anders had ik m niet gekochtquote:Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's een bummer
Neemt niet weg dat zo'n 156 een puike kar is!
nee ander kloontjequote:
Och god, meneertje koopt alleen maar goede auto's hoor, nou, ik wil je over een jaar nog wel eens horen, als 'ie meer rook produceert dan het pijprookgenootschapquote:
nee t ontwerp is ook mooi, stoelen zaten goed, motor reageert lekker op t gaspedaal, en technisch nu nog ok.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Och god, meneertje koopt alleen maar goede auto's hoor, nou, ik wil je over een jaar nog wel eens horen, als 'ie meer rook produceert dan het pijprookgenootschap.
Ik ben blij dat de users van 'm'n' forums er anders over denkenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:03 schreef lipje het volgende:
jij bent altijd de <insert geslachtsdeel> als het om "foute" modjes gaat
Zeg, anders kijk je even naar de PIquote:Op zondag 7 januari 2007 12:49 schreef lipje het volgende:
[..]
nee t ontwerp is ook mooi, stoelen zaten goed, motor reageert lekker op t gaspedaal, en technisch nu nog ok.Hoe dat over een paar jaar als jij bij een pijprookgezelschap zit is weet ik nu nog niet.
nee ik hap nu nogquote:Op zondag 7 januari 2007 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, anders kijk je even naar de PI
Of ben je de Alfa-grapjes nu al zat?Maar dat klopt, vriend van me heeft ook een 156 gehad, rijdt heerlijk
Audi kopen ?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar
Ach, ik heb tenminste een fiets
jij gaat met de kart naar je werk?quote:
Nee gek, wat moet ik met een auto?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |