hahaha! ech waar? ik ga er niet eens naar kijken, wat een looser.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
ach arme NL zit ie weer te janken bahhh enge man
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef dieenebart het volgende:
zozozo. jemoeder dit en je moeder dat. In dienst (gaap) begonnen we daar de dag mee. Je moeder is een hoer! Iedereen wakker?
Dit is MASTER TVquote:Op zondag 7 januari 2007 00:28 schreef bosb het volgende:
mwah ik denk dat john zich wel in de handen wrijft. Hier was het uiteindelijk om te doen toch?
Beetje jammer van Huub , je ziet dat Huub door achter is gestuurd om .NL aan te vallenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef dieenebart het volgende:
Nena ziet het goed. Huub heeft zich lang op z'n kop laten zitten en uiteindelijk laten gaan, maar wel te ver laten gaan. "Dat is het, zij hebben gewonnen en jij niet."
Waarom?? hij speelt het spel toch Geniaal.... Iemand lekker zieken en wegpesten is toch de uiteindelijke bedoeling?? Als iedereen maar stil onder de zonnebank ging liggen kwam er echt nooit een winnaar..quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Miraaa het volgende:
W.a.l.g.e.l.i.j.k. die natte nel.............
![]()
Nathanael staat daar ook wel boven maar hij gaat het hoog opnemen en gebruiken tegen hem...quote:Op zondag 7 januari 2007 00:24 schreef dieenebart het volgende:
zozozo. jemoeder dit en je moeder dat. In dienst (gaap) begonnen we daar de dag mee. Je moeder is een hoer! Iedereen wakker?
of "kan dit nog een keer, camera 3 werkte niet".quote:Op zondag 7 januari 2007 00:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
"Bericht van de Redactie: Thanks Guys!"
Sterker hij gaf eerder aan bart aan dat hij hoopte op een klap op zijn bek.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef Missy_1974 het volgende:
ergens kan ik huub wel begrijpen want als je 4 weken lang afgezeken word, constant door vrijwel iedereen, dan loopt de emmer over en dat gebeurde, maar wederom ging er zuigen aan vooraf.
Maargoed huub moet zich niet laten gaan maar zeer begrijpelijk.
Zou het? Ik vind het niet vreemd dat Huub een een keer flipt.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Beetje jammer van Huub , je ziet dat Huub door achter is gestuurd om .NL aan te vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |