Hier was de markt ook vroeg klaar. Dat heerlijke geluid van storm ookquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:08 schreef snellejelle het volgende:
Er was hier markt maar de marktkoopmannen zijn allemaal op weggewaaid
leuk hoor storm
Al iets gevonden ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:16 schreef XL het volgende:
[..]
Hier was de markt ook vroeg klaar. Dat heerlijke geluid van storm ook![]()
Gelukkig ga ik snel weer richting zee verhuizen, voor echte storm!
morgen kijkenquote:
[14:39] XL: deze is voor mij te moeilijk M|TTquote:
Dankje! Vreugdevolle dag!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef zjroentje het volgende:
Nog gefeliciteerd met Guantanamo, pfaf!
Heeft 'tie nog naalden?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef zjroentje het volgende:
Juist. We hebben de kerstboom speciaal nog wat daagjes laten staan hiervoor.![]()
Het is een neppert van 25 cm hoog.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met je vriendin?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef zjroentje het volgende:
Bordeelrood overigens.
zjroentje!
Still going strong!quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef XL het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je vriendin? [afbeelding]
Mirriquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:45 schreef Mirri het volgende:
Even een vraag. Ik heb gisteren een nieuwe versie van internet explorer geinstalleerd, en ineens is Fok veranderd. De lettertype dan vooral, van de posts en van de titels, alles. Heeft Fok dat heel toevallig gisteren ook gedaan of is komt het door mijn nieuwe internet explorer 7.0?
Gefeliciteerd Vulturequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:Ben ik ook even voor de visite mijn verjaardag mee komt vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |