quote:
Ik ga me even online registreren en kijken of m'n internet dat wel trektquote:Op vrijdag 12 januari 2007 08:47 schreef Flashwin het volgende:
[..]
dat is wel stoer
je bent dus behoorlijk goed, welk platform speel je? misschien moeten we eens tegen elkaar![]()
Gelukkig verloopt de competitie in werkelijkheid anders.quote:
Zeker, net 4-0 op m'n flikker gehad Fiorentina - Palermo, een rematch Fiorentina - Ajax 0-1quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:16 schreef gday het volgende:
[..]
Maar vergis je niet: het is heel anders om online te spelen. Hoe de PC speelt heb je na verloop van tijd wel door.
Mwah ik vond het best spannend, helemaal als je een penalty tegen kreegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:16 schreef gday het volgende:
[..]
Gelukkig verloopt de competitie in werkelijkheid anders.Ietwat spannender zeg maar...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:18 schreef VoreG het volgende:
Wat een hoerig kutspel
Verlies met 2-3, terwijl ik in de 90e minuut eerst een vrije trap op de lat schiet, rebound op de lat en in de blessuretijd snoeihard binnenkantpaal en de keeper pakt em... Hij counter naar de 2-3 met Henry
-edit-
Het is dat die controller aan een draadje zit. Ik snap nu ineens waar al die frustraties vandaan komen
Ga je PES spelen? Of wil je er juist vanaf?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
iemand pes ruilen tegen
Oblivion, Table Tennis of Perfect Dark Zero ?
ja pes spelen, ff met feyenoord online spelenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ga je PES spelen? Of wil je er juist vanaf?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja pes spelen, ff met feyenoord online spelen
spel geruild inmiddels tegen oblivion![]()
dan win je welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
Ik zit nu in eenonline competitie die zo gaat beginnen. Denthemen speelt ook mee, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |