W00t??? Waar????quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef alaf het volgende:
Even voor kerstman gespeeld,L$ 12 per 10 minuten.Ik kreeg alleen later dat kerstpak niet meer uit,wat een gedoe,loop nu in mijn nakie rond,lol.
edit: Ik ben trouwens nieuw op dit forum.
heb je je voor 2nd life hier geregged?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef alaf het volgende:
Even voor kerstman gespeeld,L$ 12 per 10 minuten.Ik kreeg alleen later dat kerstpak niet meer uit,wat een gedoe,loop nu in mijn nakie rond,lol.
edit: Ik ben trouwens nieuw op dit forum.
dan kan je nog beter op zon stoel gaan zittenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
W00t??? Waar????
ik dans me suf voor 2L per 10 minuten!
Die betaalt ook 2L.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan kan je nog beter op zon stoel gaan zitten
Er zijn er ook die L$3 per 10 minuten betalen hoor. Gewoon zoeken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die betaalt ook 2L.
Kwam gisteren op een NL dansplaat terecht die zelfs maar de helft betaalde.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb mijn laastse creatie (BASIN wear shirt Kontrazt Xing) in 4 uitvoeringen + de vorige shirts naar jullie gestuurd via de groep
[afbeelding]
Als je boven de 18 bent kom je toch niet eens op die teen grid? Of is dat wel mogelijk?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Nielz. het volgende:
Jullie spelen toch wel allemaal de echte en niet de teen second life, wat is het vershcil eigenlijk?
Atiquote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb mijn laastse creatie (BASIN wear shirt Kontrazt Xing) in 4 uitvoeringen + de vorige shirts naar jullie gestuurd via de groep
[afbeelding]
Aanrandingen ? onder de douche gesleur worden ? Lol zat jij niet tovalling een een CARP , Forced roleplay simquote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef Sanne het volgende:
Als je boven de 18 bent kom je toch niet eens op die teen grid? Of is dat wel mogelijk?
Na mijn verhalen over aanrandingen op het strand en onder douches gesleurd worden mogen de kinderen van mijn collega's niet eens meer SL spelen.
Mijn god jonge, doe eens wat aan die lange link.quote:Op maandag 18 december 2006 07:14 schreef vats het volgende:
IK heb bij Amazon dat boek besteld over second life wat net uit is, is geschreven door de mensen van Linden labs, dus ben benieuwd wat ik daar voor info en tips uit kan halen!
Veel te lange link
Maakt dat uit, je kan er toch op klikken, en daar gaat het om!quote:Op maandag 18 december 2006 09:49 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Mijn god jonge, doe eens wat aan die lange link.
Hmmm..Als je begint worden de controls e.d. uitgelegd in de vorm van een tutorial.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er ergens een soort van makkelijke uitleg voor Newbies?
Die gelden toch alleen voor VS residents?quote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Shit, ik heb een superhandige manier gevonden om geld te verdienen... Hippiepay, een beetje random domme surveys invullen en je krijgt zo $250 binnen 5 minuten
Thanks voor de infoquote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Shit, ik heb een superhandige manier gevonden om geld te verdienen... Hippiepay, een beetje random domme surveys invullen en je krijgt zo $250 binnen 5 minuten
Bedankt voor deze link, je bent een kus waard.quote:Op maandag 18 december 2006 20:29 schreef Solidius het volgende:
[..]
Thanks voor de info
SL URL: secondlife://Scandium/93/51
Het lukte mij wel om van L$2 in 5 minuten tijd L$100 te maken op de pokertafel.quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef alaf het volgende:
Na 9 uur ramen lappen vind ik het wel welletjes,krijg er een lamme arm van.Eens kijken of het me ook lukt om L$ 250 te verdienen in 5 minuten.
![]()
Ik zit in de FOK! en de Basin-groep, maar hoe krijg ik het dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Menubalk > Edit > Groups... > Dubbelklik op de Fok! Groep ... dit opent een nieuw vensterquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zit in de FOK! en de Basin-groep, maar hoe krijg ik het dan?
Geweldig. Eerst heb ik lang staan dansen voor weinig, en nu na 3 surveys heb ik een totaal van 286 Linden. En ik ga weer verder met de surveysquote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |