quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef haaahaha het volgende:
Precies. Het is trouwens wel een hoofdletter F. De rest zijn kleine letters, kortom, Fok!.
quote:Geschiedenis
Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief wordt gelegd door Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep doet. De naam wordt vervolgens snel gekozen; FOK!, een verbastering van het woord fuck.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:03 schreef haaahaha het volgende:
Ook in die wiki staat het verkeerd geschreven. De oorspronkelijke schrijfwijze is Fok!
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:07 schreef haaahaha het volgende:
Een F. De rest is een o en een k. Plus een !. Fok! dus.
quote:Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
In een ver donker verleden was het iets van Fok Op Kids ofzo, toch?![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:46 schreef Danny het volgende:
[..]
Van niks. het is een verbastering van FUCK!
Ooit (voor de site bestond) dacht ik dat het lollig zou zijn als het een afkorting zou zijn. Friends On Keyboards kwam voorbij, evenals Flikker Op, Klootzak en Fokked Op Kids. Allen verdwenen snel in de vuilnisbak en uiteindelijk koos ik ervoor om het gewoon bij FOK! te houden.
In sommige gevallen worden er inderdaad uitzonderingen gemaakt. Zoals bij het logo waarbij afgeweken wordt van de officiele schrijfwijze Fok!.quote:
Hej, daar is ROFLMAOWPIMP ook weerquote:Op zondag 7 januari 2007 11:18 schreef haaahaha het volgende:
[..]
In sommige gevallen worden er inderdaad uitzonderingen gemaakt. Zoals bij het logo waarbij afgeweken wordt van de officiele schrijfwijze Fok!.
Mwoah,gezien sommige ONZ-topics lijkt Freaks On Keyboards me een betere benaming.quote:Op zondag 7 januari 2007 13:58 schreef Jonathon het volgende:
Friends On Keyboards vind ik idd wel een hele goede.....
Nee het fOk! Zo is het altijd al geweest En nu niet meer bijdehand doenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:22 schreef haaahaha het volgende:
Fok!
ik vind eigenlijk ook dat een ander had moeten winnen, maar ja, wat doe je eraan?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Misanthropist het volgende:
ik ben het er niet mee eens!
Graag gedaanquote:Op zondag 7 januari 2007 15:36 schreef Bakkioli het volgende:
Ik ben blij dat jullie allemaal ontopic blijven!
de touwtjes uit handen geven op je eigen site?quote:Op zondag 7 januari 2007 15:23 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk ook dat een ander had moeten winnen, maar ja, wat doe je eraan?
Herstel die fout meteen en verander zijn naam in de DBquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |