Ahahahah zaligquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Feen het volgende:
Net online gespeeld, ik kies valencia, die gast snel naar brasil...
Afijn, 3x gewonnen, laatste pot sta ik 2-0 voor, komt ie tot 2-2 en daarna maakt ie in 87e minuut 2-3 komen de teksten als your mama biatch etc. Oftewel tijd om nog ff 1tje te scoren. En ja hoor, vanuit de corner een penalty...gescoord...en toen was ie weg......
oftewel was weer genieten!
Op dit moment wordt hij al op usenet gezet .. ftd://306791 .. of ben jij degene die die post heeft aangemeld op FTD?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:26 schreef endr0me het volgende:
Ben ik met je eens, maar gister was dat het enige
Ga hem straks ff op usenet zetten
Haha, nice.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:08 schreef Feen het volgende:
Net online gespeeld, ik kies valencia, die gast snel naar brasil...
Afijn, 3x gewonnen, laatste pot sta ik 2-0 voor, komt ie tot 2-2 en daarna maakt ie in 87e minuut 2-3 komen de teksten als your mama biatch etc. Oftewel tijd om nog ff 1tje te scoren. En ja hoor, vanuit de corner een penalty...gescoord...en toen was ie weg......
oftewel was weer genieten!
Wat heb je gedownload? PES (quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:32 schreef -J-D- het volgende:
Net gedownload en geinstalleerd... Nu ff uitzoeken hoe alles werkt.
Wel al 5-1 gewonnen in mn eerste wedstrijd, maar ja... Dat boeit niet
PES6... van een superpatch weet ik niets.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:28 schreef gday het volgende:
[..]
Wat heb je gedownload? PES () of die superpatch?
Nee zo werkt dat niet (officiëel) bij PES.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Is bij PES 6 al de nieuwe data update van de afgelopen transferperiode doorgevoerd ?
Dus speel je online al met Ronaldo bij Milan ?
Dit jaar zou op de xbox 360 de transfers wel doorgevoerd worden na de winterperiodequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat niet (officiëel) bij PES.
Ja en de gameplay zou ook verbeterd worden op de 360quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit jaar zou op de xbox 360 de transfers wel doorgevoerd worden na de winterperiode![]()
de gameplay op de 360 is ook bijzonder verbeterd! ik vind hem echt geweldig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja en de gameplay zou ook verbeterd worden op de 360
Hier is maar één reactie op z'n plaats:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet toevoegen op MSN ofzo?
Jullie kalken hele pagina's vol met:
- " Hey, potje nu? "
- " Ja ik ben er over een half uur "
- " Hey waar was je nu? "
- " Ja ik moest eerst nog poepen "
- " Wie nu een potje? "
- " Ja ik! "
- " Iemand zin in een potje? "
- " Nee de servers zijn kut"
- " Iemand NU een potje? "
- " Is goed ik ben nu online "
- " Sorry, ik moet eerst poepen "
- " Geeft niet, morgen dan maar? "
- " Ja hoi!! Ik ben Online!! Potje doen? "
-" Nee ik heb geen internet momenteel "
- " Wie is er nu online? "
- " Ik niet! "
- " Oh... "
- " Yo wie wilt er een potje online doen? "
- " Ik misschien dalijk, laat ik hier wel ff weten "
enz. enz.
Kan hier toch ook wel? Ik heb er niet zoveel last van hoor...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:44 schreef jpg97 het volgende:
Hmm.. Er kan misschien wel een [CENTRAAL] - afspreektopic worden geopend?
En wat was ík de gebeten hond toen ik dat topics geleden een keertje zeiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:18 schreef jpg97 het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet toevoegen op MSN ofzo?
Jullie kalken hele pagina's vol met:
- " Hey, potje nu? "
- " Ja ik ben er over een half uur "
- " Hey waar was je nu? "
- " Ja ik moest eerst nog poepen "
- " Wie nu een potje? "
- " Ja ik! "
- " Iemand zin in een potje? "
- " Nee de servers zijn kut"
- " Iemand NU een potje? "
- " Is goed ik ben nu online "
- " Sorry, ik moet eerst poepen "
- " Geeft niet, morgen dan maar? "
- " Ja hoi!! Ik ben Online!! Potje doen? "
-" Nee ik heb geen internet momenteel "
- " Wie is er nu online? "
- " Ik niet! "
- " Oh... "
- " Yo wie wilt er een potje online doen? "
- " Ik misschien dalijk, laat ik hier wel ff weten "
enz. enz.
Toen hebben ze wel een ander "afspreek" topic geopend kan ik me herinneren.quote:Op maandag 12 februari 2007 13:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
En wat was ík de gebeten hond toen ik dat topics geleden een keertje zei.
Dat heeft het wel 1 pagina volgehouden ofzo. Maar ik vind nog steeds dat je gelijk hebt hoor, maar ik moet er wel even om lachenquote:Op maandag 12 februari 2007 13:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Toen hebben ze wel een ander "afspreek" topic geopend kan ik me herinneren.
wat erger ik me dood aan die nerds die gaan janken over cutback goals.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:08 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een stel losers tegengekomen net zeg online
Allemaal grote bek, en ik maak ze stuk voor stuk af. De laatste tegenstander was de mooiste. Eerste goal: ik ontwijk met Hleb drie tackels en leg opzij en Henry scoort, fantastische aanval. Komt die mafkees weer met 'cutback' dit en dat aan...
Scoor ik de 2-0 en 3-0, zegt ie: "Yes, Henry...."
Dus de 4-0 scoor ik met Ljungberg, en toen zei die: "Check my stats dude, I'm better"
En toen 10 seconden later al de 5-0 en toen het welbekende CONNECTION LOST.
Wat een sukkels man, allemaal grote bek, maar voetballen kunnen ze niet.
Wanneer het een keer zo uitkomt maak ik wel eens een cutback-goaltje, maar (bijna) al je goals zo maken vind ik FIFA-stijl. Maar goed, ieder zijn lol natuurlijk...quote:Op maandag 12 februari 2007 16:41 schreef Flashwin het volgende:
[..]
wat erger ik me dood aan die nerds die gaan janken over cutback goals.
GOL=GOL, klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |