quote:Op maandag 8 januari 2007 16:43 schreef Gwennert het volgende:
... heb vandaag voor ukkie gezongen... hoort tie wel niet, maar ik werd er zelf rustiger van...
Ik heb nog niets gehoord van Andrea, ze zou me smsen als er wat gebeurde. Op MSN is ze trouwens ook niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef oYo het volgende:
Andrea, al wat gerommel? Jij bent aan de beurt!
Slaapmeisje nog alles okay?
Nikky is gepland, eigenlijk minder leuk voor de neutrale toeschouwer.Maar alles gaat verder wel okay toch?
Laatst vroeg iemand er ook al naar, maar volgens mij is Catootje niet meer langs geweest!quote:Op zondag 7 januari 2007 20:51 schreef dutchie het volgende:
Iemand nog iets van Catootje gehoord in de tussentijd?
Jellyrose van harte!quote:Op maandag 8 januari 2007 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord van Andrea, ze zou me smsen als er wat gebeurde. Op MSN is ze trouwens ook niet.
Gwennert, wat schrikken zeg... sterkte en hopelijk is het niets.
Jellyrose, van harte gefeliciteerd!!![]()
Edit: het is allemaal rustig bij Andrea.... heb net met dr gesmst.
Wat Catootje betreft: laatste post 33 dagen, 4 uur geleden.
oYo zie mijn edit, ik heb gesmst met Andrea en alles is rustig... zodra er wat nieuws is, gaat ze me smsen en zal ik jullie op de hoogte houden.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:04 schreef oYo het volgende:
[..]
Jellyrose van harte!
Diaan, misschien is Andrea wel aan het puffen...
Vreemd dat Catootje niet meer post. Misschien verplichte rust op bed?
Ze had toch ook fokvrienden IRL? Geen nieuws via hen?
Volgens mij weet ze dat welquote:Op maandag 8 januari 2007 20:51 schreef oYo het volgende:
Als ze maar weet dat ze bovenaan de lijst staat
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb net chip ding van digitale camera in diskette gleuf gedaan, nu is chip weg. Eens kijken hoe ik dat ga opbiechten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |