En zo is dat!quote:
Oh jaquote:
Preciesquote:
Kwam ik zomaar op. Raar héquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:39 schreef broer het volgende:
Deel tong80. Fantastische ingeving, Ole.
Nee. Maar ik heb wel elke keer als ik in de auto mijn headsetje in mijn telefoon plug een Mr. X in mijn achterhoofd die roept: "Haaaaaands free, makker!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Arcee het volgende:
Hebben jullie ook wel 'es dat je de hele dag "De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots! K-noh! K-noh! K-noh!" in je hoofd hebt?
Hoor je wel vaker stemmen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:40 schreef Arcee het volgende:
Hebben jullie ook wel 'es dat je de hele dag "De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots! K-noh! K-noh! K-noh!" in je hoofd hebt?
Fijn!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=IvEL7J0sVrs
Trusten heldquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe.
Truste, semi-bikkels.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:44 schreef Arcee het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel moe.
Truste, semi-bikkels.
De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots!quote:
Snel nog eenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef Arcee het volgende:
De familie Knots, de familie Knots, de familie Knoooooooots!K-noh! K-noh! K-noh!
*weg is*
Nee, heel goed! Tong verdient wel eens een topic met zijn naam in de titel waarin nu eens niet wordt gevraagd of hij wel werk / hobby's / een vriendin / een leven heeft.quote:
Ja, dat vond ik ook al.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die is eigenlijk beter.
Is gecorrigeerd. En hier had ik 't wel goed geschrevenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En zo is dat!![]()
Anders komt Shmoopy de boel wel eventjes opruimen.
Nee, dat lijkt me compleet nutteloos. Smileys en PI's zijn er trouwens alleen om je tekst kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:52 schreef broer het volgende:
Ja, dat vond ik ook al.
Gaan we nu de hele nacht smileys posten?
Ik was het wel zo van plan. Of je moet zin hebben in een goed gesprek?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:56 schreef broer het volgende:
Maar als we geen smileys mogen posten, dan moet we het ergens over hebben.
Is de rest al naar bed?
Nee, ik heb eigenlijk alleen maar zin in een smiley-conversatie. Dat lijkt me veel veiliger.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:57 schreef Biene het volgende:
Of je moet zin hebben in een goed gesprek?![]()
Jij hebt 'voorbereidingen' nodig om te gaan slapen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:57 schreef Ole het volgende:
Bijna, ben bezig met laatste voorbereidingen
Ik zou moe moeten zijn, maar om de een of andere reden lukt me dat al een paar jaar niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
Ik blijf niet zo lang want ik ben moe van mijn week.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:59 schreef broer het volgende:
Nee, ik heb eigenlijk alleen maar zin in een smiley-conversatie. Dat lijkt me veel veiliger.
Omdat je een nutteloze van de nacht bentquote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:00 schreef broer het volgende:
Ik zou moe moeten zijn, maar om de een of andere reden lukt me dat al een paar jaar niet.
Ik laat me niet naar bed sturenquote:Maar als je moe bent, moet je gaan slapen. Het is heel eenvoudig.
Deze, de meest nutteloze van allemaal:quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Biene het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnu, welke smiley zit er niet bij?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Biene het volgende:
[..]
Een vrouw die weet wat ze wil. Jij komt er wel!![]()
Okee, dan was ik die vergeten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Deze, de meest nutteloze van allemaal:![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:01 schreef Biene het volgende:
Welnu, welke smiley zit er niet bij?
"Maar als je moe bent, zou je kunnen gaan slapen."quote:
O, fout gegokt.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Die zat er wel bij.
Het was een grapje. Zo van 'hahaha'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
"Maar als je moe bent, zou je kunnen gaan slapen."
Jeumig, moet ik om drie uur 's nachts nog zó op mijn woorden letten?
Geeft niets, je krijgt ondanks dat toch een stickertje.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:06 schreef broer het volgende:
O, fout gegokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |