Ja, het leek intiem tussen jou en broer te worden.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Ik vind dat tong en Arcee zich nu wel heel stil houden, trouwens.
Dat klinkt heel erg engquote:Op zondag 7 januari 2007 02:42 schreef broer het volgende:
Is dat het keldertje van Danny?
Elke nacht, Arcee. Elke nacht.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:43 schreef Arcee het volgende:
Ja, het leek intiem tussen jou en broer te worden.
Dat was expres.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zal je maar niet quoten, Arcee, dan kun je je post nog aanpassen (de naam)
Wat? Ik ben niet kaal!quote:Op zondag 7 januari 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Jezus, broer.
Volgens mij niet. Arceequote:
Nee, dat sloeg niet daarop. Ik quootte Arcee expres niet en jij wel.quote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Elke nacht, Arcee. Elke nacht.
Volgens mij bezigde Arcee de over het algemeen bijzonder leuke, maar toch zeer moeilijk herkenbare humorvorm 'ironie'.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij niet.
Ik heb het alleen maar van horen zeggen.quote:Oh, en ik blijf maar weg uit dat keldertje. Je zal Danny daar toch maar in zo'n leren stoeipakje tegenkomen![]()
Dan quoot ik deze van jou ook niet zodat je je taalfout nog aan kunt passen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Hij moet 't maar zeggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:51 schreef broer het volgende:
Volgens mij bezigde Arcee de, over het algemeen bijzonder leuke, maar toch zeer moeilijk herkenbare humorvorm 'ironie'.
Jij post daarquote:Ik heb het alleen maar van horen zeggen.
Ik heb er een o bij gezet, maar ik weet 't niet meerquote:Op zondag 7 januari 2007 02:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan quoot ik deze van jou ook niet zodat je je taalfout nog aan kunt passen.
Dat is dan toch wel een opluchtingquote:Op zondag 7 januari 2007 02:54 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het écht alleen maar van horen zeggen.
Ik hou niet van geheime subfora. Doet me denken aan vrijmetselaars, sektes, satanistenquote:
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:03 schreef broer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij rond deze tijd net wakker werd.
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Je kunt je er ook gewoon voor aanmelden, natuurlijk.
Dat scheelt behoorlijk in het geheim-gehalte.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.
Vrij naar Groucho Marx
Hai Ole![]()
Dat noemen wij bindingsangst, Wickedangel.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil geen lid worden van een clubje dat mij als lid accepteert.
Dag Olequote:
Hoi Canisfirequote:
Ik zie je altijd posten, maar ik tref je nooitquote:
Moet toch ergens posten in show slapen ze alquote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoi Canisfire
Het wordt nog gezellig hier![]()
Ja, hang er maar weer een labeltje aanquote:Op zondag 7 januari 2007 03:11 schreef broer het volgende:
Dat noemen wij bindingsangst, Wickedangel.
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Moet toch ergens posten in show slapen ze al![]()
Bar_relquote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Ole het volgende:
[..]mietjes
Was het vandaag weer gezellig daar? Gister was het wel feest!
Gezellig!quote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
Nu ben ik er hoor!
Is het daar een beetje gezelligquote:Op zondag 7 januari 2007 03:13 schreef Canisfire het volgende:
Moet toch ergens posten in show slapen ze al![]()
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheidquote:
Dan komen de kleine irritaties en zoquote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheid![]()
Dat punt zijn ze daar al lang voorbijquote:
Ik mag graag labelen. Dat maakt de wereld duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hang er maar weer een labeltje aan![]()
'Wij'?
Ah, dan moeten we hier ook maar niet zo hard gaanquote:Op zondag 7 januari 2007 03:18 schreef Canisfire het volgende:
Vroeger was het leuker zo als bij alle reeksen hoe hoger het topic getal hoe lager de gezeligheid![]()
Ik dacht ik druk het een beetje voorzichtig uitquote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat punt zijn ze daar al lang voorbij
In kpd staat er een in de steigers maar het wil nog niet echt lukken![]()
Ja, maar dit is semi-bikkeltijd. Dit is de reeks die geen reeks is, en ook geen slowchat. En maar een paar uur per dag openquote:Op zondag 7 januari 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we hier ook maar niet zo hard gaan![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 03:21 schreef tong80 het volgende:
Ole MSN ligt eruit.Durf m'n PC niet op nieuw op te starten
Voor jou, ja.quote:Op zondag 7 januari 2007 03:19 schreef broer het volgende:
Ik mag graag labelen. Dat maakt de wereld duidelijk.
Dat noemen wij megalomaniequote:En wij mogen graag in koninklijk meervoud spreken. Dan voelen wij ons belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |