Wie heeft dat terug verteld aan Nathanael?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Over Huub z'n agressie tegenover Nathanael. Kop van z'n romp aftrekken, op hem pissen en dergelijke.
DGK Red is nu niet aanwezig, maar als Huub begint met meppen dan moet HIJ eruit, en niet NLquote:Op zondag 7 januari 2007 00:10 schreef kleinzusje het volgende:
DGK redactie: stel Huub mept NL nu en NL mept terug , moeten ze er dan alle 2 uit ???
Gewoon keihard in zijn gezicht, waar brian en nena bij waren..... Wel lef, en eerlijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie heeft dat terug verteld aan Nathanael?
Of heeft Huub het gewoon recht in zijn gezicht gezegd?
Ik ben alleen bang dat de beelden in de dagelijkse uitzending weer een ander beeld geven.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:10 schreef bosb het volgende:
Huub pakt het wel slim aan, sterke argumenten, verbaal grof, en toch drinken halen en proosten op de gezondheid.... Hij gaat straks als winaar naar binnen volgens mij.
en wie is er nu verantwoordelijk voor het rotgeintje met de sportschoenen van huubquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Bart zei gisteravond tegen Nel "Ik zie er dan wel lomp uit, maar ik ben heel snel, hoor. Bovendien, wat Huub niet weet, ik heb mijn voetbalschoenen bij me (voor in de modder)"
Ik denk dat Bart de weddenschap nooit zou zijn aangegaan als hij niet zeker is van zijn zaak.
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie heeft dat terug verteld aan Nathanael?
Of heeft Huub het gewoon recht in zijn gezicht gezegd?
Ja hoor, dat ziet hij prima. Hij zit alleen maar Huub te zieken, hopende dat hij hem uiteindelijk echt een mep zal verkopen.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:12 schreef ruby het volgende:
Nathanael ziet totaal niet in dat hij zelf niet helemaal spoort. Jammer.
Er zit echt een wereld van verschil tussen de neiging hebben gewelddadig te worden... en het daadwerkelijk worden. Ik heb ook regelmatig een enorme drang bepaalde mensen iets aan te doen, maar zou het alleen nooit echt doen. Zo is Huub denk ik ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:09 schreef n1ek het volgende:
volgens mij was dit forum te klein toen Brian een glas wijn gooide. Nou Huub is volgens mij stukken agressiever, of doet in elk geval alsof en dat is het allemaal koek en ei omdat het tegen Nathanael is? Hypocriet.
Dat zit er dik in, maar is totaal niet van invloed op het spel in de kooi. Huub wordt als het goed is een stuk sterker vanavond.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:12 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat de beelden in de dagelijkse uitzending weer een ander beeld geven.
Namelijk het beeld van lulletje Huub en stoere NL
GATVERquote:Op zondag 7 januari 2007 00:04 schreef schizolientje het volgende:
Hoorde je laatst dat zij Huub op zijn hoofd wilden gaan schijten in zijn slaap
Ok, dankquote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
DGK Red is nu niet aanwezig, maar als Huub begint met meppen dan moet HIJ eruit, en niet NL
Waarom zegt ie dan van niet. Hij zegt toch dat ie het zou doen. Of is dat pure grootspraak. Ik baseer dat alleen op wat hij zegt hoor niet op wat ik er van vind hoor. Ik kón .NL ook wel schieten.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit echt een wereld van verschil tussen de neiging hebben gewelddadig te worden... en het daadwerkelijk worden. Ik heb ook regelmatig een enorme drang bepaalde mensen iets aan te doen, maar zou het alleen nooit echt doen. Zo is Huub denk ik ook.
Ik hoop niet dat Huub daar in trapt. Het zou mooi zijn als het andersom is. Dan ligt NL eruit.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja hoor, dat ziet hij prima. Hij zit alleen maar Huub te zieken, hopende dat hij hem uiteindelijk echt een mep zal verkopen.
Brian is er nu weer bij, die houd de boel wel in de handquote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef ruby het volgende:
Als dit maar niet uit de hand loopt.....
Nou ik hoef niet eens het tegendeel te bewijzen. Hij doet het zelf alquote:Op zondag 7 januari 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit echt een wereld van verschil tussen de neiging hebben gewelddadig te worden... en het daadwerkelijk worden. Ik heb ook regelmatig een enorme drang bepaalde mensen iets aan te doen, maar zou het alleen nooit echt doen. Zo is Huub denk ik ook.
Precies!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet eens het tegendeel te bewijzen. Hij doet het zelf al
Begrijpt me niet verkeerd. NL is vaak laag geweest. Maar bekijk het objectief man dit is toch kansloos wat ie doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |