Ja het was toch ook om half7 man!quote:Op zondag 14 januari 2007 18:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Stomme PeRi! Zit ik naar Joel te kijken..
Wel op een heel omslachtige manier dan.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:55 schreef BVO het volgende:
Het enige dat ze zei was dat ze na het terugzien toch tevreden was. That's it.
Wat zei ze dan? Ik heb niet alles kunnen verstaan, maar buiten deze zin om hoorde ik alleen over Richy en Wendy haar bh, dus dat heb ik gemist.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Wel op een heel omslachtige manier dan.
Dus je ene oortje deed het niet en je andere maar halfquote:Op zondag 14 januari 2007 13:36 schreef Biancavia het volgende:
Wat had ze nu eigenlijk precies gezegd?
Ik heb maar met een half oor geluisterd.
Wendy maakte ook nog een opmerking tegen Anja, iets in de trant van "als je nu nog één keer klaagt over de techniek dan vlieg je eruit hoor!". Anja moest lachen. Vond ik wel sympathiek van Wendy, daarmee haalde ze de angel eruit zeg maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat zei ze dan? Ik heb niet alles kunnen verstaan, maar buiten deze zin om hoorde ik alleen over Richy en Wendy haar bh, dus dat heb ik gemist.
Verschil tussen, jij vindt iets en ik vind iets.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Heb gisteren nog een keer haar optreden bekeken. Ze zingt alles zo perfect. Ik mis dat rauwe in haar stem. Ik had daarna de versie van Gladys Knight afgespeeld en die raakt mij meer dan de versie van Anja. Ze zingt heel goed maar er moet meer dynamiek in komen het lijkt allemaal zo gespeeld. En arrogant vind ik haar absoluut niet. Waar baseren mensen dat op?
In hoeverre ben je objectief?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
Naja je kunt er ook objectief naar kijken. Als ze nou echt zegt van "ik ben goed" of ze kijkt heel arrogant of ze doet iets anders wat arrogantie kenmerkt oke maar dat doet ze niet.
Het blijft iets persoonlijks, je zegt het zelf al, "ik noemt het geen arrogantie".quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:03 schreef Andiyan het volgende:
Arrogant.![]()
Ze is gewoon wat ouder dan de rest, daardoor is ze niet zo lacherig springerig blij als de 15-25'ers en de groepen. Datzelfde zie je bij Dorine ook. Ik noem dat geen arrogantie hoor. Maar genoeg over die discussie. Ik ben het alleen met haar eens dat ze kan zingen.
Je weet dat de X factor niet van uiterlijkheden alleen afhangt, hè?quote:Op maandag 15 januari 2007 03:53 schreef SpaRood het volgende:
Ik denk dat Anja niet de X-Factor heeft. Haar grote neus leidt af, en ze is veel te bleek...ze lijkt op een zingend oud lijk.
Dat is logisch, maar een leuk uiterlijk werkt wel in je voordeel. Dat was ook één van de redenen waarom ik Maruja en Melanie zo leuk vondquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je weet dat de X factor niet van uiterlijkheden alleen afhangt, hè?
Absoluut. Het ook wil ook watquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:33 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dat is logisch, maar een leuk uiterlijk werkt wel in je voordeel. Dat was ook één van de redenen waarom ik Maruja en Melanie zo leuk vond![]()
Qua uitstraling vind ik het ook vrij waardeloos. Maar ik hoop wel dat ze er nog even in blijft. Eerst moeten Hearts en Dorine eruit. Daarna zij of Christianquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:13 schreef Jvalini het volgende:
Hm nee ik vind Anja echt niks, ze komt heel nep over op me. Haar optreden vorige week was wel goed qua zang maar verder doet ze het echt niet bij me.
Qua zang mag ze er nog wel even inblijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Qua uitstraling vind ik het ook vrij waardeloos. Maar ik hoop wel dat ze er nog even in blijft. Eerst moeten Hearts en Dorine eruit. Daarna zij of Christian
Het oog wil ook watquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Qua zang mag ze er nog wel even inblijven.
License to kill zong ze erg mooi.
Ja maar daar blijft het ook bij.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Qua zang mag ze er nog wel even inblijven.
Nee, dat niet. Maar wel de laatste 5, simpelweg omdat mensen als Dorine en Hearts er eerst uit moetenquote:
Idd, en daarna gaat Christian en Richy eruit, en blijven dus Anja, Sharon en X6 overquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel de laatste 5, simpelweg omdat mensen als Dorine en Hearts er eerst uit moeten.
Droomscenario.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
Idd, en daarna gaat Christian en Richy eruit, en blijven dus Anja, Sharon en X6 over
Neuh, Anja is nou eenmaal stukken slechter dan Richy en Christian.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, en daarna gaat Christian en Richy eruit, en blijven dus Anja, Sharon en X6 over
Altijd leuk, wat humor in het topicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neuh, Anja is nou eenmaal stukken slechter dan Richy en Christian.
Dank jequote:
Ik denk het niet. Als straks die ouwe nog effe weggaat ligt de weg helemaal open voor Anja, op weg naar de finalequote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank je.
Maar even serieus, ik denk dat de fanbase van Richy en misschien die van Christian toch wel een stuk groter is.
Je kan het je misschien niet voorstellen, maar heel veel mensen delen mijn mening dat Sharon en Anja beter zingen dan de rest bij elkaar. Okay, Anja is misschien een takketeef, maar er zijn gelukkig genoeg mensen die stemmen op basis van zangkunst, zoals ze ook het songfestivalquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
Mjah, maar de mensen gaan op een gegeven moment vanzelf wel inzien dat Anja niet zoveel speciaals heeft, ze zit er nu nog in omdat Hearts en dergelijk nog veel slechter zijn.
Schattig hequote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:04 schreef Dion het volgende:
Wat een lief klein neusje heeft ze toch
komt door de keuze denk ik... ik vond het nummer ook helemaal niet bij haar passenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond haar vanavond een beetje middelmatig.
Vond het deze keer wel leuk juist. Klonk een beetje anders dan normaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vond haar vanavond een beetje middelmatig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |