Even een toevoeging, de het zuidelijk havenhoofd (het noordelijk broertje ligt bij zuidwesten wind vrij beschut) van Scheveningen is het interessantst morgen (op IJmuiden na dan) om naar toe te gaan denk ik. Tram 11 vanaf station Den Haag HS dan kom je er vanzelf (uitstappen bij Willem de Zwijger laan, dan is het nog maar 10 minuten lopen).quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ah mooi, heb even gekeken met Google Earth, is vlakbij de vissershaven, die zit 2 kilometer zuidelijker dan de pier.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Voorwaarschuwing Weeralarm
ZEER ZWARE WINDSTOTEN
Morgen trekt in de loop van de ochtend een zuidwesterstorm, windkracht 9 langs de kust. Hierbij komen in de kustprovincies vooral rond het middaguur zeer zware windstoten voor tot ongeveer 110 km/uur waardoor schade kan ontstaan. De kans op een WEERALARM VOOR ZEER ZWARE WINDSTOTEN ligt rond 80%
woensdag 10 januari 2007 15.52 uur
Valt toch wel meequote:Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.knmi.nl/klimatologie/grafieken/maand/trun/trun260.png
beetje jammer dat ik nu in het midden des lands zitquote:0303726 16:25:38 10-01-07 GROUP Prio 2 BOOM OVER DE WEG SCHAEPMANSTRAAT SNEE Inzet TS1SNEEK
Sneek (Blusgroep 2) / brandweer Sneek / Friesland
dat komt omdat ze er net een officieel weeralarm van hebben gemaaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef Bommel12 het volgende:
www.knmi.nl is het vooraf melding van het weeralarm ingetrokken ?? shit ej :S
Idd. Kreeg net me sms.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat komt omdat ze er net een officieel weeralarm van hebben gemaakt
Weeralarm
Waarschuwing ZEER ZWARE WINDSTOTEN: GROTE SCHADE MOGELIJK
Toelichting Morgen trekt in de loop van de ochtend een zuidwesterstorm, windkracht 9, langs de kust. Vooral rond het middaguur en voornamelijk in het westen van het land kunnen hierbij korte tijd zeer zware windstoten tot ongeveer 110 km/uur voorkomen waardoor schade kan ontstaan.
Bericht nummer 1
Opgesteld woensdag 10 januari 2007 17.36 uur
ik ook.quote:
mijn telefoon zit nog in mijn jas geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |