Als zij de mol is dan is het wel erg domquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:48 schreef Suuz_ het volgende:
Nadja doet super irritant! Ze zit volgens mij gewoon te kloten en is de mol niet.
Als ze wel de mol is dan is het een slechte irritante mol!
dat zeg ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als zij de mol is dan is het wel erg dom![]()
trieste opmerkingquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets te snel beneden is
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:57 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat zij iets te snel beneden is
Nee Feyenoord-hooligans zijn moeders mooiste.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:09 schreef Vakkie_W het volgende:
EvaVies mens. Helemaal net dat shot met die pukkel op der neus
Ze lijkt me geen geboren actrice.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef borisz het volgende:
zijn die tranen echt?
Ze had het tegen Jezus, toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"thank you so mutsj, thank you so mutsj, thank you so mutsj"
Bedoel je dit niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:16 schreef Hapertje het volgende:
Eva is een mol... het kan niet anders!
daar heb ik ook op gelet was idd menno en Alexquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef evert het volgende:
van wie zat in het voorstukje een fragment dat we al gezien hebben? Menno en Alex
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Neeee!
Alle tofferds gaan eruit..
Nadja.. Wazig mens. Als mol erg slecht, als gewone kandidaat enorm suf.
![]()
Gespreid en veel hadden Renate volgens mij dusssquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:21 schreef Suuz_ het volgende:
Hebben we kunnen zien of horen wie liesbeth als mol had?
Op Nadja en Renate lukt het toch wel nog?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:23 schreef Remzz het volgende:
Ja hoor Liesbeth eruit![]()
Voor de mooie vrouwen hoef je neit meer te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |