abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 februari 2007 @ 20:00:52 #81
97111 ukga
Siewosie baas
pi_45983109
quote:
Op zondag 4 februari 2007 19:54 schreef Robert1981 het volgende:
Gelukkig heb ik nergens last van
hee een deja vu?

pi_45983457
Je kan kijken hoe ze reageert als je haar vingert en wrijft/aait over haar kontgat..
Als ze het toelaat/harder kreunt of je merkt in elk geval dat ze het lekker vind kan je je vinger er eens in steken..
Als een vrouw niet wil.. Gaat het niet lukken ook.. Ze moet echt bloedgeil zijn als je het voor de eerste keer probeert.. Dan ontspant ze zich beter..

En ja.. Het is er niet voor bedoeld.. Maar ach veel dingen worden gebruikt voor iets anders dan waar het bedoeld voor is..

Ik vind het lekker..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 5 februari 2007 @ 07:47:21 #83
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_45998322
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zie je, het interesseert ze ook gewoon geen reet...
Jou gelukkig nog wel!
  maandag 5 februari 2007 @ 11:06:14 #84
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_46001293
quote:
Op zondag 4 februari 2007 20:09 schreef Tally het volgende:
Je kan kijken hoe ze reageert als je haar vingert en wrijft/aait over haar kontgat..
Als ze het toelaat/harder kreunt of je merkt in elk geval dat ze het lekker vind kan je je vinger er eens in steken..
Als een vrouw niet wil.. Gaat het niet lukken ook.. Ze moet echt bloedgeil zijn als je het voor de eerste keer probeert.. Dan ontspant ze zich beter..

En ja.. Het is er niet voor bedoeld.. Maar ach veel dingen worden gebruikt voor iets anders dan waar het bedoeld voor is..

Ik vind het lekker..
werkt idd beste zo,zeker voor 1e keer
en als ze het lekker vinden wille ze aleen maar vaker(as ze bloedjegeil zijn)
das mijn ervaring ermee...
rustig opbouwen en zeker niet pushen...dan zal het je nooit gaan lukken
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_46002594
Vrouwen die niet van anaal houden, hebben het over het algemeen nog nooit geprobeerd. Er wordt toch van jongs af aan al gepredikt door ouders en omgeving dat de anus puur is voor die grote boodschap en voor de rest 'bah'. Dat nemen die dames dus ook mee.

Hoe krijg je haar zover? Gewoon even beetje strelen enzo voorzichtig, misschien op een gegeven moment een vingertje erin en voor je het weet vinden ze het opeens lekker. Je moet haar gewoon over dat 'bah'-syndroom krijgen.
Verbaal terrorist
pi_46036730
Two in the pink, one in the stink. !
пусть всегда будет солнце
pi_46044398
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:06 schreef Eamon het volgende:

[..]

zal er een stuk beter uitzien dan de gemiddelde wedstrijd van ajax
of een "training" van Ado
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_46067099
quote:
Op maandag 5 februari 2007 11:56 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Vrouwen die niet van anaal houden, hebben het over het algemeen nog nooit geprobeerd. Er wordt toch van jongs af aan al gepredikt door ouders en omgeving dat de anus puur is voor die grote boodschap en voor de rest 'bah'. Dat nemen die dames dus ook mee.

Hoe krijg je haar zover? Gewoon even beetje strelen enzo voorzichtig, misschien op een gegeven moment een vingertje erin en voor je het weet vinden ze het opeens lekker. Je moet haar gewoon over dat 'bah'-syndroom krijgen.
FOUT

Ik ben qua seks heel openminded (heb al meerdere trio's gehad e.d) maar mij krijg je nooit meer aan anaal. Ik heb het nu 6 keer gedaan en met twee verschillende partners, en óf ik vond er niks aan, óf het deed pijn.
Taboe's heb ik qua seks bijna niet, en het heeft voor mij niks met 'bah' te maken dat ik geen anale seks wil. Ik vind het gewoon niet lekker en ook niet leuk.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46067164
Tja ik probeer het ook al tijden, maar krijg altijd de reactie; dat doen we nog wel eens. Ik heb al twee jaar op mijn verjaardag stille hoop... maar nee
Misschien in de huwelijksnacht dan of zo...
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:35:50 #90
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_46067497
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wil en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.

Ook snap ik niet waarom veel mannen het zo vanzelfsprekend vinden dat een vruow zich anaal laat nemen. Mannen vinden het toch ook niet normaal als een vruow een vinger in hun anus wil stoppen?

[ Bericht 0% gewijzigd door BB_Koning op 07-02-2007 10:54:31 ]
bb_koning.hyves.nl
pi_46067529
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:35 schreef BB_Koning het volgende:
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wilt en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.

Ook snap ik niet waarom veel mannen het zo vanzelfsprekend vinden dat een vruow zich anaal laat nemen. Mannen vinden het toch ook niet normaal als een vruow een vinger in hun anus wil stoppen?
bij vrouwen is dat totaal anders
пусть всегда будет солнце
pi_46067608
quote:
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wilt en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.

Er staat toch 'partner', het kan er dus ook over gaan hoe een vrouw het voor elkaar krijgt een vinger bij d'r vent naar binnen te werken
pi_46067632
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

FOUT

Ik ben qua seks heel openminded (heb al meerdere trio's gehad e.d) maar mij krijg je nooit meer aan anaal. Ik heb het nu 6 keer gedaan en met twee verschillende partners, en óf ik vond er niks aan, óf het deed pijn.
Taboe's heb ik qua seks bijna niet, en het heeft voor mij niks met 'bah' te maken dat ik geen anale seks wil. Ik vind het gewoon niet lekker en ook niet leuk.
Dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.

Meestal zijn het toch echt die miepjes die niets gewend zijn.
Verbaal terrorist
pi_46067636
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef 911GT2 het volgende:
Tja ik probeer het ook al tijden, maar krijg altijd de reactie; dat doen we nog wel eens. Ik heb al twee jaar op mijn verjaardag stille hoop... maar nee
Misschien in de huwelijksnacht dan of zo...
pi_46067889
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Dan ben jij de uitzondering die de regel bevestigd.

Meestal zijn het toch echt die miepjes die niets gewend zijn.
Ach, momenteel zijn we het wel aan het proberen. Tenminste, we zijn gewoon de maat dildo daarvoor aan het verschuiven tot het formaat van mijn liefje, om te wennen zegmaar. Misschien is het daarna wel leuk Ik sta er echt wel voor open, dus we proberen het op die manier. Maar als ik dat ook niet leuk vind ben ik er wel klaar mee.
There is nothing left to prove
No use deny this simple truth
Can’t find the reason to keep holding on
Now that the love is gone
pi_46068049
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:

[..]

Ach, momenteel zijn we het wel aan het proberen. Tenminste, we zijn gewoon de maat dildo daarvoor aan het verschuiven tot het formaat van mijn liefje, om te wennen zegmaar. Misschien is het daarna wel leuk Ik sta er echt wel voor open, dus we proberen het op die manier. Maar als ik dat ook niet leuk vind ben ik er wel klaar mee.
Deze reactie hoor ik inderdaad vaker, alhoewel ik wel meegemaakt heb dat ze het Soms wel lekker vinden, vooral het klaarkomen en flink diep en hard anaal genomen te worden schijnt nogal een vreemde doch lekkere ervaring te zijn.
pi_46076559
quote:
Ik vind de titel echt denigrerend overkomen. Het lijtk alsof de partner niet wil en de man manieren zoekt om haar te 'dwingen'.
Beetje ongelukkige woordkeuze.
quote:
Eigenlijk wel.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46077330
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Beetje ongelukkige woordkeuze.
[..]

Eigenlijk wel.
Mee eens!
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:03:12 #99
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_46079065
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:45 schreef vanKampen het volgende:
Graag hoor ik van jullie hoe je je vrouw / vriendin overtuigd om aan anale sex te beginnen?
dat snap ik niet!!! als ze nie wil dan wil ze nie ,, als hij nie wil dan wil tie nie
niet zeike en vooral nie dwingen
dat vind ik zo vreselijk!!!!
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_46101324
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:03 schreef Chulaa het volgende:

[..]

dat snap ik niet!!! als ze nie wil dan wil ze nie ,, als hij nie wil dan wil tie nie
niet zeike en vooral nie dwingen
dat vind ik zo vreselijk!!!!
Tussen stimuleren, zeiken en dwingen zitten hele werelden aan verschil.

Ik neem nooit zomaar genoegen met 'geen zin in'.

Ik bedoel, als je vandaag geen zin hebt om eten te koken, betekent dat toch ook niet dat ik de rest van m'n leven maar voor m'n eigen vreten zorg? Snep?
pi_46102336
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik bedoel, als je vandaag geen zin hebt om eten te koken, betekent dat toch ook niet dat ik de rest van m'n leven maar voor m'n eigen vreten zorg? Snep?
goed punt. Echter als ze op dat moment aangeeft dat ze geen zin heeft zou ik daar wel genoegen mee nemen ... Volgende keer beter! Maar dus nog wel een keer proberen!
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:58:04 #102
106955 BB_Koning
pi_46106854
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Iets 'onnatuurlijks' als een pik in je reet douwen zie jij gelijk aan eten koken?
bb_koning.hyves.nl
pi_46108143
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:58 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Iets 'onnatuurlijks' als een pik in je reet douwen zie jij gelijk aan eten koken?
Hoe haal ik argumenten onderuit door onzin te verkopen.

Het gaat om het "geen zin hebben in" Dan boeit het toch niks of het nu iets "natuurlijks" is of niet.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_46108155
Iedereen zou het eens moeten proberen. Zorgen dat je allebei op je gemak bent en jezelf kan zijn.
Ik ben er helemaal weg van. Ik heb er het beste orgasme ooit mee gehad. En ik ben trouwens superschoon, nog nooit iets bruins naar buiten gekomen. Das allemaal zo'n onzin.
Maar mijn nieuwe vriendje nog niet gevraagd. Het is en blijft wel iets speciaals wat komt als de tijd daar is.
pi_46108318
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Snap niet waarom mensen opgewonden raken van het anaal nemen. Bah moet er niet aan denken om een vrouw in haar poepgaatje te nemen, en wanneer je hem eruit haalt al die stront aan je sjaakie te zien.
Kans dat er stront aan zit is klein, en zelfs dan is er nog altijd de douche.
En serieus, als je het niet snapt, dan moet je het een keer proberen. Ik maak geen grapje. Anaal is lekker omdat het strakker is dan de poes. Mijn vriendin wordt af en toe zo nat in der poes, dat ik met geen mogelijkheid meer kan klaarkomen daar, of ik moet wachten tot het weer wat droger wordt.
Anaal geeft een gevoel dat niet te beschrijven is, maar absoluut lekker.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_46108403
quote:
Op zondag 7 januari 2007 01:39 schreef Silvieja het volgende:
Gewoon eens 'per ongeluk' in het verkeerde gaatje duwen. Zo maakte het mij ook nieuwsgierig.
Moet je nooit doen, als je zonder glijmiddel anaal gaat, dan is de kans groot dat het ook je laatste keer is.
pi_46108465
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:11 schreef erodome het volgende:
Begonnen zijn we dus samen, gewoon op ontdekkingsreis ..
reizen is het leukste wat er is
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:08:31 #108
106955 BB_Koning
pi_46109155
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Sisko het volgende:

[..]

Het gaat om het "geen zin hebben in" Dan boeit het toch niks of het nu iets "natuurlijks" is of niet.
Alles onder 1 noemer plaatsen is natuurlijk een geweldige manier van beargumenteren, sukkel. Iemands vinger afsnijden en iemand een mep geven vallen beid eonder de categorie 'pijn doen', dus d an maakt het natuurlijk voor jou niet uit dat de ernst van de verwondingen verschilt.
bb_koning.hyves.nl
pi_46110148
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef Sisko het volgende:

[..]

Ik snap je standpunt wel de redenatie is echter 0,0.

Op die manier kan je zin hebben en bijvoorbeeld een merrie in de wei gaan neuken. Niet illegaal hooguit als je het grondgebied betreedt en ook niet 'natuurlijk'.
JOHNNY HEITINGA
pi_46110237
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:58 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Jep. En vaginale seks is voor mij net zoiets als een gillend dier levend op te vreten.

Nog meer van dit gezanik?
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:52:53 #111
106955 BB_Koning
pi_46113095
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:35 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jep. En vaginale seks is voor mij net zoiets als een gillend dier levend op te vreten.

Nog meer van dit gezanik?
bb_koning.hyves.nl
pi_46113124
Talk to the hand girlfriend...
pi_46117180
Ik vind het wel lekker op zn tijd. Maar als je vriendin niet wil of ze twijfelt, ga dan niet aandringen. Dat is not done. Geduld is een schone zaak en schone zaakjes zijn altijd handig als je iemand in de poepert wil nemen.
pi_46138702
mijn vriendin en ik heb het geprobeerd. Vorr mijn vriendin is het niets. doet haar te veel pijn.. maar voor mij is goddelijk hahaha
Are You Wearing Your String Today?
pi_46140429
Als het pijn doet doe je het verkeerd....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46140548
hoezo.. wat doe je er dan verkeerd aan. het doet zelfs pijn bij haar als ik er met een vinger in ga?

maaruh als ik iets verkeerds doe dan hoor ik dat graag. het is een lekker extraatje bij de sex
pi_46140655
zij moet ontspannen <- heel belangrijk.
pi_46140702
ja ok, maar zeggen ontspan je eens haalt weinig uit haha

ach ja volgende keer als ze wil maar weer opnieuw proberen
pi_46141299
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 14:57 schreef freebee30 het volgende:
hoezo.. wat doe je er dan verkeerd aan. het doet zelfs pijn bij haar als ik er met een vinger in ga?

maaruh als ik iets verkeerds doe dan hoor ik dat graag. het is een lekker extraatje bij de sex
Je gaat te snel denk ik, ze is bang voor de pijn die al is gekomen en spant zichzelf(onbewust), dat kan niet goed gaan.

Zelf jaren hiermee geklooit, dat het steeds pijn deed, zelfs bloeden en alles tot mijn man zei ik ben het helemaal zat, je kan het wel willen, maar ik wil het zo niet meer(als het wel lukte was het erg ok, dus ik wilde het steeds toch proberen).
Toen een hele tijd niet meer gedaan en op ten duurt heeeeeeeeel rustig aan weer wat gaan spelen ermee.

Je begint dus niet met iets erin stoppen, begin met een tong eroverheen, een vinger erlangs, als dat goed gaat, lekker is, geil is dan eens wat druk erop zetten met een vingertop zonder erin te gaan, als dat goed gaat een heel klein beetje het vingertopje erin en zo heel langzaam verder.
Het mag nooit pijn doen, dan ben je al tever gegaan, wat ik hierboven beschrijf ook niet allemaal in 1 avond proppen, maar neem er eens een paar weken voor.

Stimuleer haar klitje terwijl je daar speelt, dat haalt de scherpe kantjes eraf, gebruik veel glijmiddel en push helemaal niets.
Voor je het weet kan je haar anaal neuken(mits ze het ook zelf wil en niet alleen voor jou probeert).

Sleutelwoorden: rustig aan; ontspanning; heel hoog in opwinding houden....

Handige tips, als je van boven naar beneden over de anus wrijft zal ze knipogen naar je, is een dokers truukje
Is makkelijker om binnen te komen dus.

Maar vooral, neem alle tijd, niet vandaag al iets erin willen hebben, maar smeer het uit over een fikse tijd, geef haar alle tijd te ontspannen, te wennen aan het idee dat er iemand aan zit en vertrouwen te krijgen dat het geen pijn zal doen.
Gebruik glijmiddel, je kan daar niet teveel van gebruiken bij anaal en maak het geil, niet zo van oei we gaan anaal neuken en dan alleen daarop richten, maar neem alles mee en maak er een mindblowing ervaring van.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46167669
In het begin gebruikten we steeds glijmiddel, dan ging het voor geen meter, hij gleed alle kanten op en was bang dat ie daardoor per ongeluk in een keer doorstootte en verkrampte dus.. vanaf de eerste keer dat we het gewoon met spuug deden ging het meteen goed, dus nooit geen glijmiddel meer voor mij iig.. Nooit last van pijn meer en het glijdt goed genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')