Ik kan hier nog wel een paar gratis e-mail services noemen welke FOK nog niet geblokt heeft..quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hehe geloof me, hij kent Fok net zo goed als een gemiddelde user. Hij las dus ook dit topic en zei direct dat die meewilde. Ik dacht dat hij een account had, maar dat was niet zo. Wilt die al een lange tijd, alleen hij kan de brief van zn internetprovider niet vinden waarin zn providermail en wachtwoord staat
Hij is ermee bezig om alsnog die gegevens te bemachtigen zodat hij zich hier kan aanmelden. Tot die tijd is het idd lurken
Ik dacht bij Sneeuwwitje aan cokequote:Op maandag 8 januari 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De meram hier is getest en heeft de prijs gewonnen voor Beste sneeuwwitje hoor
Niet doen, daar gaan me kloonenquote:Op maandag 8 januari 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik kan hier nog wel een paar gratis e-mail services noemen welke FOK nog niet geblokt heeft...
Doh. En de mijne. Ik houd m'n mond wel.quote:
Ja de rest prolly ook , maar k bedoel wietjesquote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik dacht bij Sneeuwwitje aan coke![]()
Een lurker kan ook veel van fok weten.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hehe geloof me, hij kent Fok net zo goed als een gemiddelde user. Hij las dus ook dit topic en zei direct dat die meewilde. Ik dacht dat hij een account had, maar dat was niet zo. Wilt die al een lange tijd, alleen hij kan de brief van zn internetprovider niet vinden waarin zn providermail en wachtwoord staat
Hij is ermee bezig om alsnog die gegevens te bemachtigen zodat hij zich hier kan aanmelden. Tot die tijd is het idd lurken
Ik moest ook aan sos denken maar ik begrijp welke soort je bedoelt. Sneeuwwitje rook wel lekker.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja de rest prolly ook , maar k bedoel wietjes
Valentijnsdag.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef pussydeluxe het volgende:
14 februari Valentijdsdag. En deze keer wil ik wél anonieme liefdesbetuigen ontvangen.
Dat zal toch niet zo'n probleem zijn vlak na een meet. Dan krijg jij ze nog van niet-fokkers.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef pussydeluxe het volgende:
14 februari Valentijdsdag. En deze keer wil ik wél anonieme liefdesbetuigen ontvangen.
Ik heb nog wel kaartjes om te verkopen ook, tijdens de meet. Heb met m'n vergeetachtige kop tickets gekocht voor een concertdatum welke tijdens m'n wintersport vakantie is.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef purplerose het volgende:
Het is eigenlijk meer een soort verkapte UVT-meet aan het worden zo!![]()
whehequote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef purplerose het volgende:
Wie neemt de spiegels en mesjes mee? We de speed, sos en snoepjes?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:59 schreef purplerose het volgende:
Misschien moet ik me blowmeet weer es nieuw leven in blazen.quote:
Mesjes heb ik wel genoeg!quote:Op maandag 8 januari 2007 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wie neemt de spiegels en mesjes mee? We de speed, sos en snoepjes?.
Om die vervolgends weer af te blazen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Misschien moet ik me blowmeet weer es nieuw leven in blazen.![]()
![]()
Jemig DD, ik vind die banaanlikkerava steeds geiler wordenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mogen we dan met z'n allen aan je krullen trekken?
Goed idee!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Om die vervolgends weer af te blazen..
Zonde, heb toch echt de beste geileneuksex van fok gehaaldquote:
Je gaat me niet bespringen hoorquote:Op maandag 8 januari 2007 16:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jemig DD, ik vind die banaanlikkerava steeds geiler worden
Harr Harrquote:Op maandag 8 januari 2007 16:30 schreef Janetje het volgende:
Nou nou nou nou.. rustig aan..
Meets zijn er niet om mensen te bespringen.
Daar zijn mini-meets voor..
Ja. Geld was het probleem geloof ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goed idee!
Waren we het toen eigenlijk eens geworden over een datum?
Fok!sters daarentegen wil ik best over nadenkenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zonde, heb toch echt de beste geileneuksex van fok gehaaldOnee, technisch gezien was het van #fok
Doe eens niet zo bescheiden iwowz.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
tvp
IKWILOOKWATZEGGEN HEEFT NET EEN TERUGVINDPOST GEPLAATST. HIJ KOMT DUS OOK! GEWELDIG! IKWILOOKWATZEGGEN KOMT OOK!quote:Op maandag 8 januari 2007 16:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
tvp
Dat red ik nieteens, ben ik te klein voor bij jouquote:Op maandag 8 januari 2007 16:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je gaat me niet bespringen hoor
Owja datquote:Op maandag 8 januari 2007 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja. Geld was het probleem geloof ik.
Iedereen is te groot voor jou Dingiequote:Op maandag 8 januari 2007 16:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat red ik nieteens, ben ik te klein voor bij jou
Het is een wonder dat ik het bij die meets uithou, constant alleen maar neusgaten loerenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Iedereen is te groot voor jou Dingie.
Jij komt dan ook?quote:
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zonde, heb toch echt de beste geileneuksex van fok gehaaldOnee, technisch gezien was het van #fok
Dan woon ik 4 jaar samenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Check msn tallyquote:
Wat is je adres?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan woon ik 4 jaar samen
Anonieme valentijnskaarten
Die wil ik dus niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |