Helaas dat word vrij lastig met zo'n weinig detailsquote:Op zondag 7 januari 2007 17:19 schreef DuchessX het volgende:
Ik kreeg net de melding dat er iets niet geïnstalleerd staat op mijn pc maar kweet niet meer wat![]()
Wie weet wat er ontbreekt?
Sorry, het spel bleef helemaal hangen.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:45 schreef Aventura het volgende:
Ik heb je geteleporteerd Piovan, maar je kwam niet in de Basin?
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:15 schreef DuchessX het volgende:
![]()
Ik heb me aangemeld bij de fokkers op Second Life
Geen windows media player, geen winamp, maar ... shit hoe heet dat andere programma nou waar je ook dergelijke bestanden mee afspeelt?quote:Op zondag 7 januari 2007 17:32 schreef XIB het volgende:
[..]
Helaas dat word vrij lastig met zo'n weinig detailsIk zou zeggen probeer het nogmaals en schrijf op wat je mist
Laat maar. Ik denk dat het quicktime wasquote:Op zondag 7 januari 2007 20:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Geen windows media player, geen winamp, maar ... shit hoe heet dat andere programma nou waar je ook dergelijke bestanden mee afspeelt?(Wat stom dat ik gewoon niet op de naam kom????
)
Ik installeer quicktime even en dan start ik sl even en dan zal ik wel zien of ik een melding krijgquote:Op zondag 7 januari 2007 20:57 schreef Aventura het volgende:
Realplayer?
Ik heb dezelfde en dat werkt.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:06 schreef XiChico het volgende:
kun je dat draaien op een geforce ti 4200 128mb?
Je kunt er in ieder geval vliegenquote:Op zondag 7 januari 2007 22:48 schreef Sheepcidus het volgende:
Kan je doodgaan in second life?
Tssssquote:Op zondag 7 januari 2007 23:22 schreef Knoekie het volgende:
USA Members Only. International Users - Please Come Back at a Later Time. Use real information, or you will be BANNED FOREVER! All offers credit instantly!
Ach het houdt je van de straat héquote:Op maandag 8 januari 2007 07:36 schreef Cageon het volgende:
Ik vind t maar wazig en er matig uitzien
Maargoed ik zal t nog wel is een keer proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |