Van die vent. Niet van het snijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef SunChaser het volgende:
Wie van jullie gaat nachtmerries krijgen?
quote:
Je haren groeien nog door als je dood bentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef pberends het volgende:
Scheren is niet de sterkste kant van onze patienten...
nee, je huid trekt zich terug waardoor het lijkt alsof het doorgroeitquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je haren groeien nog door als je dood bent![]()
Ja, 2 dagen ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders als de kamasutraquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef pberends het volgende:
Zitten er ook nog stelletjes in het publiek... veel plezier vanavond!
Daar krijg je niet zomaar een snor van ineens. Zelfde voor nagelsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
nee, je huid trekt zich terug waardoor het lijkt alsof het doorgroeit
Als jij flink ziek bent ga je toch niet om de paar dagen je schaamhaar scherenquote:
En de nagels neem aan dat die ook nog groeien?quote:
Daarom ben ik helemaal voor ontharen d.m.v. laser. Moet er niet aan denken om met een behaarde kut in mijn graf te liggen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Je huid trekt terug waardoor je nagels langer lijkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En de nagels neem aan dat die ook nog groeien?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom ben ik helemaal voor ontharen d.m.v. laser. Moet er niet aan denken om met een behaarde kut in mijn graf te liggen.
Dan hebben die wormpjes meer moeite om je liefdesgrot te enterenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Daarom ben ik helemaal voor ontharen d.m.v. laser. Moet er niet aan denken om met een behaarde kut in mijn graf te liggen.
Ik heb nog geen seconde van dit hele programma gekeken, en ik ben het ook niet van plan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zit een knopje op je tv. Daarmee kun je 'em uitzetten. En je kan waarschijnlijk ook gewoon verder zappen als je een afstandsbediening hebt.
Nou nee, want wat mij betreft zijn er bepaalde grenzen aan de sensatiezucht. John de Mol zendt dit heus niet uit omdat het zo educatief is.quote:Als jij het interessant vind om te zien hoe iemand een drol uit zijn anus perst moet je even een mailtje sturen naar John de Mol. Misschien kan ie een nieuwe reeks maken met schijten met sterren?
Dat kun je toch niet loskoppelen? Het gaat juist om de intentie. Een horrorshow heeft tot doel mensen te laten walgen, gruwelen etc., en dat is precies wat hier gebeurt. Je kunt mensen ook op een meer integere manier iets over anatomie leren, daar is zo'n show niet voor nodig.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:57 schreef Cyan het volgende:
[..]
Los van het doel dat Talpa met deze show heeft vind ik het geen horror om te zien. Uiteindelijk wordt elk programma gemaakt met het doel om kijkers te trekken. Zonder kijkers geen programma's en zonder programma's geen zender.
Als dit zelfde programma uitgezonden zou worden op Discovery zou iedereen spreken over een documentaire. Nu het op Talpa wordt uitgezonden is het opeens een horrorshow.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:05 schreef arneaux het volgende:
Huisgenoot :"Je bent echt fuckin ziek dat je dit nog steeds zit te kijken. Wel lekkere tietjes opzich.".
dat misschien wel .. maar voor de duitsehoed is het bittere ernst.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:06 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ik heb nog geen seconde van dit hele programma gekeken, en ik ben het ook niet van plan.
[..]
Nou nee, want wat mij betreft zijn er bepaalde grenzen aan de sensatiezucht. John de Mol zendt dit heus niet uit omdat het zo educatief is.
Die zijn tegen ingewandenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef Cerubo het volgende:
Wat zou de ChristenUnie van dit programma vinden?
Toch nog een positieve boodschap: wat is de mensheid toch geweldig!!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Sat was het dan. Saai einde
Wat hoopte je dan? Dattie zn assistent open ging snijden?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:10 schreef -skippybal- het volgende:
Sat was het dan. Saai einde
Ja weet ik veel. Hersens en en teelballetjes het publiek in gooien ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat hoopte je dan? Dattie zn assistent open ging snijden?
Martini + zon vlaggetje en dan een teelbal erin?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:12 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Hersens en en teelballetjes het publiek in gooien ofzo
Ja je kan idd een animatie maken maar waarom zou je geen gebruik maken van echte lijken? Omdat dat zielig is? Of omdat dat walgelijk is om te zien? Je hoeft er niet naar te kijken. Ze hebben die lijken heus niet opgegraven of uit een mortuarium gepikt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:06 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet loskoppelen? Het gaat juist om de intentie. Een horrorshow heeft tot doel mensen te laten walgen, gruwelen etc., en dat is precies wat hier gebeurt. Je kunt mensen ook op een meer integere manier iets over anatomie leren, daar is zo'n show niet voor nodig.
Oeh goodiesquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Martini + zon vlaggetje en dan een teelbal erin?.
Ik ben het zeker met je eens. Als het idd bij Discovery was gekomen had t onder de noemer interessant gevallen. De Mol heeft tegen dat hij alles tegen heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja je kan idd een animatie maken maar waarom zou je geen gebruik maken van echte lijken? Omdat dat zielig is? Of omdat dat walgelijk is om te zien? Je hoeft er niet naar te kijken. Ze hebben die lijken heus niet opgegraven of uit een mortuarium gepikt.
En ik blijf er bij dat als deze show op Discovery werd uitgezonden, mensen het zouden zien als een interessante documentaire. Dan heeft het wel een educatieve waarde maar nu het op Talpa wordt uitgezonden is het opeens een horrorshow.
Anyway, John de Mol heeft zijn doel bereikt. Mensen discussiëren erover en kijken er naar.
Mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja je kan idd een animatie maken maar waarom zou je geen gebruik maken van echte lijken? Omdat dat zielig is? Of omdat dat walgelijk is om te zien? Je hoeft er niet naar te kijken. Ze hebben die lijken heus niet opgegraven of uit een mortuarium gepikt.
En ik blijf er bij dat als deze show op Discovery werd uitgezonden, mensen het zouden zien als een interessante documentaire. Dan heeft het wel een educatieve waarde maar nu het op Talpa wordt uitgezonden is het opeens een horrorshow.
Anyway, John de Mol heeft zijn doel bereikt. Mensen discussiëren erover en kijken er naar.
Je hebt duidelijk niet gekeken iig Sun.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Ze kunnen de resten wel schenken aan de voedselbanken
Geef jij je FB-topic weer even een schop?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Het was inderdaad gewoon een beetje at rondom lijken snijden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:20 schreef Cheiron het volgende:
What the hell. Zit ik vanavond een beetje te zappen kom ik dit tegen. Is dit de vernieuwende Talpa televisie? Lijken snijden op zaterdagavond?! Echt debiel
Gaat heen met je smiley. Het is gewoon vreemde TV voor een commerciele omroep als Talpa op een zaterdagavond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het was inderdaad gewoon een beetje at rondom lijken snijden..
idd, toen ie die klomp zo op dat dienblad zette had ik even iets van "half uurtje op 220 graden in de grill".. hmz...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:15 schreef SunChaser het volgende:
Hokjesdenken is inderdaad veel makkelijker, das waar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gaat heen met je smiley. Het is gewoon vreemde TV voor een commerciele omroep als Talpa op een zaterdagavond.
Wat de neuk heeft dit nou weer met hokjesdenken te maken? Hou toch op..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hokjesdenken is inderdaad veel makkelijker, das waar.
Ja, inderdaad, daar is de hele inrichting van de commerciele omroepen op gericht...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hokjesdenken is inderdaad veel makkelijker, das waar.
Volgens mij las ik ergens dat jij t programma niet hebt gekeken dus ik vraag me af wat je hier doet? t Is nu wel duidelijk dat je t er niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dit nou weer met hokjesdenken te maken? Hou toch op..
Nou dat valt ook wel allemaal mee. Zo denk ik niet dat de 8ste re-run van the A Team op SBS6 als doel heeft geld op te brengen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:29 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, daar is de hele inrichting van de commerciele omroepen op gericht...
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat jij t programma niet hebt gekeken dus ik vraag me af wat je hier doet? t Is nu wel duidelijk dat je t er niet mee eens bent.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:32 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
My bad.
Het is ook een discussieforum maar als je het programma niet hebt gezien kan je ook niet oordelen over de inhoud van het programma en je kan ook geen mening vormen over wat er is uitgezonden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:32 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat dit een discussieforum was.
My bad.
Nee, dat is tijdsopvulling omdat er op dinsdagmiddag om half 5 alleen een verdwaald kind / huisvrouw de tv aan heeft. Lekker goedkoop. Dit is een stuk beter bekeken zendtijd over het algemeen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:31 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dat valt ook wel allemaal mee. Zo denk ik niet dat de 8ste re-run van the A Team op SBS6 als doel heeft geld op te brengen.
Je kan ook gewoon testbeeld uitzenden, dat is nóg goedkoper. Ik snap je afkeer echt niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, dat is tijdsopvulling omdat er op dinsdagmiddag om half 5 alleen een verdwaald kind / huisvrouw de tv aan heeft. Lekker goedkoop. Dit is een stuk beter bekeken zendtijd over het algemeen.
Ben het volkomen met je eens. Je hoeft er niet naar te kijken als je het niet wilt zien. Er zijn zoveel andere zenders en andere programma's op tv.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:38 schreef Chevalric het volgende:
Ik snap alle ophef hier niet echt, het programma werd redelijk sober gebracht en had duidelijk tot doel om mensen iets bij te brengen. En zoals hier al meer gezegd is, op medische opleidingen gebeurt dit allemaal net zo goed, en daar worden exact dezelfde soort lijken voor gebruikt (dus gedoneerd aan de medische wetenschap, of lichamen die niet opgeeist zijn, etc.)
Het is niet alsof die man daar met een sensationeel enthousiasme a la Steve Irwin vanalles stond te vertellen. Al moet ik zeggen dat het uiterlijk en accent van de beste man wel een beetje rare associaties opwekte
Ik vond 't in ieder geval erg interessant om te zien.
Als die mensen tijdens hun leven expliciet toestemming hebben gegeven om op tv te worden gevierendeeld voor ons aller vermaak, dan is dat wat mij betreft prima. Maar dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je mijn punt van kritiek niet begrijpt. Zoals ik al zei gaat het om de intentie. Dit is niet een docent die een lichaam ontleedt voor een zaal studenten, het is een amusementsprogramma. Als je op tv laat zien hoe een penis voor een 'live' publiek wordt opengesneden weet je dat daarop heftig wordt gereageerd. Als Discovery dit zou hebben uitgezonden, had dat ook gegolden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik ben het niet met je eens. Ik ben van mening dat als Discovery dit programma had uitgezonden, mensen dit hadden gezien als een leerzame documentaire. En nee het was inderdaad geen docent die lichamen ontleden maar wel een pathaloog anatoom.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:41 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Als die mensen tijdens hun leven expliciet toestemming hebben gegeven om op tv te worden gevierendeeld voor ons aller vermaak, dan is dat wat mij betreft prima. Maar dat betwijfel ik.
[..]
Nee, ik denk dat je mijn punt van kritiek niet begrijpt. Zoals ik al zei gaat het om de intentie. Dit is niet een docent die een lichaam ontleedt voor een zaal studenten, het is een amusementsprogramma. Als je op tv laat zien hoe een penis voor een 'live' publiek wordt opengesneden weet je dat daarop heftig wordt gereageerd. Als Discovery dit zou hebben uitgezonden, had dat ook gegolden.
Zo dat is heel wijs!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:47 schreef arneaux het volgende:
t Probleem in deze discussie is dat de tegenstanders met ethische punten komen waarbij de voorstanders alleen met praktische punten komen. Daarom denk ik dat we kunnen stellen dat we geen gulden middenweg zullen vinden.
Nou is dat niet even wijs gesproken.
Que?quote:Op zondag 7 januari 2007 00:11 schreef Chevalric het volgende:
op www.tien.tv kun je het nog een keer kijken
Nee, dit waren al 4 uitzending in 1.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:10 schreef kassenbouwer het volgende:
Het was echt geweldig. We hebben met een paar vrienden gezellig met bier zitten kijken. Kregen ook op hetzelfde moment ontzettende jeuk in de schaamstreek
Komen er nog meer uitzendingen?
leuk woordgebruik, wie opent....quote:Op zondag 7 januari 2007 00:27 schreef SunChaser het volgende:
Wie opent een deel 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |