Je begrijpt me niet goed. Ik heb het niet over individuen maar over een cultuur.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:01 schreef Mishu het volgende:
Ben je preuts als je makkelijk over seks en alles praat maar anale seks niet lekker vind? Kom op zeg. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij preuts bent omdat je mijn kots niet wilt opeten. Want dat vind ik zo geil ofzo.
je vergeet optie 3: ze liegenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef vanKampen het volgende:
Als je hier de forums leest lijkt het wel of alle mannen aan de lopende band hun vrouw of vriendin anaal uitwonen.
Nu kan dat aan twee dingen liggen:
- of ik ontmoet de verkeerde vrouwen
- of mannen die op FOK! actief zijn hebben gewoon ontzettende anaal-lovende vrouwen.
Graag hoor ik van jullie hoe je je vrouw / vriendin overtuigd om aan anale sex te beginnen?
En van de vrouwen hoor ik natuurlijk graag hoe ze er op reageren, en zijn het altijd de mannen die er over beginnen, of zijn er vrouwen die bij hun man / vriend smeken om in de kont te worden geneukt?
Is het daarom niet juist goed dat we met de tijd ''preutser'' zijn geworden, tenminste als je het gaat hebben over pedoseksualiteitquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Precies. En dat bedoel ik met die preutsheid. Toen was pederastie heel normaal, terwijl we een pederast (of pedoseksueel) tegenwoordig de cel in stoppen. Alles is relatief, vooral qua moraal.
Dat antwoord is aan jou. Ik heb hier geen mening over gegeven en vind dat ook niet nodig omdat het in dezen irrelevant is. Wel is het een gegeven dat wat als "beter" wordt beschouwd ook maatschappelijk bepaald is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:53 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Is het daarom niet juist goed dat we met de tijd ''preutser'' zijn geworden, tenminste als je het gaat hebben over pedoseksualiteit
Lees het topic nog eens goed door zou ik zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef Mishu het volgende:
Correctie: er zitten hier alleen mannen die het willen. De vrouwen op dit forum willen het niet. Conclusie de vriendinnen van de mannelijke forummers zitten niet op fok.
dit dus. anaalquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik doe niet aan anaal. Dat "kanaal" is voor andere doeleinden geschikt..
Ook niet vroeger als je koorts had en je temperatuur gemeten werd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 02:44 schreef Friek_ het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een willekeurig object in m'n anus gestopt, dus helaas kan ik mijn ervaring nog niet delen.Maar goed, ik sta er wel open voor, ben wel benieuwd hoe zo'n prostaatstimulatie voelt. Als ik Spuiten en Slikken mag geloven mis ik heel wat, dus tsja, waarom niet? Die homostempel die erop ligt boeit me niet veel.
Die hygienische redenen om niet anaal te doen vind ik nogal flauw. Bij elk seksueel contact loop je gezondheidsrisico's wanneer je het onveilig (lees: zonder condoom) doet (onwaarneembare SOA's bijv.). Ik neem aan dat iedereen toch wel een beetje experimenteerdrang heeft. Ik wel iig.
Dus jij kiest er als vrouw zijnde liever voor om je man/vriend anaal te bevredigen met een voorwerp, dan dat je zelf genomen wordt? Volgens mij klopt er dan ook iets niet.. Ik wordt er namelijk niet echt opgewonden van als ik mijn vriend zichzelf anaal zie bevredigen, laat staan dat ik hem een dildo in zn kont moet stoppen.. krijg dan hele andere beelden voor mequote:Op vrijdag 18 maart 2011 00:53 schreef NaughtyBuns het volgende:
Been there done that and it ain't my thing. Ik doe bijna alles (geen poepseks, dieren, kinderen maar dat spreekt voor zich) maar anaal vind ik echt niet bijzonder. Als ik mag kiezen tussen vaginaal en anaal ja dan is die keuze snel beslist. En als een man anaal wil worden genomen heb ik daar totaal geen probleem mee. Geef liever dan dat ik t ontvang en bij mannen begrijp ik t als ze anaal willen want prostaat wordt gestimuleerd.
Er kunnen ook klappen op. Lekker geluidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:12 schreef Mishu het volgende:
Mijn bips mag hij lekker van afblijven. Er hoeven niet overal vingertjes in.
Het gaat haar waarschijnlijk meer om het feit dat ze het leuk vindt om haar vriend/man te plezieren.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:23 schreef Honey-Lips het volgende:
[..]
Dus jij kiest er als vrouw zijnde liever voor om je man/vriend anaal te bevredigen met een voorwerp, dan dat je zelf genomen wordt? Volgens mij klopt er dan ook iets niet.. Ik wordt er namelijk niet echt opgewonden van als ik mijn vriend zichzelf anaal zie bevredigen, laat staan dat ik hem een dildo in zn kont moet stoppen.. krijg dan hele andere beelden voor meAparte mensen zijn er..
Nou sorry, maar mijn vriend vind dat dus niet bevredigend.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:37 schreef lennd het volgende:
[..]
Het gaat haar waarschijnlijk meer om het feit dat ze het leuk vindt om haar vriend/man te plezieren.
Er zijn zat hetero mannen die wel van anale stimulatie op verschillende manieren houden.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Honey-Lips het volgende:
[..]
Nou sorry, maar mijn vriend vind dat dus niet bevredigend.
De meeste hetro mannen niet, toch? Of ben ik nog niet op de hoogte?![]()
Ik plezier mijn vent wel op een andere manier ipv hem anaal te nemen met een voorbind dildo..
Maar ach, voor iedere wat wils he?
Dat komt meer voor uit angst, homofobie en omdat het niet hoort, dan dat ze het hebben geprobeerd en het niet lekker vondenquote:Op maandag 21 maart 2011 22:03 schreef Honey-Lips het volgende:
[..]
Nou sorry, maar mijn vriend vind dat dus niet bevredigend.
De meeste hetro mannen niet, toch? Of ben ik nog niet op de hoogte?![]()
Ik plezier mijn vent wel op een andere manier ipv hem anaal te nemen met een voorbind dildo..
Maar ach, voor iedere wat wils he?
Misschien wel gewoon omdat ze het ook onnatuurlijk vinden, of smerig, of whatever.quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Er zijn zat hetero mannen die wel van anale stimulatie op verschillende manieren houden.
Dat is geen homo-ding, het is gewoon een extra mogelijkheid bij de seks die voor ieder die dat ziet zitten geschikt is.
Gelukkig zijn niet alle mannen zo dom homofoob dat ze dat soort dingen al bij voorbaat opzij schuiven alleen omdat dat homo zou zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |