Hoezo?quote:
Moeten we dan allemaal in het zwart en somber gaan? Tis toch geen begravenis.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:39 schreef Janetje het volgende:
Al die enge enthousiaste mensen..
Ik kom ook en ik ben ook kleinquote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik het bij die meets uithou, constant alleen maar neusgaten loerenDat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
IKWILOOKWATZEGGEN HEEFT NET EEN TERUGVINDPOST GEPLAATST. HIJ KOMT DUS OOK! GEWELDIG! IKWILOOKWATZEGGEN KOMT OOK!
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
!
Ik kom alleen voor jou!
[probeert te redden wat er te redden valt modus]quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
!
Ik kom alleen voor jou!
quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zie mij in die OP eens bier naar binnen werken!![]()
Zie ik nu pas, ik lees nooit OP's![]()
Dit is het mooiste dat ooit iemand voor me gemaakt heeft.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb een foto van ons samen gemaakt!
[afbeelding]
!
Wow, met een 350D zelfsquote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
!
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
!
Heul niet,Yvonne is er ook nog.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ik het bij die meets uithou, constant alleen maar neusgaten loerenDat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
Jaloers isquote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef pussydeluxe het volgende:
Is dit de homo slowchat?
Die stelt zichzelf 3 keer aan iedereen voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet,Yvonne is er ook nog.(of is die kleiner dan jij?)
![]()
Ik plof neer op een kruk en laat me volgieten, meer was ik eigenlijk niet van planquote:Op maandag 8 januari 2007 16:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Yvonnequote:Op maandag 8 januari 2007 18:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Heul niet,Yvonne is er ook nog.(of is die kleiner dan jij?)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |