hier niet, nog steeds hondenweer: grijs en druilerigquote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op, ik zie blauwe lucht!!!
Hoe dichter ik bij de kust kwam vandaag, hoe mooier het weer. De lucht is hier (Rijswijk) blauw, terwijl het in Rotterdam hoosde.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:10 schreef Againzender het volgende:
Het klaart op, ik zie blauwe lucht!!!
Hier ook helaas..quote:Op maandag 8 januari 2007 09:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
hier niet, nog steeds hondenweer: grijs en druilerig
zeg, je beseft dat het winter hoort te zijn toch?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:48 schreef Hi_flyer het volgende:
![]()
![]()
De zon schijnt nu zelfs uitbundig, voor het eerst dit jaar, ik weet niet wat ik zie!
![]()
![]()
![]()
Zeg, je weet toch wat het ideale winterweer is?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
[..]
zeg, je beseft dat het winter hoort te zijn toch?
quote:Op maandag 8 januari 2007 09:54 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zeg, je weet toch wat het ideale winterweer is?![]()
Veel zon, strakblauwe lucht en overdag niet boven de -5 graden
Afgewisseld met een paar flinke blizzards![]()
Ja!! Ik zat ook al zo te kijken van "quote:
dat record gaat wel aan diggelen denk ikquote:Op maandag 8 januari 2007 07:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind het weer wel komisch, 9 graden midden in de nacht op 8 januari, man vorig jaar in juni hadden we lagere nacht-temperaturen![]()
En morgen wordt het 13 graden
Weet iemand de hoogste gemiddelde temperatuur van de maand Januari tot nu toe gemeten? als dit zo blijft gaan we daar diiiiik overheen denk ik
Edit; zie het al; Op dit moment zitten we op een gemiddelde van 7.8 graden voor januari, waar dat normaal 2.8 isEn het wordt alleen maar warmer komende dagen.
Dan schuif ik ze ook weer opquote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je ze nou even uploadstraks schuift ie namelijk weer op
Zie je ineens een dikke 50kn gebied over heel NLquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben 't er al es eerder over gehad: het Siberische Ojmjakon. Actueel weer:
[..]
Brrrr .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |