abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 16:47:31 #76
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45147197
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef Gwennert het volgende:
... heb vandaag voor ukkie gezongen... hoort tie wel niet, maar ik werd er zelf rustiger van...
Je ukkie zal het vast wel gemerkt hebben. Het klinkt wel hoopvol dat je geen krampen hebt en verder niets meer bent verloren. Veel sterkte met de onzekerheid Gwennert!
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 8 januari 2007 @ 16:49:37 #77
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45147278
Hoi allemaal,

Ik kom me na vanochtend een erg beweeglijke blobbie op de echo te hebben gezien aanmelden in het topic.. 11 weken zwanger inmiddels! (De uitgerekende datum is 28 Juli)

Ik heb ruim 2.5 jaar terug wat meegepost in Wachten op het 2e streepje en toen dat streepje nooit verscheen maar in de lurkstand overgegaan. En nu ben ik (na een windei/blighted ovum zwangerschap in de zomer en na één ronde Clomid) dan eindelijk echt zwanger! Hoera.. hoera!

Sinds de zomer zit ik dus eigenlijk pas in de medische wereld, terwijl we toen al ruim 2 jaar bezig waren (maar ik had tot die tijd ook niet de wens om gelijk in de MM te duiken trouwens). Nu vertelde de gyn me vanochtend dat ik naar het normale traject van verloskundige enzo ga en eigenlijk zie ik er stiekem een beetje tegenop, gewoon omdat ik inmiddels zo aan hem gewend ben en ik me zo op me gemak voel bij hem. Hij is zakelijk en lief tegelijk. Ik weet heus wel dat de meeste verloskundigen gewoon wel erg professioneel zijn enzo, maar toch heb ik het idee dat het dan opeens allemaal zo 'fluffy' gaat worden en ik dus eigenlijk liever een man als verloskundige zou hebben. Is dit herkenbaar voor iemand?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 8 januari 2007 @ 17:02:56 #78
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45147752
Allereerst gefeliciteerd!!
Het is enigszins herkenbaar, ik zat eerst bij een vkpraktijk, maar ik verhuisde en hier doen de huisartsen het allemaal. En ik had een man, hij nam echt de tijd voor me, dat miste ik bij de vk. Bij de vk was het echt: rap rap rap! Binnen tien minuten stond je weer buiten, soort van lopende band. Heel onpersoonlijk.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 8 januari 2007 @ 17:06:58 #79
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45147907
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef oYo het volgende:
Andrea, al wat gerommel? Jij bent aan de beurt!
Slaapmeisje nog alles okay?
Nikky is gepland, eigenlijk minder leuk voor de neutrale toeschouwer. Maar alles gaat verder wel okay toch?
Ik heb nog niets gehoord van Andrea, ze zou me smsen als er wat gebeurde. Op MSN is ze trouwens ook niet.

Gwennert, wat schrikken zeg... sterkte en hopelijk is het niets.

Jellyrose, van harte gefeliciteerd!!

Edit: het is allemaal rustig bij Andrea.... heb net met dr gesmst.

Wat Catootje betreft: laatste post 33 dagen, 4 uur geleden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Diaan73 op 08-01-2007 17:22:31 ]
Make love, not war ☮
pi_45148156
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef dutchie het volgende:
Iemand nog iets van Catootje gehoord in de tussentijd?
Laatst vroeg iemand er ook al naar, maar volgens mij is Catootje niet meer langs geweest!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 8 januari 2007 @ 17:20:03 #81
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45148408
Jellyrose van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat van die overstap van de medische molen naar "normaal zwangere herken ik wel. Niet zozeer dat ik moeite had met andere mensen aan mijn lijf, maar wel met het feit dat ik veel minder controles krijg. Door de overstimulatie van de eierstokken zaten we de eerste 10 weken van mijn zwangerschap om de dag in het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken. Toen dat gevaar eenmaal geweken was werden we daar ontslagen en overgedragen aan een verloskundige waarbij we een keer in de 4/5 weken langs mochten komen voor een korte check. Dat was even wennen. Mannen zijn over het algemeen wel voorzichtiger heb ik gemerkt in de tijd dat ik veel inwendige echo's kreeg. De vrouwelijke artsen rossen die echostaaf van links naar rechts, terwijl de mannelijke artsen iets omzichtiger te werk gingen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 8 januari 2007 @ 17:31:08 #82
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45148816
Bwahahhaha.. inderdaad.. dat rossen is heel herkenbaar Slaapmeisje!

Ik heb er ook een soort theorie over.. omdat mannen eigenlijk geen idee hebben over wat je voelt en hoe je iets voelt zijn ze eigenlijk veel voorzichtiger en 'aardiger' dan vrouwen. Ten tijde van mijn miskraam waren het ook alleen de vrouwelijke gynaecologen en zusters die tegen me zeiden: "ah joh vervelend, maar je weet nu in ieder geval dat je zwanger KAN worden!" en "Je bent nog zo jong!" Net alsof ik dat op dat moment wilde horen.. alsof er op dat moment ook maar IETS positief aan de hele situatie was. Zeg dan gewoon niets ofzo. Vanaf toen wilde ik ook echt alleen maar bij de mannelijke gyn op bezoek, die gewoon "Wat vervelend, het spijt me dat dit is gebeurd" zei

Ik hoop dat mijn toekomstige VK gewoon een nuchtere vrouw is, die niet te t(r)uttig is (ik kan het niet helpen, die indruk heb ik gewoon van de VK) maar ook niet alleen maar zakelijk met me praat.
(Ik kan me trouwens nog herinneren dat jij toentertijd ook al meepostte in Wachten op.. en nu al bijna klaar voor de bevalling!!! )
Red de zeehond!
pi_45149384
Jellyrose welkom en gefeliciteerd!
Het zal wel wennen zijn voor je om ineens minder controles te hebben (waarschijnlijk dan.)
Ik heb alleen maar vrouwelijke VK. Ze zijn natuurlijk allemaal anders maar geen van al t(r)uttig.
Ze zijn in de eerste plaats zakelijk maar daarnaast ook gemoedelijk, gemeend dan wel. De een wat meer dan de ander.
Het zal bij elke VK wel anders zijn en er zullen er natuurlijk ook tussen zitten die wel truttig zijn of juist alleen maar zakelijk.
pi_45150167
gefeliciteerd!!!
pi_45150547
Jellyrose, van harte ! Wat een geweldog nieuws moet dat zijn, na zo;n lange tijd ! Helemaal top !
Gwennert, ook hier wat bloedverlies in week 8, net voor de eerste echo. Totale stress. Eenmaal daar bleek als snel dat het er 2 waren....2 lingen in the family ????

Heb net chip ding van digitale camera in diskette gleuf gedaan, nu is chip weg . Eens kijken hoe ik dat ga opbiechten vanavond.
  maandag 8 januari 2007 @ 19:04:28 #86
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45152006
quote:
Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb nog niets gehoord van Andrea, ze zou me smsen als er wat gebeurde. Op MSN is ze trouwens ook niet.

Gwennert, wat schrikken zeg... sterkte en hopelijk is het niets.

Jellyrose, van harte gefeliciteerd!!

Edit: het is allemaal rustig bij Andrea.... heb net met dr gesmst.

Wat Catootje betreft: laatste post 33 dagen, 4 uur geleden.
Jellyrose van harte!

Diaan, misschien is Andrea wel aan het puffen...

Vreemd dat Catootje niet meer post. Misschien verplichte rust op bed?
Ze had toch ook fokvrienden IRL? Geen nieuws via hen?
  maandag 8 januari 2007 @ 19:13:50 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45152417
Jellyrose, gefeliciteerd!
  Jubileum moderator maandag 8 januari 2007 @ 19:43:42 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45153647
Jellyrose gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 8 januari 2007 @ 20:02:11 #89
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45154417
Bedankt allemaal
Red de zeehond!
  maandag 8 januari 2007 @ 20:22:26 #90
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45155299
Van harte gefeliciteerd jellyrose
Geniet ervan!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 8 januari 2007 @ 20:27:19 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45155524
Jellyrose, van harte! Geniet ervan!
Ik vond de overstap van gyn naar verloskundige niet erg. Heb wel een voorkeur voor mannen in dat werk. Direct, geen valse "ik begrijp dat het niet prettig is". En mijn ervaring is inderdaad ook dat ze voorzichtiger zijn. Succes, je treft vast een hele lieve nuchtere!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45155547
jellyrose van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 8 januari 2007 @ 20:33:21 #93
114177 Diaan73
pi_45155782
quote:
Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef oYo het volgende:

[..]

Jellyrose van harte!

Diaan, misschien is Andrea wel aan het puffen...

Vreemd dat Catootje niet meer post. Misschien verplichte rust op bed?
Ze had toch ook fokvrienden IRL? Geen nieuws via hen?
oYo zie mijn edit, ik heb gesmst met Andrea en alles is rustig... zodra er wat nieuws is, gaat ze me smsen en zal ik jullie op de hoogte houden.
Make love, not war ☮
  maandag 8 januari 2007 @ 20:51:03 #94
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45156695
Als ze maar weet dat ze bovenaan de lijst staat
  maandag 8 januari 2007 @ 20:52:48 #95
114177 Diaan73
pi_45156776
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef oYo het volgende:
Als ze maar weet dat ze bovenaan de lijst staat
Volgens mij weet ze dat wel ze had vandaag een beetje pesthumeur vandaar niet op Fok en ze wil dat de bevalling snel gaat gebeuren.
Make love, not war ☮
pi_45156945
Gefeliciteerd Jellyrose
  maandag 8 januari 2007 @ 21:18:37 #97
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45158062
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Heb net chip ding van digitale camera in diskette gleuf gedaan, nu is chip weg . Eens kijken hoe ik dat ga opbiechten vanavond.
Zeker niet goed gekeken...? En hoe reageerde je lief?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45158350
Jellyrose van harte met je zwangerschap.

Vanmiddag in het zkhs geweest. Allereest moest ik voor een echo en de baby lag gelukkig niet meer in een stuit. Het was uit zich zelf nog gedraaid. Nu maar hopen dat het zo blijft. Na de echo moest ik nog naar de gynaecloog, die afspraak hebben we afgezegt omdat het niet meer nodig was.
Ben helemaal opgelucht.
pi_45158478
Ka-stone dat is mooi zeg en nu hopen dat het zo blijft inderdaad!
Hoe is het nu met je schimmel, ben je er helemaal van af?
pi_45158541
Gefeliciteerd Jellyrose!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')