Beweer je nou dat Dieenebart een hoerenloper is?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die zulke uitspraken doen zitten vaak zelf juist regelmatig bij een dame van lichte zeden
Ze dénken misschien dat hij het sukkeltje van de klas is, maar wat mij betreft overklast hij ze allemaal.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verliezen van het sukkeltje vd klas...ze zouden flippen![]()
Sterker nog... volgens mij vertelde Nel een keer dat hij vroeger (19 jaar of zo) in een sexwinkel werkte.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die zulke uitspraken doen zitten vaak zelf juist regelmatig bij een dame van lichte zeden
Dat is een moreel oordeel. Morgen gaat het om wie het hardst kan rennen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze dénken misschien dat hij het sukkeltje van de klas is, maar wat mij betreft overklast hij ze allemaal.
Inderdaad ja. Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Sterker nog... volgens mij vertelde Nel een keer dat hij vroeger (19 jaar of zo) in een sexwinkel werkte.
Dat wilden Bart en NatteNel al eerder doen maar ze mochten niet van de redactie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
NL had net het plan om Huub in de vijver te gooien maar Bart wilde daar niet aan meedoen
Ja, dat is ook mijn favoriete scenario, alleen moet Nena halverwege nog smoor verliefd worden op Huub.....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Bart hield in het begin nog weleens vol dat hij zich niet moest laten meeslepen in het spel...
Waar zijn ze nu mee bezig...ze fokken zich helemaal op over Hupert.
Wat zou het gaaf zijn als iemand die ze voor zo'n loser houden hun allemaal te slim af zal zijn en straks als winnaar uit de bus komt...hilarisch...kunnen Bart en Nathanael maar beter naar een heel ver land emigreren met hun vele praatjes...
Verliezen van het sukkeltje vd klas...ze zouden flippen![]()
Dat is toch ook eigenlijk een veredeld duel gewoon. Middeleeuwse actie, van beide eigenlijk. Alleen Huub kan er mooi een zooitje cp mee winnen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:56 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is een moreel oordeel. Morgen gaat het om wie het hardst kan rennen!![]()
Please !!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even uitleggen ajb waar ze het nu over hebben ?? Kom net binnen ?
Ik neem even pauze, 't wordt zowaar interessant. Spugen op NL, dat willen we allemaal wel!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub is nu keihard tegen Nathanael![]()
![]()
Hij wil zijn kop eraf trekken, op hem spuchen en op hem pissen![]()
![]()
Huub wil de meest verschrikkelijke dingen met Nathanael doen. Daar gaat het zo ongeveer over.quote:
Mijn indruk ookquote:Op zondag 7 januari 2007 00:02 schreef Lady-night het volgende:
ze moeten hem weghalen daar hoor. ze proberen hem uit te lokken tot geweld
Over Huub z'n agressie tegenover Nathanael. Kop van z'n romp aftrekken, op hem pissen en dergelijke.quote:
Maar wat was de aanleiding ??, wat is er gebeurd ???quote:Op zondag 7 januari 2007 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wil de meest verschrikkelijke dingen met Nathanael doen. Daar gaat het zo ongeveer over.
hear hearquote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit vol met agressie gevoelens.... alleen geeft er niet aan toe. Die agressie gevoelens kan ik me enorm goed voorstellen. Bij vele streamers had Nathanael volgens mij ook al een aantal uurtjes op de marteltafel gelegen
Hoe kom je daar nou bij? Het is zo'n sympathiek ventje.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit vol met agressie gevoelens.... alleen geeft er niet aan toe. Die agressie gevoelens kan ik me enorm goed voorstellen. Bij vele streamers had Nathanael volgens mij ook al een aantal uurtjes op de marteltafel gelegen![]()
aar ik kom net binnen en zie opeens aardsvijanden in gesprek ??? snap er niks van ???quote:Op zondag 7 januari 2007 00:05 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit vol met agressie gevoelens.... alleen geeft er niet aan toe. Die agressie gevoelens kan ik me enorm goed voorstellen. Bij vele streamers had Nathanael volgens mij ook al een aantal uurtjes op de marteltafel gelegen
Sorry weet het ook niet waar dit ineens weg komt anders kon ik je het wel vertellen maar helaas kan ik dus nietquote:
Klopt, ik hoorde het toen ookquote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub had vanavond gezegd dat hij NL wilde slaan nav continu getreiter tijdens het pokeren
Dankquote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Huub had vanavond gezegd dat hij NL wilde slaan nav continu getreiter tijdens het pokeren
En kan NL zich daar niets bij voorstellen? Hij moet toch wel inzien dat hij behoorlijk ver gaat.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:06 schreef Lady-night het volgende:
Idd, mooi gesprekquote:Op zondag 7 januari 2007 00:07 schreef scanman01 het volgende:
Nathanael blijft hier vrij rustig onder trouwens. Hij stelt zich nu een beetje op als therapeut ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |