Daar kan Gert niets aan doen, komt door de bewoners. Die roepen bij mij ook een overvloedige dosis agressie op.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die fantasie van jou is soms enigszins verontrustend
Heeft je bijl onlangs nog een goede slijpbeurt gehad?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan Gert niets aan doen, komt door de bewoners. Die roepen bij mij ook een overvloedige dosis agressie op.![]()
Ik hoorde hem ook iets over Nena zeggen. Heb je dat ook gehoord?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft bij Nathanael aan dat hij met Sylvia heeft gesproken. De keus is aan haar: Huub, Ilona of zij moet eruit......
Kansloos weer....
en daarbij zeggen "Huub en ik blijven wel 5 jaar zitten, hoor"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef Darklight het volgende:
Snap het ook niet, Sylvia moet tegenstemmen
Bart zorgt er maar voor dat er iemand uit zijn groepje moet vertrekken, anders zou ik gewoon een veto uitspreken als ik sylvia was :p
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem ook iets over Nena zeggen. Heb je dat ook gehoord?
Sylvia beseft toch hopelijk wel dat er nog meer keuzemogelijkheden zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:01 schreef Black_king het volgende:
Bart geeft bij Nathanael aan dat hij met Sylvia heeft gesproken. De keus is aan haar: Huub, Ilona of zij moet eruit......
Kansloos weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |