Hihi, jou ken ik, hihiquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:33 schreef the_witch het volgende:
Gelukkig heb jij de Aldibiertje nog
Wat een avontuur! :p
De Laarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:34 schreef Arjan het volgende:
Waar woon je, De Laar, Elderveld of Rijkerswoerd?
een kennerquote:
+u, weet het alweer.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
kronenburg zijn toch die kleine flesjes die ze in france verkopen?
Waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef Arjan het volgende:
[..]
Tja, daar moeten ook mensen wonen he
Elderveld dusquote:
quote:
Mooi zo, binnenkort bieren bij jou dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:49 schreef Arjan het volgende:
[..]
Wel eigen woning he
En met een Buitengewoon Beter Project (niet dat dat iets heeft geholpen).
Weisbier van de Lidlquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:54 schreef Arjan het volgende:
Ik vind het prima. Let wel: de Lidl is nog dichterbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel eng hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens Routenet is Nijmegen Arnhem maar 15,9 km. Reisduur 00:16.
Je durft wel, zo midden in de nacht met vreemden mee, en door weilanden.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:45 schreef BasEnAad het volgende:
Het is geel en het reist terug in de tijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
loop jij maar eens een afstand, die je normaal in een paar minuten fietst. zal je nog vies tegenvallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:54 schreef icebliss het volgende:
Van Elst naar de Laar is 5 minuten fietsen, een kaarsrecht fietspad. Stel je niet aan man, wees blij dat je niet vanaf Nijmegen moest lopen, dát is pas een kuteind.
5 minutenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:54 schreef icebliss het volgende:
Van Elst naar de Laar is 5 minuten fietsen, een kaarsrecht fietspad. Stel je niet aan man, wees blij dat je niet vanaf Nijmegen moest lopen, dát is pas een kuteind.
Ligt eraan welke fiets, maar ok. 10 minuten dan. En dat is best te lopen met de nodige drank op. Had je maar niet de laatste trein moeten missenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
5 minutenJij gaat met je fietsje 40
![]()
ik zag inderdaad voor het eerst dat Elst tegenwoordig een fietstunnel hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:56 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ligt eraan welke fiets, maar ok. 10 minuten dan. En dat is best te lopen met de nodige drank op. Had je maar niet de laatste trein moeten missen(En nu heb je ook nog kunnen genieten van Elst
)
Waar?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
ik zag inderdaad voor het eerst dat Elst tegenwoordig een fietstunnel had![]()
Ja gewoon, als je vanaf het station daar de welg volgt richting Arnhem zeg maar. Ik zat ook echt zo te kijken van "quote:
Oh niet eens opgevallen dat 'ie zo groot wasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:02 schreef icebliss het volgende:
Daar kun je ook met een auto onderdoor, dus niet echt een fietstunnel. Daardoor verzakte de grond enzo, en mochten de intercity's niet meer volle snelheid over het spoor. Stelletje kneuzen in Elst![]()
Wonen daar negers?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:19 schreef defranseslag het volgende:
Als je door Elst fietst regent het altijd!
En dat lange stuk tussen Elden en Elst is ook echt een kut stuk om te fietsen.
Dat zijn dan ook redenen genoeg voor mij om niet meer door Elst te fietsen.
Molukse koloniequote:
Ja, maar maak jij de connectie met negerts en regen? Jij bent echt een racist!quote:
Gewoon omdraaien...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:15 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Ja, maar maak jij de connectie met negerts en regen? Jij bent echt een racist!
Noem je mij nu een racist?quote:
Hehehe, noem eens een paar voorbeeldenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:21 schreef leolinedance het volgende:
Ik merk wel weer dat ik nog een Arnhem n00b ben. Al die termen enzo vliegen me om de oren![]()
Ja gewoon al die gebieden/wijken en gebouwen enzoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:26 schreef defranseslag het volgende:
Hehehe, noem eens een paar voorbeelden.
heel herkenbaar , naarmate je langer in Arnhem zit heb je er geen last meer vanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja gewoon al die gebieden/wijken en gebouwen enzoEn omliggende dorpjes. Ik ken alleen Oosterbeek en Hivea dorp ofzo
![]()
Oudjaarsavond:
Kerel: "We geven een feest daar en daar, kom je ook?"
Ik: "Ja, is goed leuk! Waar is dat dan?"
Kerel (en de rest) "Ja bij Willem1 en dan daar en daar" (iedereen bevestigde alles van elkaar enzo)
Ik: "WTF heb je het over"
Kerel: Jaaa, in die wijk bla bla bla"
Ik: "Nooit van gehoord...."
Dit soort taferelen![]()
Hehehe, altijd fijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja gewoon al die gebieden/wijken en gebouwen enzoEn omliggende dorpjes. Ik ken alleen Oosterbeek en Hivea dorp ofzo
![]()
Oudjaarsavond:
Kerel: "We geven een feest daar en daar, kom je ook?"
Ik: "Ja, is goed leuk! Waar is dat dan?"
Kerel (en de rest) "Ja bij Willem1 en dan daar en daar" (iedereen bevestigde alles van elkaar enzo)
Ik: "WTF heb je het over"
Kerel: Jaaa, in die wijk bla bla bla"
Ik: "Nooit van gehoord...."
Dit soort taferelen![]()
jijzelf, naar qlimaxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Arnhem. Wie gaat daar dan ook heen
.
Ook een goede vraag.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Rapaille het volgende:
Waarom heb je niet gewoon een taxi genomen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:25 schreef Rhinestone het volgende:
Tja TS, je gaat zelf naar Nijmegen, dat is vragen om stront aan de knikker![]()
Weet je duur!quote:
Uhm 25 vanuit Nijmegenquote:
voor het grijpenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:43 schreef BobbyB het volgende:
@TS, als je toch was afgezet in Elst, waarom heb je daar niet ff een fiets geript? Staan daar voor het grijpen!
Overigens wel knappe prestatieheb 2 keer vanaf Maarten van Rossem / Lorentz College (Groningen Singel) moeten lopen naar Elst omdat ik een lekke band had, en vond dat geen pretje
fuck it, weet je verrot lopen is... lap ik liever 25 euro ... en dna ben je klaarquote:
Ja op het station. Misschien staan ze er nu inderdaad wel vaker te controleren, ben daar echt al heel lang niet meer geweest sinds ik een auto hebquote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
voor het grijpenwaar dan? als je het station bedoelt: daar staat ook regelmatig politie te controleren weet ik uit (zeer negatieve) ervaring
![]()
![]()
Niet ál het volk in de laar is zoals het volk bij happy snacksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef Arjan het volgende:
[..]
Tja, daar moeten ook mensen wonen he
Ik ook negatieve ervaringen gehad daar. Ik zat daar even en trok een blikje bier open kwam er opeens zo'n politieauto aan met zwaailichten aanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
voor het grijpenwaar dan? als je het station bedoelt: daar staat ook regelmatig politie te controleren weet ik uit (zeer negatieve) ervaring
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Niet ál het volk in de laar is zoals het volk bij happy snacks
Nee, naar Oosterbeekquote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Rhinestone het volgende:
Even keihard offtopic: Gaat Lijn 1 naar De Laar?
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:25 schreef Rhinestone het volgende:
Tja TS, je gaat zelf naar Nijmegen, dat is vragen om stront aan de knikker![]()
Daar komt-ie vandaan. Je meent toch niet dat er mensen naar het Duifje gaan hequote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Niet alleen naar Oosterbeek, maar ook nog naar Het Duifje![]()
lijn 5 gaat naar De laar West, naar Presikhaaf en naar Elsweidequote:Op maandag 8 januari 2007 20:43 schreef Arjan het volgende:
[..]
Daar komt-ie vandaan. Je meent toch niet dat er mensen naar het Duifje gaan he
Lijn 5 gaat naar Elderveld.![]()
Ja, daar komt-ie ook langsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
lijn 5 gaat naar De laar West, naar Presikhaaf en naar Elsweide![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |