jijzelf, naar qlimaxquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:16 schreef RemcoW85 het volgende:
Arnhem. Wie gaat daar dan ook heen
.
Ook een goede vraag.quote:Op zondag 7 januari 2007 00:47 schreef Rapaille het volgende:
Waarom heb je niet gewoon een taxi genomen?
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:25 schreef Rhinestone het volgende:
Tja TS, je gaat zelf naar Nijmegen, dat is vragen om stront aan de knikker![]()
Weet je duur!quote:
Uhm 25 vanuit Nijmegenquote:
voor het grijpenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:43 schreef BobbyB het volgende:
@TS, als je toch was afgezet in Elst, waarom heb je daar niet ff een fiets geript? Staan daar voor het grijpen!
Overigens wel knappe prestatieheb 2 keer vanaf Maarten van Rossem / Lorentz College (Groningen Singel) moeten lopen naar Elst omdat ik een lekke band had, en vond dat geen pretje
fuck it, weet je verrot lopen is... lap ik liever 25 euro ... en dna ben je klaarquote:
Ja op het station. Misschien staan ze er nu inderdaad wel vaker te controleren, ben daar echt al heel lang niet meer geweest sinds ik een auto hebquote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
voor het grijpenwaar dan? als je het station bedoelt: daar staat ook regelmatig politie te controleren weet ik uit (zeer negatieve) ervaring
![]()
![]()
Niet ál het volk in de laar is zoals het volk bij happy snacksquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:37 schreef Arjan het volgende:
[..]
Tja, daar moeten ook mensen wonen he
Ik ook negatieve ervaringen gehad daar. Ik zat daar even en trok een blikje bier open kwam er opeens zo'n politieauto aan met zwaailichten aanquote:Op zondag 7 januari 2007 18:12 schreef Gelderland het volgende:
[..]
voor het grijpenwaar dan? als je het station bedoelt: daar staat ook regelmatig politie te controleren weet ik uit (zeer negatieve) ervaring
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:17 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Niet ál het volk in de laar is zoals het volk bij happy snacks
Nee, naar Oosterbeekquote:Op zondag 7 januari 2007 19:22 schreef Rhinestone het volgende:
Even keihard offtopic: Gaat Lijn 1 naar De Laar?
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:25 schreef Rhinestone het volgende:
Tja TS, je gaat zelf naar Nijmegen, dat is vragen om stront aan de knikker![]()
Daar komt-ie vandaan. Je meent toch niet dat er mensen naar het Duifje gaan hequote:Op maandag 8 januari 2007 13:27 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Niet alleen naar Oosterbeek, maar ook nog naar Het Duifje![]()
lijn 5 gaat naar De laar West, naar Presikhaaf en naar Elsweidequote:Op maandag 8 januari 2007 20:43 schreef Arjan het volgende:
[..]
Daar komt-ie vandaan. Je meent toch niet dat er mensen naar het Duifje gaan he
Lijn 5 gaat naar Elderveld.![]()
Ja, daar komt-ie ook langsquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:08 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
lijn 5 gaat naar De laar West, naar Presikhaaf en naar Elsweide![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |