is. Misschien is zo iemand naar z'n vriendin toe juist wel veel dominanter dan naar jou toe, of dan dat jij kan zien. Misschien is zijn vriendin nog wel veel onzekerder dan hemzelf (in dat geval zou je blij moeten zijn dat het zijn vriendin is, niet die van jou).

Hoe dan ook, je zit nu weer je eigen situatie te vergelijken met anderen. Waar komt dat gebrek aan eigenwaarde toch vandaan, dat je blijkbaar alleen goed genoeg bent als je de vergelijking kunt doorstaan met anderen?

p.s. NEWSFLASH! Er zullen ALTIJD mensen zijn die het beter voor elkaar hebben dan jij.
pi_45099971
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:48 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nee, dat is een gevolg van jouw interpretatie van de werkelijkheid. Je hebt jezelf overtuigd van het 'feit' dat vrouwen niet op korte mannen kunnen vallen, projecteert dat negatieve zelfbeeld op jezelf, en straalt dat vervolgens uit. Zo wordt het een self-forfilling prophecy, waardoor je alleen maar gesterkt wordt in je overtuiging. Een vicieuze cirkel dus.
Het is een feit dat de meeste vrouwen alleen op lange mannen vallen. Net als dat ik nooit op een meid zou vallen van 1.80. Zou gewoon slecht voelen....
quote:
Het grappige is dat ik tot m'n 17e of zo eigenlijk altijd als 'lelijk' werd bestempeld door mijn klasgenoten, niet in de laatste plaats door de vrouwen, laat staan dat ik een vriendinnetje kon krijgen.
Ik was tot m'n 14e a 15e eigenlijk aardig populair zelfs. Op die leeftijd begin je alleen geen lange relaties meestal.
quote:
Zwakheid heeft niet zo zeer met lichamelijke conditie te maken, en alles met karakter. Hell, zelfs Balkenende is getrouwd met een op zich niet lelijke vrouw.
Balkenende had/heeft geld, ambitie en heeft bovendien geen 'extreme' lichamelijke afwijking.
quote:
Waarom niet? Ik zou me misschien in eerste instantie terughoudender opstellen, mannelijk ego enzo (mijn vriendin moet korter zijn dan ik, ja!), maar als ze leuk genoeg is, waarom niet?

Hoe is dat in godsnaam relevant voor de discussie?! Nee, ik heb op dit moment geen vriendin, kom net uit een relatie van 4 maanden. En ja, zij heeft mij gedumpt. Nu ben ik opeens ongeloofwaardig zeker?
Haha dat was wel relevant, want iemand die bij elk meisje die hem niet wil zegt : "ik ben te goed voor d'r" heeft gewoon een plaat voor z'n kop en is triest. Maar geldt voor jou niet dus, aangezien je dus wel een relatie hebt gehad.
quote:
Doet er niet toe, mij interesseert het niet of je mij serieus neemt of niet Feit blijft dat we allebei vriendinnetjes gehad hebben, op dit moment allebei single zijn, maar ik wel gelukkig ben met mezelf, en jij niet
Tsja, maar ik vraag me af hoe gelukkig je met jezelf was in mijn geval.
pi_45100003
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:50 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij, wanneer je binnenkort een been breekt, je niet laat behandelen door chirurgen die daar jarenlange trainingen in hebben gehad. Dat is niet natuurlijk meer.
Wat is dat nou weer voor vergelijking. Een gebroken been kun je behandelen, want alle botten zijn hetzelfde. Elk karakter is echter niet hetzelfde...
pi_45100014
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:50 schreef OllieA het volgende:

[..]

pi_45100056
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef dlebrok het volgende:

[..]

[..]

OMFG
Even voor de goede orde, die gast neukt volgens mij meer dan ik in mijn vrijgezelle periode. Lengte zegt niets. Vrouwen gaan voor uitstraling, humor, spontaniteit, originaliteit en gezonde dosis zelfspot. En als je die dingen niet hebt zou ik ze als de wiedeweerga gaan verbeteren.
pi_45100069
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:53 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Het is een feit dat de meeste vrouwen alleen op lange mannen vallen.
Nou en? 'De meeste vrouwen...'
Okee, dan is dat een feit, dan nog blijven er nog hordes over die wel op kleinere mannen vallen.
Zelf heb ik vriendjes gehad van 1.65 meter tot langer dan 2 meter.
quote:
Balkenende heeft bovendien geen 'extreme' lichamelijke afwijking.
[..]
Ehm...
pi_45100074
Nou ja, iedereen kan mooi lullen, maar het is pas geloofwaardig natuurlijk als Biancavia een geweldig meisje was dat ik volgende week bij het uitgaan tegenkwam en me na een uurtje gezellig praten m'n telefoonnummer vroeg

Sommige dingen kloppen theoretisch wel, maar in de praktijk werken ze helaas niet.
pi_45100084
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:58 schreef Blaatski het volgende:

[..]

Even voor de goede orde, die gast neukt volgens mij meer dan ik in mijn vrijgezelle periode. Lengte zegt niets. Vrouwen gaan voor uitstraling, humor, spontaniteit, originaliteit en gezonde dosis zelfspot. En als je die dingen niet hebt zou ik ze als de wiedeweerga gaan verbeteren.
Hij is 1.70 zei je. Das niet extreem, das gewoon net iets onder het gemiddelde. Met die lengte had ik ook niet veel problemen gehad.
pi_45100113
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:53 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Het is een feit dat de meeste vrouwen alleen op lange mannen vallen. Net als dat ik nooit op een meid zou vallen van 1.80. Zou gewoon slecht voelen....
[..]
Lulkoek. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek waaruit dat blijkt. En zolang je dat niet hebt is het geen feit, maar enkel en alleen jouw subjectieve mening.

En je kunt jou persoonlijke voorkeur niet doortrekken naar de gehele wereldbevolking, dat is een gruwelijke generalisatie. Omdat ik toevallig op redheads met kort haar een blauwe ogen (O+) val, valt iedereen daar ook op? Zelfde soort redenering, maar een goede vriend van me vindt dat soort meiden juist gruwelijk lelijk.
quote:
Ik was tot m'n 14e a 15e eigenlijk aardig populair zelfs. Op die leeftijd begin je alleen geen lange relaties meestal.
Op die leeftijd was je ook nog niet onzeker over jezelf, vertelde je net. Dat ondersteunt m'n punt dus alleen maar. Bovendien is iedereen rond die leeftijd zo onzeker als de pest, en weet totaal niet wat hij of zij wil, dus iedereen kloot maar wat aan met iedereen. Je kunt daar niets, maar dan ook niets uit afleiden met betrekking tot je situatie nu.
quote:
Balkenende had/heeft geld, ambitie en heeft bovendien geen 'extreme' lichamelijke afwijking.
[..]
Heb jij zijn kapsel wel eens gezien?! Bovendien is het irrelevant. Er zijn ook vrouwen van 120kg die een relatie hebben. Hoe strookt dat met je aanname dat je geen relatie kan hebben als je een extreme lichamelijke afwijking hebt.
quote:
Haha dat was wel relevant, want iemand die bij elk meisje die hem niet wil zegt : "ik ben te goed voor d'r" heeft gewoon een plaat voor z'n kop en is triest. Maar geldt voor jou niet dus, aangezien je dus wel een relatie hebt gehad.
[..]
quote:
Tsja, maar ik vraag me af hoe gelukkig je met jezelf was in mijn geval.
Doet in zijn geheel niet ter zake. Of probeer je nu te beweren dat jouw situatie 'erger' is dan de mijne, en dat de vergelijking dus niet eerlijk is?
pi_45100187
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:59 schreef dlebrok het volgende:
Nou ja, iedereen kan mooi lullen, maar het is pas geloofwaardig natuurlijk als Biancavia een geweldig meisje was dat ik volgende week bij het uitgaan tegenkwam en me na een uurtje gezellig praten m'n telefoonnummer vroeg

Sommige dingen kloppen theoretisch wel, maar in de praktijk werken ze helaas niet.
Tsja, je lult wel lekker.
Voel je je echt kloten, ga dan met iemand praten.
Prefereer je Fok boven een psycholoog, open dan nog menig kuttopic.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_45100188
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:59 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Hij is 1.70 zei je. Das niet extreem, das gewoon net iets onder het gemiddelde. Met die lengte had ik ook niet veel problemen gehad.
Je klinkt nu als iemand die zijn lul van 15 cm vergelijkt met die van iemand van 19 cm. Het is maar 4 centimeter verschil . Maar voor sommige mensen is het een onoverkomelijk wereld van verschil...
15Cm! Daarmee kan ik de vrouwen NOOOOOOOIT bevredigen... OOOOO had ik maar een normale pik van 19 cm. En jij denkt echt dat mensen met een pik van 15 cm geen sex hebben?
pi_45100202
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:01 schreef Seneca het volgende:

[..]

Lulkoek. Er is geen enkel wetenschappelijk onderzoek waaruit dat blijkt. En zolang je dat niet hebt is het geen feit, maar enkel en alleen jouw subjectieve mening.
Er is wel een onderzoek geweest Maar buiten dat merk je het in de praktijk ook.
quote:
En je kunt jou persoonlijke voorkeur niet doortrekken naar de gehele wereldbevolking, dat is een gruwelijke generalisatie. Omdat ik toevallig op redheads met kort haar een blauwe ogen (O+) val, valt iedereen daar ook op? Zelfde soort redenering, maar een goede vriend van me vindt dat soort meiden juist gruwelijk lelijk.
Nee, maar dat zijn andere dingen dan je bouw en je lengte natuurlijk.
quote:
Op die leeftijd was je ook nog niet onzeker over jezelf, vertelde je net. Dat ondersteunt m'n punt dus alleen maar. Bovendien is iedereen rond die leeftijd zo onzeker als de pest, en weet totaal niet wat hij of zij wil, dus iedereen kloot maar wat aan met iedereen. Je kunt daar niets, maar dan ook niets uit afleiden met betrekking tot je situatie nu.
Nee toen was ik nog niet onzeker omdat ik nog langer of even lang als de meeste meiden in m'n omgeving was.
quote:
Heb jij zijn kapsel wel eens gezien?! Bovendien is het irrelevant. Er zijn ook vrouwen van 120kg die een relatie hebben.
Bijna elke vrouw kan een relatie krijgen, hoe lelijk ook. Vraag me niet waarom...
quote:
Hoe strookt dat met je aanname dat je geen relatie kan hebben als je een extreme lichamelijke afwijking hebt.
Omdat dik zijn misschien algemener geaccepteerd is.
quote:
Doet in zijn geheel niet ter zake. Of probeer je nu te beweren dat jouw situatie 'erger' is dan de mijne, en dat de vergelijking dus niet eerlijk is?
Mij lijkt de kans dat jij een meisje krijgt groter dan dat ik er eentje krijg ja.
pi_45100223
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:05 schreef Blaatski het volgende:

[..]

Je klinkt nu als iemand die zijn lul van 15 cm vergelijkt met die van iemand van 19 cm. Het is maar 4 centimeter verschil . Maar voor sommige mensen is het een onoverkomelijk wereld van verschil...
Dat is het wel, want met 1.70 kom je net boven de meeste meiden uit of ben je in ieder geval even lang... Ik zit er onder, en ik kan me voorstellen dat een meisje niet zit te wachten op een jongen die kleiner is.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:07:36 #137
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45100231
ik heb een ander probleem

Ben niet groot (170 ofzo) en trek steeds de aandacht van grotere vrouwen Ziet er toch niet uit man, kleine kerel met van die lompe gevallen

Zijn genoeg kleine dames dus wat zeur je gozer
kleine vrouwen zijn lief
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45100240
quote:
Op zondag 7 januari 2007 02:59 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou en? 'De meeste vrouwen...'
Okee, dan is dat een feit, dan nog blijven er nog hordes over die wel op kleinere mannen vallen.
Die meisje moet ik dan 1.tegenkomen 2.moeten op mij vallen 3.ik moet op hun vallen.
quote:
Ehm...
Het is een nerd, hij is lelijk maar hij verschilt niet zoveel van de gemiddelde Nederlandse man hoor
pi_45100244
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:05 schreef dlebrok het volgende:

Nooouuu, ik heb om maar even een voorbeeld te noemen anders nog nooit een Kleine Mannen Bash Topic gezien.
In tegenstelling tot eindeloze discussies en gebash over dikke wijven.
pi_45100265
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat is het wel, want met 1.70 kom je net boven de meeste meiden uit of ben je in ieder geval even lang... Ik zit er onder, en ik kan me voorstellen dat een meisje niet zit te wachten op een jongen die kleiner is.
Oh, ik heb nog een voorbeeld.
Mijn broer heeft een vriendin die zeker 5 cm langer is dan hij.
pi_45100280
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ik ben 1,96 en ik heb het probleem dat lelijke vrouwen zich tot mij aangetrokken voelen... Was ik maar 1, 60
pi_45100301
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:08 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nooouuu, ik heb om maar even een voorbeeld te noemen anders nog nooit een Kleine Mannen Bash Topic gezien.
In tegenstelling tot eindeloze discussies en gebash over dikke wijven.
Hoe vaak kom jij iemand met een groeistoornis tegen
pi_45100305
Uit een ander topic :
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.

Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
pi_45100312
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:05 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Er is wel een onderzoek geweest Maar buiten dat merk je het in de praktijk ook.
[..]
Ik daag je uit om mij een onderzoek te laten zien waaruit blijkt dat meisjes ALTIJD vallen op jongens die langer zijn.
quote:
Nee, maar dat zijn andere dingen dan je bouw en je lengte natuurlijk.
[..]
Weer gelul. Ik val zelf over het algemeen op meisjes met wat babyvet, waar tenminste nog een beetje curves aan zitten. Die vriend van me valt over het algemeen op wat ik liefkozend 'anorexiapatientjes' noem. Dat heeft wel degelijk met bouw te maken.
quote:
Bijna elke vrouw kan een relatie krijgen, hoe lelijk ook. Vraag me niet waarom...
Je WIL jezelf gewoon echt in die situatie drukken waarin jij zieliger bent dan anderen he? Er zijn ook MANNEN van 120 die een relatie hebben!
quote:
Dat is gelul. Dik zijn heeft juist een groter stigma in onze maatschappij dan kort zijn. Als je dik bent, dan ben je een loser. Als je kort bent, dan ben je kort.
quote:
Mij lijkt de kans dat jij een meisje krijgt groter dan dat ik er eentje krijg ja.
Mij ook, maar dat heeft weinig te maken met m'n lengte.
pi_45100320
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:10 schreef Blaatski het volgende:

[..]

Ik ben 1,96 en ik heb het probleem dat lelijke vrouwen zich tot mij aangetrokken voelen... Was ik maar 1, 60
Als je 1.60 was kwamen zelfs die lelijke vrouwen niet eens meer naar je toe
pi_45100337
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:11 schreef dlebrok het volgende:
Uit een ander topic :
[..]
Erg wetenschappelijk ja, die ene post! Het zegt wel wat over jezelf als je de meningen van mensen die het niet met je eens zijn naast je neer legt, en deze ene post die jouw zelfbeeld ondersteunt nu juist uitvergroot.
pi_45100347
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:12 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Als je 1.60 was kwamen zelfs die lelijke vrouwen niet eens meer naar je toe
Als ik 1.60 was kreeg ik nog steeds vrouwen. Het is een net centerparks: Een state of happiness
Zolang je dat uitstraalt icm vlotte babbel kan zelfs een dwerg met een bochel een vrouw krijgen
pi_45100349
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:08 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Die meisje moet ik dan 1.tegenkomen 2.moeten op mij vallen 3.ik moet op hun vallen.
[..]
Maar ze bestaan dus wel!
Echt! Echt waar! Neem dat nu toch eens aan!
Het is écht niet zo dat er hélemaal níemand is die jou niet leuk vindt!
En misschien duurt het nog een jaar!
Of twee. Of vind je tussendoor eens iemand die jij maar een beetje leuk vindt, en zij vindt jou dan misschien wel geweldig.
En dan gaat het na een half jaar weer uit.
Om vervolgens als je 28 een geweldig meisje tegen te komen. En dan vinden jullie elkaar helemaal geweldig! En krijgen jullie kindjes.
En dan in 2034 besluiten jullie toch niet verder met elkaar te willen.

Of wel natuurlijk.
pi_45100375
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Maar ze bestaan dus wel!
Echt! Echt waar! Neem dat nu toch eens aan!
Het is écht niet zo dat er hélemaal níemand is die jou niet leuk vindt!
En misschien duurt het nog een jaar!
Of twee. Of vind je tussendoor eens iemand die jij maar een beetje leuk vindt, en zij vindt jou dan misschien wel geweldig.
En dan gaat het na een half jaar weer uit.
Om vervolgens als je 28 een geweldig meisje tegen te komen. En dan vinden jullie elkaar helemaal geweldig! En krijgen jullie kindjes.
En dan in 2034 besluiten jullie toch niet verder met elkaar te willen.

Of wel natuurlijk.
Er zijn heus wel ergens enkele meisjes die mij leuk zouden vinden ja, maar tot nu toe ben ik ze nog niet tegengekomen.
pi_45100386
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Blaatski het volgende:

[..]

Als ik 1.60 was kreeg ik nog steeds vrouwen. Het is een net centerparks: Een state of happiness
Zolang je dat uitstraalt icm vlotte babbel kan zelfs een dwerg met een bochel een vrouw krijgen
Ja, een vrouwelijke dwerg met een bochel
pi_45100400
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:15 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Er zijn heus wel ergens enkele mensen die mij leuk zouden vinden ja, maar tot nu toe ben ik ze nog niet tegengekomen.
Nou, dan zijn we daar over uit! Gelukkig heb je daar heb je geen psycholoog bij nodig, maar gewoon wat geduld.

Misschien is het verstandig om in de tussentijd wat nuttigs te gaan doen met je tijd, zodat als je droomvrouw jou dan eindelijk tegen het lijf loopt, dat ze dan niet een of andere sukkel die tot twee uur smiddags in zn bed ligt te meuren tegen komt, maar een gedreven man met een goede opleiding, een carriere, veel vrienden, etc.
pi_45100426
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:17 schreef Seneca het volgende:

[..]

Nou, dan zijn we daar over uit! Gelukkig heb je daar heb je geen psycholoog bij nodig, maar gewoon wat geduld.
Ja maar dat raakt nu wel een beetje op.
quote:
Misschien is het verstandig om in de tussentijd wat nuttigs te gaan doen met je tijd, zodat als je droomvrouw jou dan eindelijk tegen het lijf loopt, dat ze dan niet een of andere sukkel die tot twee uur smiddags in zn bed ligt te meuren tegen komt, maar een gedreven man met een goede opleiding, een carriere, veel vrienden, etc.
Dat heb ik al uitgelegd : ik ben bang dat de tijd te snel voorbij gaat en ik zo 30 ben.
pi_45100466
Zelfs Wee-Man heeft een prachtige vriendin!

pi_45100470
Maar goed, dit is nu al vier pagina's lang een herhaling van zelfbevestiging en zelfmedelijden. Wentel er maar flink in, ik garandeer dat je daar wel het meeste succes mee zult krijgen...
Ik kap met de adviezen want je wilt ze toch niet inzien.

Dus om even je toekomst op te sommen: Je treft in het rondreizend circus de vrouw met de baard die 1,48mtr is en 190 kilo weegt. Samen zullen jullie enorm ongelukkig zijn. Uiteindelijk sterven jullie allebei door overmatig alcoholgebruik omdat jullie nooit in konden zien dat je er van moet maken wat je hebt. En alleen Bert de schizofrene clown komt met z'n eenwieler op jullie begravenis.
Heb nog een kutleven want je bent immers 1,60. Stel je voor dat je in Ethiopie was geboren of Irak! Dan was je nu waarschijnlijk gemarteld, uitgehongerd of dood. Maar hey... Je zou wel sterven als iemand die zeker 1 meter 80 was .
pi_45100483
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Biancavia het volgende:
Zelfs Wee-Man heeft een prachtige vriendin!

[afbeelding]
Die heeft 10 miljoen op z'n bankrekening.
pi_45100487
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef dlebrok het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik al uitgelegd : ik ben bang dat de tijd te snel voorbij gaat en ik zo 30 ben.
Maar dan ben je wel een aantrekkelijke dertiger!
pi_45100504
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef dlebrok het volgende:

[..]

[..]

Dat staat los van je probleem met je lengte, en is terug te voeren op een ander probleem. Je geduld raakt op -> je wil te graag. Volgens mij is dat dan ook de echte reden dat meisjes niet op je vallen, en niet je lengte.
pi_45100513
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Die heeft 10 miljoen op z'n bankrekening.
Ja, potverdoriesnorieglorie!

*zucht*
pi_45100516
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:22 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dat staat los van je probleem met je lengte, en is terug te voeren op een ander probleem. Je geduld raakt op -> je wil te graag. Volgens mij is dat dan ook de echte reden dat meisjes niet op je vallen, en niet je lengte.
Zucht...
pi_45100531
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:22 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Zucht...
  zondag 7 januari 2007 @ 03:23:51 #161
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45100532
whaha gast je bent echt zielig bezig.

Flikker nou eens op met zielig doen en werk aan je zelfvertrouwen. Heb je volgens mij 0,0.. anders zeur je niets steeds over je lengte.

Lees mij bericht eens, ben ook niet lang maar heb daar echt nooit last van gehad. Blijkbaar een bepaalde uitstraling dat dames aantrekkelijk vinden maar wil nu zelf ff geen vriendin

Vind het wel lache eigenlijk, je valt wel wat meer op
pi_45100556
Kom op zeg, als Weeman niet steenrijk was en bekend van TV, en hij liep de discotheek rond dan zou ie in geen jaren een meid vinden...

Dan zouden jullie hem ook zeggen dat ie meer zelfvertrouwen moest hebben en dat het daaraan lag
pi_45100603
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:25 schreef dlebrok het volgende:
Kom op zeg, als Weeman niet steenrijk was en bekend van TV, en hij liep de discotheek rond dan zou ie in geen jaren een meid vinden...

Dan zouden jullie hem ook zeggen dat ie meer zelfvertrouwen moest hebben en dat het daaraan lag
Ik vind het een leuke man. Hij heeft humor en een leuk koppie.
En hij heeft zelfvertrouwen. Dat alles maakt hem aantrekkelijk ja.
pi_45100613
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:27 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke man. Hij heeft humor en een leuk koppie.
En hij heeft zelfvertrouwen. Dat alles maakt hem aantrekkelijk ja.
Hij is misvormd, ondanks dat het idd een geweldige kerel is.
pi_45100624
Die vriendin is ook niet echt groot trouwens
pi_45100667
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:29 schreef dlebrok het volgende:
Die vriendin is ook niet echt groot trouwens
Nee, ze komt net tot aan zijn navel.
pi_45100680
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:31 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nee, ze komt net tot aan zijn navel.
Dat ook weer niet Maar hij zal 1.20 ofzo zijn? Dan is zij ook niet boven de 1.50.
pi_45100688
Maar goed, psycholoog : nee dus?
  zondag 7 januari 2007 @ 03:34:39 #169
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45100709
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef dlebrok het volgende:
Maar goed, psycholoog : nee dus?
Dat je daar nog over moet nadenken

Hoe jij je verhalen post... een en al negatieve zooi.. zou ik je, als je een kameraad was, met geweld zo'n psycholoog op de lip hebben gezet.

Gozer..
pi_45100770
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:28 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Hij is misvormd, ondanks dat het idd een geweldige kerel is.
Ja, zijn lichaam heeft geen normale verhoudingen.
Maar hij is wel succesvol. Met humor, zelfvertrouwen en een vriendin.

Balkenende is "lelijk".
Maar hij is wel succesvol. Hij heeft dan wel geen humor, maar gelooft wel in zichzelf en hij is getrouwd.

En jij bent wat korter dan normaal.
Maar je kunt wel succesvol zijn. Met een leuke baan, humor, interessante hobbies, vrienden. En dan komt opeens (over een paar weken, maanden, jaren) dat meisje voorbij dat jou leuk vindt! Juist omdát je gewoon verder bent gegaan met jezelf verder te ontwikkelen in je leven.

Je kunt er ook voor kiezen om inderdaad dat allemaal maar niet te doen en er bij voorbaat van uit te gaan dat een ander jou niet leuk zal vinden. En dan komt dat meisje voorbij dat jou leuk had kunnen vinden, maar jou dan niet aantrekkelijk vindt, omdat je gekozen hebt om op deze manier zoals het nu is door te blijven gaan.
pi_45100785
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:32 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Dat ook weer niet Maar hij zal 1.20 ofzo zijn? Dan is zij ook niet boven de 1.50.
Hij is 1.37m.
  zondag 7 januari 2007 @ 03:43:55 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45100865
Zelden zo'n leuke kloon gezien.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45100931
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:43 schreef golfer het volgende:
pi_45101023
Jezus wat een negatief gedoe
pi_45101085
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:26 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben eens verliefd geweest op een jongen die kleiner was dan ik.

Ik ben 1.67 meter.
Ik ben at this very moment verliefd op een jongen die kleiner is dan ik en ik ben 1,65 m.
Maar los daarvan vind ik het vrij droevig om te lezen hoe hier Margriet-wijsheden worden uitgestrooid over iets waar mensen wel degelijk heel veel hinder van kunnen ondervinden. Al die prachtige cliches zijn helemaal waar, maar er mist 1 stap: erkenning. Kom daarna met cliches, prima.
pi_45101100
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:43 schreef golfer het volgende:
pi_45101131
Oh, en Ollie heeft gelijk: op Fok moet je hiermee niet zijn
pi_45101159
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:59 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik ben at this very moment verliefd op een jongen die kleiner is dan ik en ik ben 1,65 m.
Maar los daarvan vind ik het vrij droevig om te lezen hoe hier Margriet-wijsheden worden uitgestrooid over iets waar mensen wel degelijk heel veel hinder van kunnen ondervinden.
Dat is een beetje wat ik duidelijk probeer te maken ja. Al is het goed bedoeld hoor. Met name de reacties van Biancavia en die andere gast (die te goed is voor 90 % van de meisjes ) waardeer ik.
  zondag 7 januari 2007 @ 04:04:53 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_45101168
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:00 schreef dlebrok het volgende:

Knap dat je alle smileys, quotes en trucjes van Fok! al kent als net gerigistreerde.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_45101224
Ontken ik ergens dat ik een kloon ben dan? Ik heb inderdaad al zo'n half jaartje een account hier, maar aangezien er op dit forum mensen zitten die triest genoeg zijn om R&P-topics tegen je te gebruiken in andere discussies post ik even onder een andere account.
  zondag 7 januari 2007 @ 04:26:19 #181
93522 Blivox
Run along
pi_45101308
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef dlebrok het volgende:
Wat kan zo iemand nou voor mij doen? Meer dan m'n verhaal horen, onzinverhaaltjes als : "je moet jezelf accepteren dan komt het vanzelf" of "maak plezier, dan komt het wel goed" en eventueel medicatie geven (ga nog liever dood dan dat ik zulke rotzooi neem) kan ie niet doen.
Je weet dat psychologen niet bevoegd zijn om medicatie voor te schrijven hè? Dan heb je een psychiater nodig.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_45101335
Ow? Ik dacht dat een psycholoog ook wel antidepressiva en die rommel voor mocht schrijven?
pi_45101345
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:30 schreef dlebrok het volgende:
Ow? Ik dacht dat een psycholoog ook wel antidepressiva en die rommel voor mocht schrijven?
Een psycholoog niet, een psychiater wel.
pi_45101364
Dan vraag ik me af wat zo'n psycholoog dan wel doet?
  zondag 7 januari 2007 @ 04:38:05 #185
93522 Blivox
Run along
pi_45101377
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:30 schreef dlebrok het volgende:
Dank je wel voor het bewijzen van je eigen fouten.

Jij hebt iets tegen professionele hulp, jij bent dom bezig. Je bent niet zielig, je maakt jezelf zielig. Je bent veel te agressief tegenover mensen die je kunnen helpen, omdat je denkt alles zelf wel goed te weten. Psychologen zouden gehakt van je maken als je met zulke redeneringen aankomt zetten:

Waarom zouden psychologen minstens 4 jaar gestudeerd hebben, en psychiaters minstens het dubbele? Omdat ze niet weten wat ze aan jouw problemen kunnen doen? Denk er eens over na. Wat heb jij geleerd qua psychologie in vergelijking met deze mensen?

"Ik zou aan hun vragen hoe ze zich zouden voelen als ze 20 jaar geen relatie hadden"

Uitlachen in je gezicht, dat is wat ze zouden doen, en eerlijk gezegd kan ik geen medelijden hebben met mensen die zo enorm hun best doen om professionele hulp af te wijzen. Vooral niet als ze het zo dringend nodig hebben. Je bent dom bezig, en waarschijnlijk ga je dat na deze post weer keihard ontkennen met argumenten die volgens jou ongelofelijk goed zijn, en waar ieder ander zijn twijfels bij zal trekken.

Mijn advies; ga als de sodemieter naar een professionele hulpverlener. Begin eens met je huisarts, die verwijst je vanzelf wel door naar de goede persoon. En stop met het bedenken van je eigen oplossingen. Je overlevingsmechaniek (ontkenning/verzinnen van roblemen om je echte probleem te camoufleren) overruled op dit moment je gezonde verstand als het gaat om je eigen psychische gezondheid, dus probeer het ook niet zelf op te lossen.

That's pride fucking with yo' mind!

[ Bericht 4% gewijzigd door Blivox op 07-01-2007 04:44:24 ]
pi_45101425
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:38 schreef Blivox het volgende:

[..]

Dank je wel voor het bewijzen van je eigen fouten.

Jij hebt iets tegen professionele hulp, jij bent dom bezig. Je bent niet zielig, je maakt jezelf zielig.
Ik ben ook niet zielig maar ik voel me gewoon kut en bang.
quote:
Je bent veel te agressief tegenover mensen die je kunnen helpen, omdat je denkt alles zelf wel goed te weten. Psychologen zouden gehakt van je maken als je met zulke redeneringen aankomt zetten:

"Ik zou aan hun vragen hoe ze zich zouden voelen als ze 20 jaar geen relatie hadden"

Uitlachen in je gezicht, dat is wat ze zouden doen,
Daarmee wou ik alleen zeggen dat zo iemand waarschijnlijk niets van eenzaamheid weet. Je gaat als miljonair toch ook niet tegen een zwerver zeggen : "ach joh, zo erg is het niet om geen geld te hebben. Genoeg andere leuke dingen".
quote:
en eerlijk gezegd kan ik geen medelijden hebben met mensen die zo enorm hun best doen om professionele hulp af te wijzen. Vooral niet als ze het zo dringend nodig hebben. Je bent dom bezig, en waarschijnlijk ga je dat na deze post weer keihard ontkennen met argumenten die volgens jou ongelofelijk goed zijn, en waar ieder ander zijn twijfels bij zal trekken.

Mijn advies; ga als de sodemieter naar een professionele hulpverlener. Begin eens met je huisarts, die verwijst je vanzelf wel door naar de goede persoon. En stop met het bedenken van je eigen oplossingen. Je overlevingsmechaniek (ontkenning/verzinnen van roblemen om je echte probleem te camoufleren) overruled op dit moment je g ezonde verstand als het gaat om je eigen psychische gezondheid, dus probeer het ook niet zelf op te lossen.
Ik zit gewoon niet te wachten op vragen als : "waarom wil je per sé een vriendin? heb je dat nodig om gelukkig te zijn?".
Daarmee doet ie niets voor mij, hij maakt me alleen nog maar banger.

Het accepteren van een leven waarin je je altijd minderwaardig voelt is geen optie voor mij.

Of sla ik nou volkomen de plank mis en stelt ie helemaal niet dit soort vragen?

(overigens vind ik je post ondanks de toon wel meer ontopic dan de meeste andere posts hier, goedbedoeld of niet)
  zondag 7 januari 2007 @ 04:50:03 #187
93522 Blivox
Run along
pi_45101441
Je hebt ongelijk, je beeld van pscychiatrie wordt op dit moment blijkbaar gevormd door cliché TV-beelden.

En dan nog, een psycholoog zal nooit van zijn leven iemand beoordelen, of tegenspreken. Hij blijft net zo lang doorpraten (of overschakelen op een ander onderwerp) tot je zelf begint te praten, wat je ook maar kwijt wilt, en hij kan daar veel meer mee dan je denkt.

(En als het aan mij ligt, denk ik dat je een vriendin zoekt omdat je bevestiging zoekt. Bevestiging dat je het waard bent om lief te hebben, en dat is inderdaad een probleem wat dieper ligt dan alleen een vriendin zoeken en opgelost. Daar heb je duidelijk hulp bij nodig. Eerst moet je leren leven zonder vriendin, ook al heb je verdriet, dat maakt niet uit.)
quote:
(overigens vind ik je post ondanks de toon wel meer ontopic dan de meeste andere posts hier, goedbedoeld of niet)
Toon is alleen maar een middel waarmee je mensen kan sturen. Choqueren, wakker schudden, zelfbewust maken, wat dan ook, als het je aandacht maar krijgt.

Updateje

Hij zal het niet uit je hoofd praten dat een vriendin gelukkiger maakt. Dat is een feit. Hij zal alleen proberen aan te leren dat je ook gelukkig zou moeten kunnen zijn zónder vriendin. Ongelukkiger dan mét, maar het is een verbetering.
pi_45101468
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:50 schreef Blivox het volgende:
Je hebt ongelijk, je beeld van pscychiatrie wordt op dit moment blijkbaar gevormd door cliché TV-beelden.
Ok, ik geloof je. Maar welke vraag zou ie wel stellen? Wat zou ie met me kunnen?
quote:
En dan nog, een psycholoog zal nooit van zijn leven iemand beoordelen, of tegenspreken. Hij blijft net zo lang doorpraten (of overschakelen op een ander onderwerp) tot je zelf begint te praten, wat je ook maar kwijt wilt, en hij kan daar veel meer mee dan je denkt.
Dat geloof ik best ja.
quote:
(En als het aan mij ligt, denk ik dat je een vriendin zoekt omdat je bevestiging zoekt. Bevestiging dat je het waard bent om lief te hebben, en dat is inderdaad een probleem wat dieper ligt dan alleen een vriendin zoeken en opgelost. Daar heb je duidelijk hulp bij nodig. Eerst moet je leren leven zonder vriendin, ook al heb je verdriet, dat maakt niet uit.)
Dat laatste is dus makkelijker gezegd dan gedaan, ik ga niet leren leven met het idee dat ik eenzaamheid maar moet leren accepteren. Sommige mensen kunnen niet gelukkig zijn zonder carierre te maken, sommige mensen kunnen niet gelukkig zijn zonder veel mensen om zich heen, sommige mensen kunnen niet gelukkig zijn zonder veel mensen te helpen.
Maar bovenstaande wordt als 'gezond' ervaren en ik ben dan opeens 'ziek'.
pi_45101482
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:50 schreef Blivox het volgende:Hij zal het niet uit je hoofd praten dat een vriendin gelukkiger maakt. Dat is een feit. Hij zal alleen proberen aan te leren dat je ook gelukkig zou moeten kunnen zijn zónder vriendin. Ongelukkiger dan mét, maar het is een verbetering.
Moet ie wel extreem goede argumenten vinden.
  zondag 7 januari 2007 @ 04:59:58 #190
93522 Blivox
Run along
pi_45101489
Niet eenzaamheid accepteren. Eenzaamheid is altijd slecht. Maar op dit moment probeer je vrij duidelijk bevestiging te krijgen van meisjes om je onzekerheid over je uiterlijk op een rare manier weg te kunnen wimpelen, en dat werkt niet. Zodra die chick het uitmaakt ben je weer in de put, omdat je wéér aan jezelf gaat twijfelen. Die twijfels aan jezelf zijn je probleem, niet je eenzaamheid, relatieloosheid of afkeer tegen psychologen .
  zondag 7 januari 2007 @ 05:01:06 #191
93522 Blivox
Run along
pi_45101491
quote:
Op zondag 7 januari 2007 04:58 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Moet ie wel extreem goede argumenten vinden.
WROOOOOOOOOOOONG!

Die man is er niet om tegen jou in te gaan. Kijk eens naar wat Biancavia zei. Die man gaat jezelf leren om anders te denken. JIJ gaat argumenten vinden, JIJ gaat inzien wat wel en niet waar is, niet hij. Zolang je het zelf niet leert/ontdekt, maar verteld wordt door een bebrilde aap geloof je het nooit.
pi_45101506
Mwoah als die chick het uberhaupt wou proberen, dan weet ik in ieder geval dat ik de moeite waard was om uberhaupt iets mee te beginnen.
Ok, ik zal het kut vinden als ze het uitmaakt, maar dat heeft elk mens natuurlijk. Dat ze het uitmaakte, lag dan niet aan m'n lengte, want die kende ze vantevoren.

Ik heb trouwens geen afkeer tegen psychologen, maar ik denk dat ze in mijn geval niet echt kunnen helpen. Als ik nou m'n beide ouders verloren was, 10 jaar lang gepest op school, of een moord had gezien dan zou zo'n figuur me wel degelijk kunnen helpen.

[ Bericht 7% gewijzigd door dlebrok op 07-01-2007 05:08:38 ]
  zondag 7 januari 2007 @ 05:04:24 #193
93522 Blivox
Run along
pi_45101514
Je bent heus niet de eerste cliënt bij een shrinkje die problemen met zijn zekerheid heeft. En met dat gezegd, ben ik nu slapen.
pi_45101530
quote:
Op zondag 7 januari 2007 05:01 schreef Blivox het volgende:

[..]

WROOOOOOOOOOOONG!

Die man is er niet om tegen jou in te gaan. Kijk eens naar wat Biancavia zei. Die man gaat jezelf leren om anders te denken. JIJ gaat argumenten vinden, JIJ gaat inzien wat wel en niet waar is, niet hij. Zolang je het zelf niet leert/ontdekt, maar verteld wordt door een bebrilde aap geloof je het nooit.
Voor je gevoel behoor je bijna tot de laagste soort mens, want hoe erg moet je zijn als je jaren geen relatie hebt? Ik heb een hekel aan mensen die iets niet hebben of kunnen krijgen en dan maar roepen (en ook nog menen) dat het ze niets kan schelen.

Je zou van het lelijkste schepsel ter aarde nog kunnen zeggen dat ie zichzelf moet accepteren en blablabla.
pi_45101541
Ok truste
pi_45101574
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:32 schreef dlebrok het volgende:
Ik wil daar gewoon niet heen want hij kan ook niet toveren.
Hij kan je wel helpen denkpatronen te doorbreken en je van dingen bewust maken. Bijvoorbeeld dat je dingen uit je zelfbeeld lijkt te projecteren op anderen en signalen die je terugkrijgt verkeerd interpreteert en je hierdoor bevestigd voelt in een negatief zelfbeeld. Een klassiek patroon. Een psycholoog kan je helpen naar jezelf te kijken vanuit de derde persoon en 'problemen' een plaats te geven. Er gebeuren geen enge dingen. Je gaat praten over jezelf en zelf conclusies trekken, met een beetje hulp. Steuntje in de rug.

Een psycholoog is natuurlijk geen psychiater. Naar een psycholoog hoef je ook niet alleen als je problemen hebt. In de topsport helpen psychologen bijv. sporters met concentratie. Gewoon doen dus.
pi_45101596
katerrrr

[ Bericht 21% gewijzigd door Never-Break op 07-01-2007 12:29:49 ]
pi_45101622
Woody Allen, Yasser Arafat, Ludwig van Beethoven, Silvio Berlusconi, Napoleon Bonaparte, Kurt Cobain, Tom Cruise, Salvador Dali, Danny DeVito, Bo Diddly, Fred Durst, Bob Dylan, Emilio Estevez, Peter Falk (Columbo), Michael J. Fox, Yuri Gagarin, Mahatma Gandhi, Dustin Hoffman, Immanuel Kant, Ghengis Khan, T.E. Lawrence, Wolfgang Amadeus Mozart, Aristotle Onassis, Al Pacino, Joe Pesci, Pablo Picasso, Prince, Lou Reed, John D. Rockefeller, Markies de Sade, Jean-Paul Sartre, Martin Scorsese, Haile Selassie, Paul Simon, J.R.R. Tolkien, Voltaire, Elijah Wood, Angus Young, Dlebrok.
pi_45101741
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:10 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Weten dat er meisjes zijn die in mij iemand zien waar ze een relatie mee zouden willen, en niet 'die lieve schattige jongen die zo'n goede vriend is'.
Een psycholoog zou kunnen reageren met...

- Waarop is een vaste relatie volgens jou gebouwd?
- Hoe komen volgens jou vaste relaties tot stand?
- Hoeveel vaste relatievormen zijn er volgens jou?

Anderen hebben al interessante dingen gezegd. Als een relatie een levensdoel of zelfs obsessie wordt en je denkt dat alleen anderen je gelukkig kunnen maken dan blijf je in cirkeltjes rondrennen en wordt je nooit gelukkig.

Wat betreft 'niemand wil me' kan het zomaar zijn dat je signalen verkeerd opvangt of zelfs niet eens ziet, nog even los van een misschien merkwaardig beeld dat je hebt van relaties. Of liever gezegd: wat volgens jou jouw rol zou moeten zijn. Mensen willen je best (als je zoiets uberhaupt al zou kunnen zeggen), maar misschien niet op een bepaalde manier. En daar is niks geks aan.

Ga praten, stap uit je denkpatronen. Je komt er vanzelf achter dat je meer intimiteit met mensen in je omgeving hebt dan je denkt en dat er vele vormen van intimiteit zijn. Ook kom je erachter dat je naar de 'juiste' personen toegroeit, intiemer wordt. Dingen gaan vanzelf. Ook het op een dag wakker worden en beseffen dat je 'eindelijk' een relatie hebt. Nee, je denkt er niet eens over. Hoe dan ook, ga je forceren of dingen doen met een 'doel' of ideaalbeeld voor ogen dan ketsen mensen af. Mensen zijn er niet om jou te behagen of een rolletje te spelen.

Stel je eens voor dat een op zich aardig persoon jou op een bepaalde manier gaat benaderen, bij wijze van spreken is alles al uitgestippeld en mag je voldoen aan een of ander ideaalbeeld. Zou je zelf die boot dan ook niet afhouden? Ik wel.

Ga praten. Dan doe je er concreet iets mee en dat kan al helpen. Mensen willen best een relatie met je, anders zou je geen vrienden en vriendinnen hebben. Hoe een relatie zich verder kan ontwikkelen is vers 2.

Wat betreft die hypothetische vragen van die hypothetische psycholoog

- Waarop is een vaste relatie volgens jou gebouwd?
- Hoe komen volgens jou vaste relaties tot stand?
- Hoeveel vaste relatievormen zijn er volgens jou?

1. intimiteit, vriendschap, kameraadschap, liefde totaan zelfs liefdeloze verstandhoudingen en misverstanden
2. op de meest uiteenlopende manieren met de meest uiteenlopende tempo's
3. zoveel er vaste relaties zijn, iedere vaste relatie is anders. Gemene delers zijn op zich vrij oppervlakkig in beginsel en secundair. Jij richt je vooral op secundaire aspecten en ervaart dat als een gemis. Je zult dit onbewust aangeven in je benaderingen.

Het echte werk komt straks, als je anders tegen dingen aankijkt en bepaalde signalen in je omgeving wél oppikt. Dan kom je erachter dat je keuzes moet maken en dat diepere intimiteit behoorlijk wat verantwoordelijkheid met zich meebrengt. Tenminste, als je echt zo'n lieve schattige jongen bent, een goede vriend etc.
pi_45101942
quote:
Op zondag 7 januari 2007 05:07 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Voor je gevoel behoor je bijna tot de laagste soort mens, want hoe erg moet je zijn als je jaren geen relatie hebt? Ik heb een hekel aan mensen die iets niet hebben of kunnen krijgen en dan maar roepen (en ook nog menen) dat het ze niets kan schelen.

Je zou van het lelijkste schepsel ter aarde nog kunnen zeggen dat ie zichzelf moet accepteren en blablabla.
Dus iemand die "lelijk" is (wat dat dan ook zou mogen betekenen), moet zichzelf minderwaardig voelen en heeft geen om recht om gelukkig met zichzelf te zijn?
Jij vindt dat iedereen die "lelijk" is (of niet aan de "normale" standaard voldoet) een leven moet leiden ala quasimodo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')