Nicequote:Op zondag 7 januari 2007 19:10 schreef BoJo het volgende:
* BoJo zichzelf een presentje gegeven.
[afbeelding]![]()
De trailers zonder kenteken heb ik niet eens op de foto gezet, daar kom ik toch van zn levensdagen niet achter.....quote:Op zondag 7 januari 2007 19:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]Daar kan M5 zelfs geen antwoord op geven
ik had geen koni's aan de voorzijde maar standaard monroe's en die zijn gaar, dempen niet meer. Elke hobbel is een klap.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nice
Maar wat was er mis met je oude? :x
Goed nieuws dusquote:Op zondag 7 januari 2007 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik had geen koni's aan de voorzijde maar standaard monroe's en die zijn gaar, dempen niet meer. Elke hobbel is een klap.
Straks heb ik koni's rondom![]()
Dacht zelf ook aan Datsun, maar niet zeker... wel gheile bak iig. Je zou bijna zeggen dat er meer coole auto's in Den Haag staan dan in Ljouwertquote:Op zondag 7 januari 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik dazht zlef ook aan een Datsun ja.... dat is er een die ik op moest zoekenNet als de Vauxhall Chevalier / Opel Manta
We waren er denk ik max 10 minutenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:35 schreef Paladijn het volgende:
Zegt me zo niets Bo, maar bel de volgende keer ff als je in Leeuwarden bent
Oh, ik dacht dat je hier aan't buurten was bij familie en in Leeuwarden langs wat dealers ging. Wat voor auto zat je naar te kijken dan, toch niet weer een 33?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
We waren er denk ik max 10 minuten
Op de foto zag die auto er goed uit maar in het echt was het echt triest![]()
Er ZIJN ook meer gave auto's in Den haag dan in Ljouwert. Er wonen, incluesief de voorsteden ook meer dan 10 keer zoveel mensen namelijk, du sook 10 keer zoveel auto'squote:Op zondag 7 januari 2007 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dacht zelf ook aan Datsun, maar niet zeker... wel gheile bak iig. Je zou bijna zeggen dat er meer coole auto's in Den Haag staan dan in Ljouwert
En die Opel/Vauxhall moest ik wel even om lachen eigenlijk - volgens mij is er een manta voorkant opgezet
Lorenzkade. is dat die gecombineerde Auto/tuinstoelenhandel?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:30 schreef BoJo het volgende:
Ik was bij autobedrijf Panjer ofzo in Ljouwert zaterdag. Naast een Landwind dealer![]()
Een Giuliaquote:Op zondag 7 januari 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er ZIJN ook meer gave auto's in Den haag dan in Ljouwert. Er wonen, incluesief de voorsteden ook meer dan 10 keer zoveel mensen namelijk, du sook 10 keer zoveel auto'sEn VEEL MEER paupers. En ik ben gek op pauperwagens
[afbeelding]
Dit is geen pauper wagen. Welk type?
Nee een 155quote:Op zondag 7 januari 2007 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je hier aan't buurten was bij familie en in Leeuwarden langs wat dealers ging. Wat voor auto zat je naar te kijken dan, toch niet weer een 33?
daar jaquote:Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lorenzkade. is dat die gecombineerde Auto/tuinstoelenhandel?
Had het ff in de SC gezegd dat je ging man, ik had je zo ook wel kunnen vertellen dat dat niks wasquote:
lelijk afgeragt dingquote:Op zondag 7 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
oh wacht, 155, beter lezen. Die is wel vrij vers geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |