Over Huub z'n agressie tegenover Nathanael. Kop van z'n romp aftrekken, op hem pissen en dergelijke.quote:
Maar wat was de aanleiding ??, wat is er gebeurd ???quote:Op zondag 7 januari 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wil de meest verschrikkelijke dingen met Nathanael doen. Daar gaat het zo ongeveer over.
hear hearquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit vol met agressie gevoelens.... alleen geeft er niet aan toe. Die agressie gevoelens kan ik me enorm goed voorstellen. Bij vele streamers had Nathanael volgens mij ook al een aantal uurtjes op de marteltafel gelegen
Hoe kom je daar nou bij? Het is zo'n sympathiek ventje.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit vol met agressie gevoelens.... alleen geeft er niet aan toe. Die agressie gevoelens kan ik me enorm goed voorstellen. Bij vele streamers had Nathanael volgens mij ook al een aantal uurtjes op de marteltafel gelegen![]()
aar ik kom net binnen en zie opeens aardsvijanden in gesprek ??? snap er niks van ???quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit vol met agressie gevoelens.... alleen geeft er niet aan toe. Die agressie gevoelens kan ik me enorm goed voorstellen. Bij vele streamers had Nathanael volgens mij ook al een aantal uurtjes op de marteltafel gelegen
Sorry weet het ook niet waar dit ineens weg komt anders kon ik je het wel vertellen maar helaas kan ik dus nietquote:
Klopt, ik hoorde het toen ookquote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub had vanavond gezegd dat hij NL wilde slaan nav continu getreiter tijdens het pokeren
Dankquote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub had vanavond gezegd dat hij NL wilde slaan nav continu getreiter tijdens het pokeren
En kan NL zich daar niets bij voorstellen? Hij moet toch wel inzien dat hij behoorlijk ver gaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Idd, mooi gesprekquote:Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael blijft hier vrij rustig onder trouwens. Hij stelt zich nu een beetje op als therapeut ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |