Ik heb dat ook vaak. Van die periodes dat ik ALLES verlies, en periodes dat ik veel win.quote:Op maandag 22 januari 2007 11:28 schreef taart het volgende:
Ach ik heb weer een slechte streak![]()
Maar ik zat ook gewoon kut te spelen![]()
Zovaak dat mijn paasjes werden onderschept
Jaquote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook vaak. Van die periodes dat ik ALLES verlies, en periodes dat ik veel win.
Echt raar
Niet spelen wanneer jequote:Op maandag 22 januari 2007 11:40 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb dat ook vaak. Van die periodes dat ik ALLES verlies, en periodes dat ik veel win.
Echt raar
Inderdaad jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet spelen wanneer je
- moe bent
- niet echt zin hebt
- voelt weinig creativiteit te hebben (kutdag, bij gevoel direct stoppen online)
Als je tegen een lager geclassificeerde speler speelt, en je speelt gelijk dan verlies je ( weliswaar niet veel ) punten.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja. Gister van 6200 punten gedaald naar 5700. Werkelijk alles verloren. Ook een wedstrijd waarin het een keer op penalties aankwam, ik won maar kreeg verliespunten
.
PS2/PC zeker?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:49 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
ik las net een serverbericht dat er iedere maand een competitie van start gaat, heeft iemand daar wat meer info over?
"All PES6 players thank you for waiting! From now on, a winners competition will be held at the end of each month. The competition which will be held on saturdays/sundays from 21.00 (GMT) will only be open to players who make it trough the qualifiers on weekdays."
whehe dat merk je wel jaquote:Op maandag 22 januari 2007 13:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet spelen wanneer je
- moe bent
- niet echt zin hebt
- voelt weinig creativiteit te hebben (kutdag, bij gevoel direct stoppen online)
En voor je het weet heb je 5 potjes op rij verloren, waar je totaal geen plezier aan beleefde omdat je eigenlijk toch niet echt zin had, maar zo PES verslaafd bent dat je toch bleef zitten en spelen.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:13 schreef taart het volgende:
whehe dat merk je wel jaDan let je helemaal niet meer op je spel en maak je keer op keer dezelfde fouten.
Jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, ene Michael ook toevallig?![]()
Hij ChillyWilly ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:19 schreef taart het volgende:
[..]
Dat is ChillyWilly ofzo, hij is niet echt actief maar hij lurkt
PES6 Toernooi voor de PC en de PS2 IIquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:00 schreef taart het volgende:
Voor de PS2 toch?
Hmja, zo te zien gaat dat lang duren inderdaad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:03 schreef Everett het volgende:
[..]
PES6 Toernooi voor de PC en de PS2 II
Ik wil ook wel meedoen aan het toernooi, maar het duurt nogal lang voor deze een keer klaar is.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:38 schreef taart het volgende:
Net weer zo'n partijtje tegen een 3B gast, 20 schoten op doel en dr ging echt niks in![]()
Het is idd wel het leukst om tegen beteren te spelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:13 schreef jpg97 het volgende:
[..]ik speel alleen tegen D2 en D1 gasten
Zal weer eens niet zo zijn, zo maar weer eens ff testen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:51 schreef endr0me het volgende:
Hmm servers doen het weer niet :S
Ja, is goed. Ik ga nu online.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:23 schreef Feen het volgende:
spank? potje?
Probeer het gewoon! Bevalt het niet, zet je de oude situatie zo weer terug.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:34 schreef VoreG het volgende:
Gameplay veranderingen moet ik niet. Kan je die er ook uitlaten?
torrentsquote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef endr0me het volgende:
Voor de liefhebbers: Gamingaccess heeft eindelijk haar officiele superpatch gereleased
Meer dan 2400 gezichten, kitserver, faceserver etc..
Link voor deel 1:
http://www.gamingaccess.com/index.php?torrents=1&info_hash=3d1700e7d9f69a9ccc5aea61c806455066b9e66b
Link voor deel 2:
http://www.gamingaccess.com/index.php?torrents=1&info_hash=969023b76da4f0a54917bd2feec7f5c1f61d7e59
waar?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef endr0me het volgende:
Ben ik met je eens, maar gister was dat het enige
Ga hem straks ff op usenet zetten
Ik wil de situatie houden zoals het orgineel was, anders veranderd het teveel als ik met vrienden speel of online.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Probeer het gewoon! Bevalt het niet, zet je de oude situatie zo weer terug.
Ahahahah zaligquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Feen het volgende:
Net online gespeeld, ik kies valencia, die gast snel naar brasil...
Afijn, 3x gewonnen, laatste pot sta ik 2-0 voor, komt ie tot 2-2 en daarna maakt ie in 87e minuut 2-3 komen de teksten als your mama biatch etc. Oftewel tijd om nog ff 1tje te scoren. En ja hoor, vanuit de corner een penalty...gescoord...en toen was ie weg......
oftewel was weer genieten!
Op dit moment wordt hij al op usenet gezet .. ftd://306791 .. of ben jij degene die die post heeft aangemeld op FTD?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef endr0me het volgende:
Ben ik met je eens, maar gister was dat het enige
Ga hem straks ff op usenet zetten
Haha, nice.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Feen het volgende:
Net online gespeeld, ik kies valencia, die gast snel naar brasil...
Afijn, 3x gewonnen, laatste pot sta ik 2-0 voor, komt ie tot 2-2 en daarna maakt ie in 87e minuut 2-3 komen de teksten als your mama biatch etc. Oftewel tijd om nog ff 1tje te scoren. En ja hoor, vanuit de corner een penalty...gescoord...en toen was ie weg......
oftewel was weer genieten!
Wat heb je gedownload? PES (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef -J-D- het volgende:
Net gedownload en geinstalleerd... Nu ff uitzoeken hoe alles werkt.
Wel al 5-1 gewonnen in mn eerste wedstrijd, maar ja... Dat boeit niet
PES6... van een superpatch weet ik niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef gday het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload? PES () of die superpatch?
Nee zo werkt dat niet (officiëel) bij PES.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Is bij PES 6 al de nieuwe data update van de afgelopen transferperiode doorgevoerd ?
Dus speel je online al met Ronaldo bij Milan ?
Dit jaar zou op de xbox 360 de transfers wel doorgevoerd worden na de winterperiodequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet (officiëel) bij PES.
Ja en de gameplay zou ook verbeterd worden op de 360quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit jaar zou op de xbox 360 de transfers wel doorgevoerd worden na de winterperiode![]()
de gameplay op de 360 is ook bijzonder verbeterd! ik vind hem echt geweldig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja en de gameplay zou ook verbeterd worden op de 360
Hier is maar één reactie op z'n plaats:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet toevoegen op MSN ofzo?
Jullie kalken hele pagina's vol met:
- " Hey, potje nu? "
- " Ja ik ben er over een half uur "
- " Hey waar was je nu? "
- " Ja ik moest eerst nog poepen "
- " Wie nu een potje? "
- " Ja ik! "
- " Iemand zin in een potje? "
- " Nee de servers zijn kut"
- " Iemand NU een potje? "
- " Is goed ik ben nu online "
- " Sorry, ik moet eerst poepen "
- " Geeft niet, morgen dan maar? "
- " Ja hoi!! Ik ben Online!! Potje doen? "
-" Nee ik heb geen internet momenteel "
- " Wie is er nu online? "
- " Ik niet! "
- " Oh... "
- " Yo wie wilt er een potje online doen? "
- " Ik misschien dalijk, laat ik hier wel ff weten "
enz. enz.
Kan hier toch ook wel? Ik heb er niet zoveel last van hoor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:44 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Er kan misschien wel een [CENTRAAL] - afspreektopic worden geopend?
En wat was ík de gebeten hond toen ik dat topics geleden een keertje zeiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet toevoegen op MSN ofzo?
Jullie kalken hele pagina's vol met:
- " Hey, potje nu? "
- " Ja ik ben er over een half uur "
- " Hey waar was je nu? "
- " Ja ik moest eerst nog poepen "
- " Wie nu een potje? "
- " Ja ik! "
- " Iemand zin in een potje? "
- " Nee de servers zijn kut"
- " Iemand NU een potje? "
- " Is goed ik ben nu online "
- " Sorry, ik moet eerst poepen "
- " Geeft niet, morgen dan maar? "
- " Ja hoi!! Ik ben Online!! Potje doen? "
-" Nee ik heb geen internet momenteel "
- " Wie is er nu online? "
- " Ik niet! "
- " Oh... "
- " Yo wie wilt er een potje online doen? "
- " Ik misschien dalijk, laat ik hier wel ff weten "
enz. enz.
Toen hebben ze wel een ander "afspreek" topic geopend kan ik me herinneren.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
En wat was ík de gebeten hond toen ik dat topics geleden een keertje zei.
Dat heeft het wel 1 pagina volgehouden ofzo. Maar ik vind nog steeds dat je gelijk hebt hoor, maar ik moet er wel even om lachenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Toen hebben ze wel een ander "afspreek" topic geopend kan ik me herinneren.
wat erger ik me dood aan die nerds die gaan janken over cutback goals.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een stel losers tegengekomen net zeg online
Allemaal grote bek, en ik maak ze stuk voor stuk af. De laatste tegenstander was de mooiste. Eerste goal: ik ontwijk met Hleb drie tackels en leg opzij en Henry scoort, fantastische aanval. Komt die mafkees weer met 'cutback' dit en dat aan...
Scoor ik de 2-0 en 3-0, zegt ie: "Yes, Henry...."
Dus de 4-0 scoor ik met Ljungberg, en toen zei die: "Check my stats dude, I'm better"
En toen 10 seconden later al de 5-0 en toen het welbekende CONNECTION LOST.
Wat een sukkels man, allemaal grote bek, maar voetballen kunnen ze niet.
Wanneer het een keer zo uitkomt maak ik wel eens een cutback-goaltje, maar (bijna) al je goals zo maken vind ik FIFA-stijl. Maar goed, ieder zijn lol natuurlijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
wat erger ik me dood aan die nerds die gaan janken over cutback goals.
GOL=GOL, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |