W00t??? Waar????quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef alaf het volgende:
Even voor kerstman gespeeld,L$ 12 per 10 minuten.Ik kreeg alleen later dat kerstpak niet meer uit,wat een gedoe,loop nu in mijn nakie rond,lol.
edit: Ik ben trouwens nieuw op dit forum.
heb je je voor 2nd life hier geregged?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef alaf het volgende:
Even voor kerstman gespeeld,L$ 12 per 10 minuten.Ik kreeg alleen later dat kerstpak niet meer uit,wat een gedoe,loop nu in mijn nakie rond,lol.
edit: Ik ben trouwens nieuw op dit forum.
dan kan je nog beter op zon stoel gaan zittenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
W00t??? Waar????
ik dans me suf voor 2L per 10 minuten!
Die betaalt ook 2L.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dan kan je nog beter op zon stoel gaan zitten
Er zijn er ook die L$3 per 10 minuten betalen hoor. Gewoon zoeken.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef Sanne het volgende:
[..]
Die betaalt ook 2L.
Kwam gisteren op een NL dansplaat terecht die zelfs maar de helft betaalde.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb mijn laastse creatie (BASIN wear shirt Kontrazt Xing) in 4 uitvoeringen + de vorige shirts naar jullie gestuurd via de groep
[afbeelding]
Als je boven de 18 bent kom je toch niet eens op die teen grid? Of is dat wel mogelijk?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef Nielz. het volgende:
Jullie spelen toch wel allemaal de echte en niet de teen second life, wat is het vershcil eigenlijk?
Atiquote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Googolplexian het volgende:
Ik heb mijn laastse creatie (BASIN wear shirt Kontrazt Xing) in 4 uitvoeringen + de vorige shirts naar jullie gestuurd via de groep
[afbeelding]
Aanrandingen ? onder de douche gesleur worden ? Lol zat jij niet tovalling een een CARP , Forced roleplay simquote:Op donderdag 14 december 2006 19:26 schreef Sanne het volgende:
Als je boven de 18 bent kom je toch niet eens op die teen grid? Of is dat wel mogelijk?
Na mijn verhalen over aanrandingen op het strand en onder douches gesleurd worden mogen de kinderen van mijn collega's niet eens meer SL spelen.
Mijn god jonge, doe eens wat aan die lange link.quote:Op maandag 18 december 2006 07:14 schreef vats het volgende:
IK heb bij Amazon dat boek besteld over second life wat net uit is, is geschreven door de mensen van Linden labs, dus ben benieuwd wat ik daar voor info en tips uit kan halen!
Veel te lange link
Maakt dat uit, je kan er toch op klikken, en daar gaat het om!quote:Op maandag 18 december 2006 09:49 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Mijn god jonge, doe eens wat aan die lange link.
Hmmm..Als je begint worden de controls e.d. uitgelegd in de vorm van een tutorial.quote:Op maandag 18 december 2006 15:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Is er ergens een soort van makkelijke uitleg voor Newbies?
Die gelden toch alleen voor VS residents?quote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Shit, ik heb een superhandige manier gevonden om geld te verdienen... Hippiepay, een beetje random domme surveys invullen en je krijgt zo $250 binnen 5 minuten
Thanks voor de infoquote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Shit, ik heb een superhandige manier gevonden om geld te verdienen... Hippiepay, een beetje random domme surveys invullen en je krijgt zo $250 binnen 5 minuten
Bedankt voor deze link, je bent een kus waard.quote:Op maandag 18 december 2006 20:29 schreef Solidius het volgende:
[..]
Thanks voor de info
SL URL: secondlife://Scandium/93/51
Het lukte mij wel om van L$2 in 5 minuten tijd L$100 te maken op de pokertafel.quote:Op maandag 18 december 2006 19:58 schreef alaf het volgende:
Na 9 uur ramen lappen vind ik het wel welletjes,krijg er een lamme arm van.Eens kijken of het me ook lukt om L$ 250 te verdienen in 5 minuten.
![]()
Ik zit in de FOK! en de Basin-groep, maar hoe krijg ik het dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:18 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
Menubalk > Edit > Groups... > Dubbelklik op de Fok! Groep ... dit opent een nieuw vensterquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:19 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zit in de FOK! en de Basin-groep, maar hoe krijg ik het dan?
Geweldig. Eerst heb ik lang staan dansen voor weinig, en nu na 3 surveys heb ik een totaal van 286 Linden. En ik ga weer verder met de surveysquote:Op maandag 18 december 2006 17:16 schreef DrDentz het volgende:
Dat hippiepay heb ik ook even gedaan. Maar ik heb een hekel aan die spamshit :/. Bovendien willen ze eigenlijk alleen Amerikanen hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geweldig. Eerst heb ik lang staan dansen voor weinig, en nu na 3 surveys heb ik een totaal van 286 Linden. En ik ga weer verder met de surveys.
waar kan je dat doen dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:47 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Geweldig. Eerst heb ik lang staan dansen voor weinig, en nu na 3 surveys heb ik een totaal van 286 Linden. En ik ga weer verder met de surveys.
Ik ben nu ook opgehouden omdat sommige surveys heeeeeel lang duurdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat hippiepay heb ik ook even gedaan. Maar ik heb een hekel aan die spamshit :/. Bovendien willen ze eigenlijk alleen Amerikanen hebben.
Zoek naar Hippiepayquote:
En ik maar denken dat ik het aardig deed met camping voor 4L$ per 10 minquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:36 schreef Woeiii het volgende:
heb net 1800 gewonnen met SLingo woeiii
Ditto, wat een belabberde preventie, ze hadden op z'n minst een IP tracker kunnen gebruiken.quote:maar ik vink gewoon aan dat ik inwonder ben van de US.
Op internet heb ik een adres, postcode en telefoonnummer gevonden die ik standaard heb ingevuld.
Een kwartier/half uur nadat je away bent word je automatisch uitgelogd.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik had vannacht mijn computer aan laten staan en mijn karakter/poppetje/whatever laten dansen. Vannochtend dacht ik: "kassa!". Maar helaas: SL was gechrashed.
tenzij je de vorige deeltjes ook hebt gevolgdquote:Op woensdag 20 december 2006 16:51 schreef Egamer het volgende:
[..]
Een kwartier/half uur nadat je away bent word je automatisch uitgelogd.
Cool! Dank jequote:Op woensdag 20 december 2006 19:01 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
tenzij je de vorige deeltjes ook hebt gevolgd
[Second Life] deel 1
Terugstorten naar je SL account (online via de Community/My Account pagina van www.secondlife.com).quote:Op woensdag 20 december 2006 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Hey hoe krijg je echt geld voor je Linden Dollars? Ik wil even m'n zuurverdiende US $1.76 opnemen![]()
quote:LindeX: Fees
How You are Billed for Buying L$
For basic Market Buy orders, any credit on your US$ account balance will automatically be applied to charges for purchasing currency first, then any remainder will be charged to your payment source on file with us. You can check your payment setup in your account settings.
For Limit Buy orders, you must have sufficient credit on your US$ account balance to fully cover the charges.
Fees for Buying L$
You will be charged a fixed fee of $0.30 per transaction regardless of the amount of L$ you purchase.
Fees for Selling L$
Sellers of currency pay a fee of 3.5% per transaction. Proceeds will be credited to your US$ account balance.
Using Your US$ Balance to Pay Recurring Premium, Tier, or Island Billing
Any credit on your US$ account balance will automatically be applied to recurring premium, tier, and island fees when they become due.
Using Your US$ Balance to Pay Island Setup Fees
Any credit on your US$ account balance will automatically be applied to initial island fees.
Using Your US$ Balance to Pay Premium Upgrade Fees
Any credit on your US$ account balance will automatically be applied to premium upgrade fees.
Using Your US$ Balance to Pay for Linden Land Auctions
Any credit on your US$ account balance will automatically be applied to Linden land auction fees.
quote:Linden Lab offers the following options for processing credit from your Second Life account:
PAYPAL
Required minimum to process: n/a
Processing Time: 0-5 business days*
Fee: US$1.00
DOMESTIC CHEQUE
Required minimum to process: US$250
Processing Time: 15 business days*
Fee: US$10.00
INTERNATIONAL CHEQUE
Required minimum to process: US$100
Processing Time:15 business days*
Fee: US$15.00
*Business days are Monday through Friday, PST. Please note that holidays affect the processing time.
Ook met Paypall. Alleen is er wel een minimum van 25$quote:Op donderdag 21 december 2006 15:22 schreef Woeiii het volgende:
pff kun je alleen maar met creditcard of paypal lindens kopen????
euhhhh....quote:Op donderdag 21 december 2006 20:04 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ooooooh wat is Zelda vet !
Kreeg net rillingen bij 't klassieke deuntje
Ik ga ff verder
Er is btw geen mogelijkheid om foto's van Wii naar PC te sturen he?
Ik heb nmlk alleen maar MiniSD & xD-kaartjes..
Da's jammer, via mij zijn 3 mensen lid geworden.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
Alleen als je betalend lid wordt krijgt degene die je referert wat LindenDollars volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |