Zo zou ik het persoonlijk niet willen omschrijven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef Beanstalk het volgende:
Iemand hier nog meer last van?
Dan ben je bij McDonalds aan het verkeerde adres.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef King_of_Kool het volgende:
Maar als ik dan zo'n goed doorbakken steak gebakken in knoflookboter met gorgonzola saus op mijn bord zie liggen is 'aanvallen' het enige wat nog in mij opkomt.
Dat dacht ik voorheen ook, maar geloof me er zijn goede alternatieven. Je kan het toch proberen? Die vegetarische gehaktworst van de AH vind ik persoonlijk heel echt smaken.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:40 schreef King_of_Kool het volgende:
Ik zou ook wel vegetarier willen zijn als ik die koeien zie janken en loeien voordat ze met stroomschokken het slachthuis worden ingejaagd.
Maar als ik dan zo'n goed doorbakken steak gebakken in knoflookboter met gorgonzola saus op mijn bord zie liggen is 'aanvallen' het enige wat nog in mij opkomt.
Een maand geleden nogquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:43 schreef parselmouth het volgende:
Die hebben ze al tijden niet meer. Maar boeiend, die teringzooi die ze daar verkopen kun je toch geen eten noemen.
Ik eet denk ik ook veel meer groente, fruit, zuivelproducten en noten dan de gemiddelde Nederlander. Maar soms is afwisseling ook wel fijn, dus iets dat wel een beetje op vlees lijkt, maar waarvan je weet dat het het niet is.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wat trouwens wel raar is: Waarom eten vegetariėrs geen vlees, maar wel dingen die er precies zo uitzien als vlees, zo smaken als vlees, maar dan van groente zijn gemaakt? Best raar dat vegetarische maaltijden om een of andere reden moeten lijken op vleesproducten. Vegetarische worst, vegetarische hamburgers, vegetarische kipnuggets etc. Waarom niet gewoon iets heel anders?
omdat ze alternatief willen doen, maar er toch willen bijhorenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
Wat trouwens wel raar is: Waarom eten vegetariėrs geen vlees, maar wel dingen die er precies zo uitzien als vlees, zo smaken als vlees, maar dan van groente zijn gemaakt? Best raar dat vegetarische maaltijden om een of andere reden moeten lijken op vleesproducten. Vegetarische worst, vegetarische hamburgers, vegetarische kipnuggets etc. Waarom niet gewoon iets heel anders?
Laatst wilde ik een bananenmilkshake kopen. Hebben ze het vervangen door een kokosmilkshake..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:28 schreef Beanstalk het volgende:Ze hadden hem niet meer.
Iemand hier nog meer last van?
Kortzichtig denkendenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef Jackass_ het volgende:
[..]
omdat ze alternatief willen doen, maar er toch willen bijhoren
vegetariėrs![]()
open er een topic overquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denken dat McDonalds ook gezond voedsel heeft
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Denken dat McDonalds ook gezond voedsel heeft
dat vind ik ook! en je gaat toch geen groente friturenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
99% van de gevallen zien wij alleen een MC donaldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:57 schreef Alicey het volgende:
Mjah, heb het ook wel eens die ene keer dat er niets anders in de buurt is dan een Mac.
Groenten die een paar seconden gefrituurd zijn, zijn anders prima te eten.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:04 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
dat vind ik ook! en je gaat toch geen groente frituren
Ik ben een stadsmeisje, dan komt het niet zo vaak voor.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
99% van de gevallen zien wij alleen een MC donald
Hoe weet jij dat ?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:37 schreef Rosbief het volgende:
Groenteburgers waren prima te pruimen!
In ieder geval beter dan die kunstmatige hamburgers, alsof je in een schoenzool zit te happen.![]()
Om nog maar te zwijgen over de verdunde cola en koude friet met smerige saus.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef Tommeh het volgende:
Ik krijg echt spontaan zin in een super quarterpounder menu met cola light en 2 frietsaus en een mcchicken.ohhh.
Ze is aan het lijnenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Doekes het volgende:
Er zit altijd zo weinig vlees in een groenteburger![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |