Is die boot ook van jou...?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Doe eens. Kijken of het je wat zegt
Ach, het kan erger... momenteel lopen mijn voorbanden leeg, heb zelfs mijn zomerband rechtsvoor zitten tot ze er een nieuwe omzetten (naaf was beschadigd vanwege rijden met te weinig druk - amper gemerkt omdat't run on flats zijnquote:Op zondag 7 januari 2007 22:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
ha ha ha ha ha... Ik moest nieuwe banden hebben en ik ben zooooooo dom geweest. Ik heb goedkope banden gekocht. Ik had even geen geld... Het lijkt wel plastic. Het slijt bijna niet en mijn traction controle lampje blijft maar aanspringen. Echt niet vanwege de hoeveelheid gas, maar gewoon doordat 't zo'n hard materiaal is.
Ik ben een pauper en ik ga nieuwe banden kopen.. Typische Nederlander. Voor een dubbeltje in de vangrail
't is een echte dus...?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:24 schreef draaijer het volgende:
Ja, de buitenkant volledig opgeknapt, maar we zoeken nog een motor.
Die zijn niet te vinden.Dit was nagenoeg een wrak. Motor was niet meer te repareren
4 nieuwe banden in de maat 225/45R17 zijn duurder dan een setje koppelings platen. maar goed dat ff terzijde...quote:Op zondag 7 januari 2007 22:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
PTA top tip
Wees niet bang voor de welke bij wielspin van de banden komt. Bedenk dat slijtage van het bandenrubber maar een fractie kost ten opzichte van een set nieuwe koppelingsplaten.
Stukje in de Visa rijden?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak wordt helemaal strontberoerd van die golf![]()
gisteren opgehaald maar helaas niet goed uit kunnen testen, vandaag even een stukje snelweg moeten rijden en het ding komt met geen mogelijkheid nu boven de 160....
tis net alsof er een begrensen op zit die iets boven de 160 inslaat![]()
betrouwbaarder dan deze golf volgens mijquote:
Rondje beneluxquote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan deze golf volgens mij![]()
morgen lease eens bellen als ze hem aub niet in hun eigen kont kunnen steken....
anders ga ik gewoon 3 dagen achter elkaar rijden totdat die km erop zitten![]()
eeuh jaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:37 schreef BoJo het volgende:
ben ik de enige die geen ene moer begrijpt wat "draaijer" uitkraamt?
quote:
In dat geval ben je welkom om even langs te komen.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
betrouwbaarder dan deze golf volgens mij![]()
morgen lease eens bellen als ze hem aub niet in hun eigen kont kunnen steken....
anders ga ik gewoon 3 dagen achter elkaar rijden totdat die km erop zitten![]()
rondje nl ptaquote:Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat geval ben je welkom om even langs te komen.
af-fabriek? omgquote:Op zondag 7 januari 2007 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, de Vauxhall Cavalier is dus gewoon een Opel Ascona body met manta neus (af-fabriek)
Hie rin de regio was het in de jaren 70/80 btw erg 'in' om neuzen van Opels te wisselenAllemaal Manta's nmet Ascona neuzen en andersom. Al die opel leifhebbers maar neuen uitwisselen
prachtig
Nu mag je al blij zijn la sje eens een Opel met Holden of Vauxhall logotje ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |